חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים – שלל אפשרויות

מאת: ask4 קידום אתרים;ריהוט 01/08/20101047 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטבח הוא המקום החשוב ביותר בביתנו. הוא המרכז של המשפחה ולב הבית. לכן, המטבח צריך להיות אסתטי, נוח לשימוש ומצויד בהתאם לצרכים של דיירי הבית ובמיוחד האחראי או האחראית על הבישול בבית. מטבחים הם הפנים של בעלי הבית ולכן חשוב מאוד להשקיע בהם זמן וכסף.

מטבחים -  חדש או משופץ

אתם גרים בבית כמה שנים ומרגישים שהגיע הזמן לחדש את המטבח. ההתלבטות היא אם לקנות חדש או לשפץ את הקיים. כנסו לרשת האינטרנט ובדקו מחירים של מטבחים חדשים, הציצו בירחונים שונים וקבלו רעיונות לעיצוב מטבחים, בדקו מבצעים של רשתות מטבחים בעיתונים וברשת, ולכו להתיעץ עם נגר מטבחים.

רשת מטבחים מול נגר מטבחים

כשהחלטנו לשנות את פני המטבח שלנו, התלבטנו בין בחירת מטבח באחת מרשתות המטבחים לבין קנית מטבח מנגר מטבחים. גילינו שיש יתרונות וחסרונות לקנית מטבח ברשת מטבחים כמו שיש יתרונות וחסרונות לקנית מטבח אצל נגר מומחה לבניית מטבחים: מטבחים מרשת מטבחים הם לרוב זולים יותר מקניה ובניה של מטבח אצל נגר מטבחים. עם זאת לרוב יהיה קשה להתאים את המטבחים מרשת מטבחים במדויק למבנה הדירה וכן חומרי הגלם מהם עשויים מטבחים. ברשת המטבחים יהיו בדרך כלל פחות איכותיים מחומרי הגלם איתם עובד נגר מטבחים. כמו כן נגר מטבחים יכול להציע ללקוח אפשרויות שונות של שימוש בחומרי גלם פשוטים או ברמה גבוהה כמו עץ מלא, וכן עיצובים מיוחדים והתאמה מקסימלית למבנה הדירה או הבית.

אפשרות נוספת לחידוש מטבחים

אפשרות נוספת לחידוש מטבחים היא החלפת החלק החיצוני של ארונות המטבח. בעלות זולה תקבלו מטבח יפה ומחודש, ותחושה של רעננות תמלא את הבית. אם ארונות המטבח אצלכם ישנים מאוד, רקובים או מתפוררים, כדאי לוותר על אפשרות זו, לגשת לרשת מטבחים או נגר מטבחים ולהזמין מטבח חדש.

מטבחים - צריך להחליט

לאחר שביקרתם ברשת מטבחים מעוצבים אחת או שתיים, קיבלתם לפחות שתי הצעות מנגרי מטבחים, ביקרתם באתרים שונים של מטבחים ובדקתם והשוויתם עלויות הגיע הזמן לקבל המלצות. המלצות כדאי לקבל מחברים שכבר חידשו את המטבח שלהם או קרובי משפחה ששיפצו את המטבח, וכן מלקוחות של רשת המטבחים או נגר המטבחים. כך תוכלו לדעת אם הלקוחות מרוצים, האם הספק עמד בלוח הזמנים ולהימנע מעוגמות נפש.

ציוד מטבחים

בשנים האחרונות משמשים הציוד והמכשירים במטבחים גם כקישוט אופנתי במטבחים שלנו וגם משמשים אותנו בעבודות המטבח המסורתיות של הכנת האוכל, הבישול והאפיה. כיום ניתן להתאים את הציוד והמכשירים למטבח הקיים או ההיפך- להתאים המטבח למכשירי החשמל שכבר ברשותינו. אם נחליט על שיפוץ המטבח הקיים אנו נתאים את צבע הארונות למכשירים ולציוד הקיים כדי להימנע מהוצאה נוספת ומיותרת. כך נקבל בביתנו חדר מושלם, מטבח מושלם , חדיש ורענן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הופץ ע"י ask4 קידום אתרים בגוגל

אתרים ממולצים: דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4 קידום אתרים;

מאת: ask4 קידום אתרים;שיפוצים16/08/10937 צפיות
תחום עיצוב פנים הוא אחד התחומים המתפתחים ומשתנים בתדירות מאוד גבוהה. עיצוב פנים של חדרך, ביתך או משרדך, אומרים הרבה על אישיותך.

מאת: ask4 קידום אתרים;אופנה16/08/102561 צפיות
נערות רבות חולמות עוד משחר ילדותן על יום החתונה שלהן. בימינו טקס החתונה הפך להיות אירוע גרנדיוזי בו מושקעים כספים רבים, כבר לא ניתן ללבוש שמלות כלה ובזאת לסגור עיניין. שמלות כלה. רבות הכלות הרואות ביום זה איזו שהיא נקודת שיא בחייהן והן רוצות להראות הכי נפלא שבעולם, זאת הסיבה שהן לא תחסוכנה בהוצאות הכרוכות ברכישת שמלות כלה, מפוארות ומדהימות. יש אנשים הרואים ברכישת שמלות כלה, בזבוז משווע שהרי, זאת שמלה שעולה אלפי שקלים רבים והכלה לובשת אותה למספר שעות בלבד.

מאת: ask4 קידום אתרים;אבטחת הבית16/08/101051 צפיות
השינוי בסגנון החיים המודרני והמעבר למגורים בבתים פרטיים ובביניינים,הוליד את הצורך להגנה על רכושינו וחיינו. סביב חשש זה, התפתחה תעשיה שלמה של ייצור שערים חשמליים. בעבר הסתפקנו בכך שתהיה לנו חניה פרטית לרכב, היום, אנו מחפשים חידושים ושכלולים שיספקו לנו גם אמצעי בטיחות נוחים זאת עושים שערים חשמליים. הטכנולוגיה המתקדמת הצליחה לפתח, מערכת לפתיחה מרחוק משוכללת ודוגמאות שערים חשמליים מיוחדות לשדרוג איכות החיים והביטחון האישי שלנו.

מאת: ask4 קידום אתרים;אדריכלות01/08/101144 צפיות
קניית מטבחים היא לא העניין שבשגרה. אם אתם בונים בית חדש, קניתם דירה חדשה, רוצים לשפץ את המטבח הקיים בביתכם או לחדש חלק מהמטבח אתם עומדים בפני מרחב גדול ומגוון של מטבחים שונים, עיצובים שונים, צבעים וציוד מודרני וצבעוני. מטבחים זה לא מה שהיה. מטבחים בארץ ובעולם מעוצבים היום בהתאם למגמות אופנה, מנהגים תרבותיים, סגנונות שונים וצרכים אישיים של הלקוחות. המנהג הרווח של אירוח משפחה או חברים בביתנו הכולל ארוחה גדולה וחגיגית מחייב אותנו לחשוב על המטבח שלנו גם כחדר אירוח וגם כמטבח בו מבשלים ואופים.

מאת: ask4 קידום אתרים;אופנה01/08/10966 צפיות
מרגע שאמרתן כן על הצעת הנישואין מתחילה ההתכוננות לחתונה. בחירת מקום לאירוע, בחירת הקייטרינג, ההזמנות, האורחים והבגדים. מה ילבש החתן ואילו שמלות כלה תלבש הכלה. האם הכלה תחליף שתי שמלות במהלך הערב? או שתבחר ללבוש שמלה אחת? ההתלבטות הגדולה היא על שמלות כלה, כי קיים מבחר כל כך גדול ומגוון של שמלות כלה בשוק שפשוט קשה להחליט.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201166 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201804 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191590 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191593 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica