חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה של טיפים לבריאות טובה

מאת: ask41דיאטה ותזונה01/08/2010903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שינוי בסגנון החיים

בניגוד למה שרוב האנשים חושבים דיאטה אינה פתרון זמני. אם דיאטה היא למטרה של ירידה במשקל, במהרה תעלי את הקילוגרמים שהשלת כאשר תשובי להרגלי אכילה קודמים. דיאטנים מגדירים את המילה דיאטה כתזונה הרגילה שלנו. אם בדרך כלל אנחנו אוכלים אוכל מזין בכמויות מתאימות לנו- נישאר במשקל הרצוי, וזו תהיה דיאטה המתאימה לנו.

פעילות גופנית

אם דיאטה היא פתרון לרצונך לרדת במשקל, יש לזוז. פעילות גופנית יום-יומית היא חיונית לכל סגנון חיים. שילוב מוצלח הוא פעילות אירובית יחד עם אימון לשרירים. אם מזמן לא ביצעת פעילות גופנית כדאי לעבוד עם מאמן אישי. חשוב גם להתייעץ עם רופא המשפחה לפני שמתחילים בפעילות גופנית למטרת דיאטה וירידה במשקל.

שתיית מים

מומחים ממליצים בין אם מתכננים דיאטה או לא, על שתיית לפחות 8 כוסות מים ביום. כדאי להקפיד על שתיית מים לפני ותוך כדי פעילות גופנית כדי להימנע ממצב של התייבשות. בנוסף יש למים יתרונות כשומרים על עור פנים נקי, ובמניעת רעב.

גודל מנות המזון

כדאי להקפיד על גודל מנות המזון תוך כדי דיאטה. יותר, לא בהכרח יותר טוב, כאשר מדובר בגודל  המנות. דיאטה של מנות גדולות, אפילו של מזון בריא, עדיין עלול לגרום לצריכת קלוריות גבוהה מן הרצוי. כדאי לברר וללמוד תוך כדי דיאטה, מהי כמות המזון המתאימה לך ובנוסף אל תרגישו צורך לנקות את הצלחת כשיוצאים לאכול במסעדה. תמיד אפשר לבקש לארוז את השאריות לקחת הבייתה – ובכך להקפיד יותר על תזונה נכונה.

יומן דיאטה

כשמתחילים דיאטה במטרה לרדת במשקל, כתיבת יומן דיאטה הוא מקור בעל ערך, לעקוב אחר המזונות והמאכלים שאכלת, כדי להימנע מאכילה מופרזת בעתיד. יומן דיאטה יכול לעזור לא להיכנס למעגל האימים של אכילה מופרזת ועלייה במשקל. פעולת הכתיבה עצמה, תמנע ממך את הפיתוי לאכול ממתקים וחטיפים במטבח, בחנות או במקום העבודה.

אין לדלג על ארוחות

יש כאלה החושבים כי דיאטה מוצלחת שתביא לירידה מהירה במשקל כוללת דילוג על ארוחות, אך זה פשוט לא נכון. אכילת כל הארוחות בשגרה נורמאלית חשובה לשמירה על מטבוליזם בריא בכל דיאטה. יותר מכך, אולי תרצו לחלק כמה מן הארוחות למנות קטנות ולאכול פעמים רבות יותר במהלך היום. דיאטה של ארוחה קטנה כל שעתיים-שלוש, תשמור על רמת אנרגיה לפעילות וכך שלא תמצאו את עצמכם במצב של רעב.

להפטר מחטיפים לא בריאים

דיאטה ללא פיתויים תצליח אם כל החטיפים הלא בריאים והג'אנק פוד לא יהיו בבית. אם ההרגל שלך הוא לאכול חטיפי צ'יפס ומטבלים, דיאטה מומלצת תכלול החלפתם במזונות בריאים וטעימים כגון מקלות גזר או ירקות אחרים שניתן לטבול בסלסה. ניתן גם להכין מטבלים מיוגורט וגבינה רזה. יש מגוון חטיפים בריאים כגון חטפי דגנים.

שינויים במתכון של מזונות אהובים

שמירה על סגנון חיים בריא כוללת דיאטה של המזונות האהובים עליכם. אם תרגישו שאתם מונעים מעצמכם מזון אהוב, לא תצליחו לשמור על דיאטה לאורך זמן. דרך פשוטה היא שינוי דרך הבישול או חלק מן המצרכים במתכון להכנת המזונות האהובים עליכם. לדוגמא במקום טיגון צ'יפס או עוף בשמן נסו לאפות אותם בתנור.

הורדת מתחים

מידה מסוימת של מתחים בחיים היא חיונית, אולם עודף מתחים עלול לפגוע בבריאות. חרדה ומתחים גורמים לשינויי דיאטה הכוללת דילוג על ארוחות, אכילת מזונות לא בריאים ואכילה כפייתית של חטיפים. כדאי למצוא דרכים להורדת מתחים כדי להקל על אימוץ אורח חיים בריא.

 



תגיות המאמר: תזונה נכונה, דיאטה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
babygift מתמחה ב מתנות ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask41

מאת: ask41בניין ואחזקה - כללי01/08/10876 צפיות
השרב בחוץ חוגג ואוי לנו, הלך המקרר, כמובן שהדבר הראשון שרציתי הוא להזמין טכנאי מקררים. בדרכי מהמקרר לאינטרנט חשבתי על כך שלפני מאות שנים, אבותינו הסתדרו ללא מקררים וכמובן שאם מישהו היה אומר להם שיש איש מיוחד שהוא כמו קוסם – טכנאי מקררים, הם כלל לא היו מבינים על מה אנו מדברים. בימינו אנו מוקפים במוצרי חשמל בבית, חיינו נעשו תלויים בכל המכשירים האלה ולכן אם חלילה מתקלקל אחד מהם כפי שקרה כעת למקרר, מיד נקרא לאיש מקצוע – טכנאי מקררים שיציל אותנו ואת כל המוצרים הממלאים את המקרר.

מאת: ask41הדברה01/08/10930 צפיות
אוי גואלט, אני לא מאמינה למראה עיני, תיקן בגודל של עכבר אל ביתי מהחלון נכנס, שירותי הדברה, מיד נאלצת להזמין. שכן תיקן זה אינו אורח רצוי במטבחי. ואם כבר על המטבח אני מתבוננת, שיירה של נמלים אותי סוקרת, נמלים יקרות "צר לי עליכן", יחד עם זאת הדברה, מתאימה, אתכם ממטבחי תוציא למקום מבטחים אחר.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201574 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192013 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181710 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181294 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189841 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181529 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181584 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica