חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נופש בבודפשט

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל03/08/20101187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נופש בבודפשט

נופש בבודפשט, עיר הבירה של הונגריה הוא למעשה נופש בשתי ערים השוכנות משני צידיו של נהר הדנובה - העיר בודה, והעיר פשט. לאורך השנים מזרח אירופה בכלל והונגריה בפרט סבלו מיחסי ציבור גרועים בקרב התיירים מכל רחבי העולם בעיקר בשל האופי הסגור של העיר. פעם לא ניתן היה למצוא דובר אנגלית אחד בכל העיירה, אך מאז ועד היום הרבה מים זרמו בדנובה.

נופש בבודפשט הפך להיות מעוז תיירים רציני ביותר בעבור תיירות אירופאית, עולמית וישראלית. תפיסת התיירות ההונגרית הסתובבה מאה ושמונים מעלות אל כיוון השירות האדיב, הנגישות בתקשורת, האירוח המושלם, והפינוקים המוכרים של ארצות אירופה.

תרבות מיוחדת

אין ספק שביקור במזרח אירופה הינו חוויה מיוחדת במינה. התרבות המזרח אירופאית לא משאירה ספק לשאלה של טעם, צבעים, ניחוחות ומבנים. המאכלים הייחודיים להונגרים, וביניהם הקיורטוש שהגיע לארצנו בשנתיים האחרונות והשתלט על תל אביב, ישאירו את הנופשים עם טעם של עוד. המבנים המרשימים של העיר וסגנון הבניה הייחודי לה משאירים אלפי תיירים פעורי פה והמומים לנוכח הבניה המרשימה.

במהלך נופש בבודפשט ניתן לערוך טיול שקט ורוגע לאורכו של נהר הדנובה. בין אם באופן רגלי, רכוב או בשייט, החוויה מומלצת לכל אחד בכל גיל. לאורך הנהר ניתן לראות את שני חלקי העיר בודפשט שחוברה לה יחדיו, ולעבור מצד לצד על ידי חצייה של הגשרים הפזורים לאורך כל הנהר. בנוסף, בעיר בודפשט ובסביבתה תוכלו לבקר במעיינות החמים והטבעיים הפזורים ברחבי העיר.

נופש בבודפשט - חיי לילה תוססים

בודפשט מלאה במועדוני מסיבות, מועדוני ריקודים, פאבים ומועדוני מוסיקה למיניהם הפעילים לאורך כל ימות השבוע עד השעות הקטנות של הלילה. בין המועדונים הבולטים של העיר ניתן למצוא את האנייה האוקראינית 38 A שעגנה בבודפשט והפכה לסמל ההיכר של תרבות המסיבות וחיי הלילה בבודפשט. האנייה פועלת בחודשי הקיץ בעיקר והמסיבות הגדולות מתרחשות ביום ראשון. חובבי הג'אז הבוגרים יותר שמחפשים מקום לרקוד בו או סתם להקשיב למוסיקת ג'אז נעימה ישמחו לבקר ב - Fi 10 Jazz Club שברחוב בארוס 30. בשעות הלילה הקטנות המקום מתמלא בצעירים שרוקדים לצלילי מוסיקת דאנס קצבית.

נופש בבודפשט הוא חוויה מומלצת שעלויותיה לא גבוהות. חפשו באתרנו דילים אטרקטיביים לבודפשט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר
החברה לתיירות ונופש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישירסיפורי מסע07/10/101640 צפיות
במרכז העיר של פראג ניתן לראות אדריכלות מכל הסגנונות: הגותי, הרנאסנס, הבארוק, הרומאנסקי וכן הלאה.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל07/10/101010 צפיות
מכיוון שלונדון היא עיר יקרה, שווה לחפש דילים בדקה ה90. אתם צריכים להחליט האם יש לכם כוח להתעסק עם הארגון ולחפש לכם טיסה ללונדון בנפרד ומלון בנפרד או למצוא כבר טיסה מאורגנת עם מלון בחבילת נופש

מאת: נופש ישירבתי מלון03/08/101301 צפיות
ניו יורק , העיר שהיא כמו ארץ, עיר האורות, העיר ללא הפסקה מציעה לנופשים ולמתיירים בה שלל צבעים, ריחות, מראות ונופים שקשה מאוד לשכוח

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל30/06/101376 צפיות
למרות המצב לא כדאי לוותר, טורקיה ידוע במלונות ה"הכול כלול" שם ניתן לאכול ולשתות כל היות ולהיזרק ליד הבריכה. אין ספק שאנשים רבים גם יעדו כי מדובר בחופשת "בטן גב" מהסוג הטהור ביותר, שכן זהו מהותו של הנופש באנטליה. לכן, חשוב למצוא חבילת נופש במלון שבו תרגישו בנוח ובשלווה מכיוון שכנראה לא תצאו מהמלון.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל25/05/102326 צפיות
לא קל לחיות במדינת ישראל המתוחה, מדי פעם צריך מנוחה מכל השיח הפוליטי שמסביב לשעון. לפעמים מה שמתחשק זה פשוט להתנתק ולהתפנק. דרך נהדרת לעשות זאת היא לנסוע לחופשה, ישנן חבילות נופש באירופה שמאוד פשוט לסגור אותן תוך רגע ולהתחיל ליהנות.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196508 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171411 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica