חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב או רכישה בליסינג פרטי

מאת: רחלי פריליסינג והשכרת רכב02/08/20101116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליסינג פרטי ורכישת רכב

הרכוש היקר ביותר שמחזיקים מרבית הישראלים זה בית ורכב. רכב הכרחי לכל ישראלי לא פחות מאשר דירה, שכן חיי הפנאי והחיים המקצועיים של רבים כל כך מהישראלים תלויים ברכבם. ולראיה, יותר מ- 30% מהישראלים מגיעים לעבודתם ברכב.

המצב שתואר לעיל מצריך מכל ישראלי להקדיש מחשבה לרכב שלו: מתי להחליף את הרכב, ולאיזה רכב כדאי להחליף, חדש או ישן. כמובן שכל אחד היה מעדיף לנסוע ברכב חדש ולהחליפו פעם ב- 3 שנים, אך מי יכול להרשות לעצמו דבר כזה? בתוך הוצאות הדיור והמחייה הגבוהים, לא נותר ממון רב לרכב.

פרט לכך, רכב חדש הוא סמל סטאטוס אמיתי ומשדר הצלחה. אנשי מכירות, אנשי עסקים, עורכי דין ורואי חשבון המציעים את השירותים שלהם ללקוחות צריכים לשדר הצלחה. אם איש מכירת מגיע לבצע עסקה של חצי מליון שקלים כשהוא נוהג ברכב סוברו משנת ייצור 1989, סביר להניח שהוא לא יזכה ליחס רציני.  אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לרכב חדש שיתרום את חלקו להצלחה העסקית שלכם, אך אין לכם כרגע את הכסף כדי לקנות במזומן רכב חדש, כדאי שתפנו לשירותי ליסינג פרטי.

ליסינג פרטי היא שיטה מצוינת עבור אנשים שבגדול יכולים להרשות לעצמם רכב משפחתי יפני חדש, אך הם מעוניינים להתנסות בחוויית נהיגה בג'יפ, מה שמצריך תקציב גדול הרבה יותר ממה שיש להם. ליסינג פרטי מאפשר לכם למעשה להפוך את החלום למציאות, שכן אתם לא חייבים לשלם את כל הסכום המשמעותי הזה כבר במעמד הרכישה.

השכרת רכב בישראל

ליסינג פרטי היא שיטת קנייה מעולה למי שיש לו את התקציב המתאים, והוא יוכל לעמוד בתשלום החודשי של הליסינג הפרטי. אך לאלו שהתקציב שלהם הוא נמוך יותר, והשקעה ברכב פרטי היא קצת חורגת מהאפשרויות הכלכליות שלהם, יכולים פשוט להשכיר רכב. השכרת רכב בישראל היא דינאמית. ניתן להשכיר רכב ליום, לשבוע, לחודש או לשנה. אם אתם זקוקים לרכב צמוד רק לתקופות מסוימות במשך השנה, השכרת רכב בישראל תעלה לכם זול יותר מאחזקת רכב צמוד בכל השנה. השכרת רכב בישראל מספקת השכרת רכב בארץ לתיירים הבאים לתור בארץ, לאנשים שיוצאים לחופשה משפחתית ולאלו שסתם זקוקים יום אחד רכב צמוד.

לכן, שיקלו את המצב הכלכלי שלכם, והחליטו אם יש לכם אפשרות לרכוש רכב בליסינג פרטי מחברות השכרת רכב בישראל, או שפשוט עדיף להסתפק בהשכרת רכב בישראל בזמנים הנחוצים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121305 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121365 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121837 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111836 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111283 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112142 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205377 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192957 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181350 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181343 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172911 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172388 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162114 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica