חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה ירוקה

מאת: ask41הדברה01/08/2010930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוי גואלט, אני לא מאמינה למראה עיני, תיקן בגודל של עכבר אל ביתי מהחלון נכנס, שירותי הדברה, מיד נאלצת להזמין. שכן תיקן זה אינו אורח רצוי במטבחי. ואם כבר על המטבח אני מתבוננת, שיירה של נמלים אותי סוקרת, נמלים יקרות "צר לי עליכן", יחד עם זאת הדברה, מתאימה, אתכם ממטבחי תוציא למקום מבטחים אחר.

שירותי הדברה ירוקה

כפי שבוודאי הבנתם הדברה היא מילה גסה עבורי, מכבדת את כל היצורים החיים, אבל מה לעשות שגם על בית נקי רוצה אני לשמור?

הדברה מסורתית מתבצעת באמצעות כימיקלים רעילים ומסוכנים. לאחר שנים של שימוש בהם, התברר כי הפגיעה היא לא רק במזיקים, אלא גם בסביבה ובה הצמחים, האדמה, בעלי חיים נוספים ואפילו בנו בני האדם. הדברת מזיקים ירוקה נולדה כאמצי ביניים הבא לעזור לנו להפטר ממזיקים שונים, ויחד עם זאת, לשמור על הסביבה שלנו.

הדברה ירוקה – סוגים

הדברה ירוקה, הכוללת בין השאר הרחקת יונים - היא הדברה הפוגעת בגורם המזיק מבלי לפגוע בסביבה, היא מתאימה  כמעט לכל החרקים ובעלי החיים המזיקים: מכרסמים, יונים, זוחלים ועוד, הפתרון הוא מהיר ואינו שונה מהדברה רגילה, במהות התהליך אבל, מתחשבת בסביבה. 

ישנם למעשה שלושה סוגים של הדברה ירוקה:

הדברה אורגנית – שימוש בחומרים טבעיים בלבד, המופקים מצמחים ונחשבים להרבה יותר ידידותיים מאשר החומרים הכימיים. הדברה אורגנית,משמעה שימוש בחומרים טבעיים, כך שזהו תהליך הרבה יותר ידידותי לסביבה, כמעט מבלי להתאמץ. הדברה אורגנית נעזרת בחומרים המתפרקים בקלות בטבע ולכן, אינם מזהמים את הסביבה. בנוסף, השימוש ברעלים נמוך הרבה יותר, מה גם שרעל טבעי חזק וקטלני הרבה פחות עבור הסובבים

הדברה אלקטרונית – שיטה הנעזרת בגלי קול(אולטרסאונד), הנשמעים על ידי המזיקים בלבד ומבריחים אותם ממקור הרעש.

הדברה ביולוגית – זוהי שיטה שמשתמשים בה בעיקר בחקלאות והיא מבוססת על "שרשרת המזון" הטבעית. נעזרים בבעלי חיים שבדרך כלל ניזונים מבעלי החיים המזיקים.

הדברה – סכום

אם נקלעתם למצב שבו אתם חייבים להשתמש בחומרי הדברה, שכן עם כל הרצון, לא להרוג יצורים חיים, לעיתים יצורים אלה מהווים סכנה ליושבי הבית, עדיף כי תבחרו בחברה המספקת שירותי הדברה ירוקים וידידותיים לסביבה. כך תוכלו להפטר מהמזיקים ויחד עם זאת להגן על העולם בו אנו חיים.

בחרו חברת הדברה ידידותית לסביבה- שאינה משתמשת בכימיקלים מזיקים ובעלת מודעות לחשיבות של התחשבות בסביבה. המזיקים, ידירו רגליהם מביתכם לתקופה ארוכה ואולי אפילו לתמיד. אתם תדעו שמעבר למטרד ממנו נפטרתם, התחשבתם בסביבה שלכם למענכם ולמען הדורות הבאים. בדקו שזוהי חברה בעלת ניסיון ומקצועית ובעלת אישורים מתאימים. כשמדובר בבריאות שלכם ושל יקירכם, מוטב לוודא כי אתם אכן מזמינים חברה מקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
babygift מתמחה ב מתנות ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask41

מאת: ask41דיאטה ותזונה01/08/10904 צפיות
בניגוד למה שרוב האנשים חושבים דיאטה אינה פתרון זמני. אם דיאטה היא למטרה של ירידה במשקל, במהרה תעלי את הקילוגרמים שהשלת כאשר תשובי להרגלי אכילה קודמים. דיאטנים מגדירים את המילה דיאטה כתזונה הרגילה שלנו. אם בדרך כלל אנחנו אוכלים אוכל מזין בכמויות מתאימות לנו- נישאר במשקל הרצוי, וזו תהיה דיאטה המתאימה לנו.

מאת: ask41בניין ואחזקה - כללי01/08/10876 צפיות
השרב בחוץ חוגג ואוי לנו, הלך המקרר, כמובן שהדבר הראשון שרציתי הוא להזמין טכנאי מקררים. בדרכי מהמקרר לאינטרנט חשבתי על כך שלפני מאות שנים, אבותינו הסתדרו ללא מקררים וכמובן שאם מישהו היה אומר להם שיש איש מיוחד שהוא כמו קוסם – טכנאי מקררים, הם כלל לא היו מבינים על מה אנו מדברים. בימינו אנו מוקפים במוצרי חשמל בבית, חיינו נעשו תלויים בכל המכשירים האלה ולכן אם חלילה מתקלקל אחד מהם כפי שקרה כעת למקרר, מיד נקרא לאיש מקצוע – טכנאי מקררים שיציל אותנו ואת כל המוצרים הממלאים את המקרר.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191758 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181679 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181265 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181385 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181391 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181367 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181283 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica