חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בניו יורק

מאת: נופש ישירבתי מלון03/08/20101301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלונות בניו יורק

ניו יורק , העיר שהיא כמו ארץ, עיר האורות, העיר ללא הפסקה מציעה לנופשים ולמתיירים בה שלל צבעים, ריחות, מראות ונופים שקשה מאוד לשכוח. גם שנה לא מספיקה בשביל לבלוע את כל מה שיש לתפוח הגדול להציע. החל מכיכר טיימס, דרך המוזיאונים ובתי התרבות של ברודווי, וושינגטון סקוור עד לפסל החירות, לתייר המאושר מובטחים ימים שלמים של הנאה רצופה. כשבוחרים לטייל בניו יורק אפשרויות ההלנה הן רבות ומגוונות ונעות מהוסטלים פשוטים עד למגוון מלונות בניו יורק - החל ממלונות פאר שלא יביישו גם את ברק אובאמה ועד מלונות שיתאימו גם עבור קהל צנוע יותר.

מלונות בניו יורק - שלושה איזורים עיקריים

האזור העיקרי בו מרוכזים רוב מלונות בניו יורק הנחשבים בעיר הוא אזור מנהטן. באזור זה ניתן למצוא מלונות מפוארים ויוקרתיים לצד מלונות מוכרים ומשפחתיים יותר. היתרון במלונות ניו יורקיים הממוקמים במנהטן - הוא המיקום המרכזי במיד טאון של העיר. מתוך מנהטן ניתן להגיע כמעט לכל מקום במרחק של מונית, ואף במרחק הליכה. הקרבה לשדרה החמישית, לברודווי, לכיכר הטיימס סקוור ולאתרי תיירות בולטים ומרכזיים אחרים הופכים את המלונות במנהטן למבוקשים כל כך בקרב מיליוני התיירים שפוקדים את העיר מדי שנה. הזמנת מלון במנהטן עלולה להביא לגרום כלכלי כבד לכל מי שידו אינה משגת, ורבים יעדיפו דווקא את אזורי המלונות האחרים.

ניתן למצוא מלונות בניו יורק שיספקו מענה נהדר גם באזור ברוקלין - מקום המגורים של הקהילה היהודית בניו יורק. באזור זה אפשר להרגיש בבית עם חנויות כשרות, מסעדות ישראליות, ואף הופעות של אמנים ולהקות מקומיים. בנוסף לישראליות המוצעת בברוקלין, ניתן לשוטט ברחובות העיר ולהגיע בקלות לכל מקום ברחבי ניו יורק באמצעות התחבורה העירונית המפותחת של העיר.

גם מלונות בברונקס ישאירו את התייר המאושר עם קצת יותר ירוקים בכיס, אך עם רמת אירוח והלנה לא פחותה מזו של המלונות הממוקמים במרכז העיר. ההבדל בין חדר במלון במנהטן לבין חדר במלון בברונקס או בברוקלין יכול להיות משמעותי ביותר ולהגיע אף למאה וחמישים דולר בלילה.

היתרון הגדול בניו יורק הוא התחבורה המפותחת של העיר המאפשרת לכל תייר ותושב להגיע ממקום למקום בקלות, לא משנה איפה באילו מלונות בניו יורק הוא מבלה את הלילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר
החברה לתיירות ונופש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישירסיפורי מסע07/10/101640 צפיות
במרכז העיר של פראג ניתן לראות אדריכלות מכל הסגנונות: הגותי, הרנאסנס, הבארוק, הרומאנסקי וכן הלאה.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל07/10/101011 צפיות
מכיוון שלונדון היא עיר יקרה, שווה לחפש דילים בדקה ה90. אתם צריכים להחליט האם יש לכם כוח להתעסק עם הארגון ולחפש לכם טיסה ללונדון בנפרד ומלון בנפרד או למצוא כבר טיסה מאורגנת עם מלון בחבילת נופש

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל03/08/101188 צפיות
בודפשט, עיר הבירה של הונגריה היא למעשה שתי ערים השוכנות משני צידיו של נהר הדנובה - העיר בודה, והעיר פשט. לאורך השנים מזרח אירופה בכלל והונגריה בפרט סבלו מיחסי ציבור גרועים בקרב התיירים מכל רחבי העולם בעיקר בשל האופי הסגור של העיר. פעם לא ניתן היה למצוא דובר אנגלית אחד בכל העיירה, אך מאז ועד היום הרבה מים זרמו בדנובה.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל30/06/101377 צפיות
למרות המצב לא כדאי לוותר, טורקיה ידוע במלונות ה"הכול כלול" שם ניתן לאכול ולשתות כל היות ולהיזרק ליד הבריכה. אין ספק שאנשים רבים גם יעדו כי מדובר בחופשת "בטן גב" מהסוג הטהור ביותר, שכן זהו מהותו של הנופש באנטליה. לכן, חשוב למצוא חבילת נופש במלון שבו תרגישו בנוח ובשלווה מכיוון שכנראה לא תצאו מהמלון.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל25/05/102327 צפיות
לא קל לחיות במדינת ישראל המתוחה, מדי פעם צריך מנוחה מכל השיח הפוליטי שמסביב לשעון. לפעמים מה שמתחשק זה פשוט להתנתק ולהתפנק. דרך נהדרת לעשות זאת היא לנסוע לחופשה, ישנן חבילות נופש באירופה שמאוד פשוט לסגור אותן תוך רגע ולהתחיל ליהנות.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica