חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצהרת הון

מאת: דב ויינשטייןמיסים - כללי23/07/20101282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם קיבלת בקשה להגשת הצהרת הון? האם נדרשת להגיש הסברים לרשויות המס על הפרשים בהצהרות הון? לטיפול בהצהרת הון יש צורך בגורם מקצועי אשר יוכל לסייע בהקטנת נטל המס. דב ויינשטיין ושות' רואי חשבון יוכל לסייע בהגשת הצהרת הון ובדיונים ברשויות המס.

משרד רואי חשבון דב ויינשטיין ושות' הינה בעלת מיומנות והתמחות רבה בהכנת הצהרת הון. הכנת הצהרות בדרך אקראית גורמת לסיבוכים רבים בהליכי השומה בהסברים להפרשי הון ובחוסר התאמה לשוטף. למשרדינו מחלקה המתמחה בהצהרות הון, בהשוואות הון וזיהוי הסברים להפרשים. בין היתר המשרד מתמחה בטיפול באנשי מפתח להם חברות פעילות והכנסות ממקורות רבים בארץ ובחו"ל הנדרשים למעקב על תנודות מנכסיהם בהשוואה לדיווחים השנתיים שלהם.

לכתבה בנושא הצהרת הון

 

הצהרת הון - מצהירים בגאון

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הצהרת הון איננה עניין מסובך. כמו בתחומים רבים אחרים, אף בתחומים פיננסיים מורכבים, כהכרזה רשמית כזו או אחרת על כמות נכסים בעסק, ניתן לבצע זאת בקלות וביעילות במידה ומתייחסים לכך בצורה הנכונה. על מנת לוודא כי הדרך בה בחרנו להתמודד עם הצהרת הון היא אכן הטובה ביותר, יש להבין תחילה על מה מדובר. 

הצהרת הון היא למעשה חלק חשוב מאוד באינטראקציה שבין בעל עסק במדינה לבין רשויותיה. הרתיעה הגדולה של אנשי הנהלת החשבונות ושל מנהלים מהנושא של הצהרת הון, נובעת מחשש מפני מצב בו תהיה איזושהי אי הבנה אשר תפגע בנכסיהם, וביחסים שלהם עם הרשויות. בפועל, בהתחשב בכך שמילוי טופס הצהרת הון נעשה רק בהתאם לדרישה ספציפית של מס הכנסה, הרי שאין צורך להיערך בצורה מוקדמת ומוגזמת. 

הצהרת הון - היום, שלפני מחר

עסקים, אשר מנהלים את רישומיהם בצורה מקצועית ונכונה, יכולים לחסוך כסף רב ועוגמת נפש ביום בו יידרשו להגיש הצהרת הון. למעשה, בניגוד לתחומים פיננסיים אחרים, בהם לימוד עצמי יכול לחסוך זמן רב, בנושאי הצהרת הון כדאי להיעזר במומחים, זאת מכיוון שהמבנה של הצהרת הון מורכב מסעיפים רבים אשר חלקם לא מוכרים למי שלא קיבל הכשרה בתחום. תמיכה של מקצוענים עוזרת להגיש הצהרת הון בדרך הראויה. 

יש לזכור, כי לכל הצהרת הון מטרות רבות, ולכן כדאי לדקדק בפרטים הנרשמים בעת הגשתה. בנוסף, מפעם לפעם עולות במשק ובסביבה העסקית מחלוקות סביב נחיצותה של הצהרת הון, ולכן חשוב מאד לעסקים קטנים כגדולים להיות עם יד על הדופק. 

לרוב, מהימנות ואמינות יעוץ בתחום מתקבלות רק בשיתוף פעולה עם חברות חיצוניות המיועדות לכך. אולם, לאור החשיבות של הגשת הון הצהרת במתכונת נכונה ומדויקת, לא כדאי לוותר על יעוץ זה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דב ויינשטיין ושות'

www.dwcap.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דב ויינשטיין

מאת: דב ויינשטייןמיסוי בינלאומי16/07/101621 צפיות
הונג קונג הייתה מושבה בריטית עד ה-1 ביולי1997, כאשר הושבה לשלטון סיני. תחת המדיניות של "מדינה אחת, שתי שיטות" נהנית הונג קונג ממידה רבה של אוטונומיה תחת השלטון הסיני, וממשיכה לקיים מערכת משפט, מטבע,מכס והגירה משלה, כמו גם נהיגה בצד השמאלי, כמקובל במושבות בריטיות. רק מערכת ההגנההצבאית והיחסים הדיפלומטיים נתונים תחת חסות הממשלה המרכזית בבייג'ינג.

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201686 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171781 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162704 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162730 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162615 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152600 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153023 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica