חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת הסעות לתלמידים בחופש

הסעות

עם תחילת החופש הגדול אלפי ילדים עולים מדי בוקר על הסעות המסיעות אותם לקייטנות השונות. בתחילת חודש יולי האחרון, ובסיומו של השבוע הראשון לחופש הגדול, ערך משרד התחבורה מבצע ראשון לבדיקת תקינותם של חברות שירותי הסעות המסיעים ילדים לקייטנות. בבדיקה זו נחשפו ליקויי בטיחות רבים בהסעות לקייטנות, וכ- 9% מהאוטובוסים הורדו מהכביש בעקבות ליקויי הבטיחות שנתגלו בהם.

המבצע נערך ביוזמת משרד התחבורה, במסגרתו התפרסו ניידות בטיחות של אגף הרכב במשרד ב- 5 מוקדי בילוי של קייטנות, ובדקו 162 הסעות המשמשים כהסעות לילדי קייטנות. בהסעות שנבדקו נמצאו ליקויי בטיחות חמורים: דליפות אוויר במערכות הבלמים, חגורות בטיחות בלויות וקרועות, מושבים שמנותקים מהמסילה, פנסים סדוקים וצמיגים שחוקים. נהג של אחד ההסעות אף נתפס נוהג ללא היתר להסעת תלמידים ברישיון הרכב שלו.

המבצע הנוכחי הצליח אמנם לאתר בזמן ליקויים בהסעות, לפני שאלו גרמו לתאונה עם פצועים או נפגעים בנפש. אך למרבה הצער ישנם כיום רכבי הסעות רבים הנוהגים על הכביש למרות ליקויי הבטיחות החמורים שבהם, ומסכנים בכל רגע נתון את הילדים שנוסעים בהם. למרבה הצער, ישנן חברות שירותי הסעות אשר מאפשרות לרכבי הסעות ואוטובוסים לעלול על הכביש למרות ליקויי הבטיחות שבהם בשל טעמי חיסכון. גם גופים שונים הזקוקים למגוון שירותי הסעות (כמו מתנ"סים, מארגני קייטנות, בתי ספר וכו'), מעדיפים להשתמש בשירותיה של חברת הסעות הזולה יותר, שאינה תמיד נמצאת תחת פיקוח ומעקב ורכביה לא בהכרח בטיחותיים ומתאימים להסעת ילדים. המצב השערורייתי הזה מסכן את חיי הילדים שנוסעים בהסעות אלו מדי יום.

המבצע של משרד התחבורה אמנם ממשיך לכל אורך החופש הגדול, אך הוא גם מחדד את הצורך במעורבות של ההורים בכל נושא שירותי הסעות לילדיהם. כאשר הורים רושמים את ילדיהם לקייטנה הם מתעניינים בסוגי הפעילויות השונות, באוכל שילדיהם יאכלו, בשעות הפעילות של הקייטנה ובמחיר. נושא שירותי הסעות נדחק תמיד לסוף הרשימה, ויש גם כאלו שכלל אינם מתייחסים אליו כשיקול בבחירת קייטנה.

לאור הנתונים שעולים מהביקורת של משרד התחבורה, מן הראוי שכל הורה יבדוק היטב איזו חברת הסעות משרתת את הקייטנה ואמורה להסיע את ילדיו. בנושא כה חשוב כמו בטיחות הילדים, אין מקום להקל ראש בסוגיית חברת הסעות. מן הראוי שהורים יתערבו בנושא ההסעות לקייטנות וידרשו ממארגני הקייטנה לבחור בשירותיה של חברת הסעות מנוסה, אמינה, שרכביה עומדים בכל תקני הבטיחות הדרושים ושנהגיה מחזיקים בכל הרישיונות והמסמכים הנחוצים. הפעלת לחץ מצד ההורים יכולה לשמש תמריץ יעיל עבור מארגני הקייטנות לא להזניח את תחום ההסעות ולא לנסות לחסוך עלויות על חשבון בטיחות הילדים. אם כל הורה ידרוש לוודא שחברת הסעות של הקייטנה תהיה חברה מקצועית ואמינה המחזיקה בכל הרישיונות ועומדת בכל תקני הבטיחות, נוכל למנוע תאונות דרכים רבות בהן מעורבים אוטובוסים ורכבי הסעות לקייטנות.

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111830 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112135 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213574 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204167 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205085 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192544 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica