חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה לפראג

מאת: נופש ישירסיפורי מסע07/10/20101662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסה לפראג

אם אתם מחפשים עיר אירופאית שאינה יקרה מידי אבל מלאה באתרי תיירות מפורסמים, סצנת חיי לילה מהנה וארכיטקטורה נהדרת - אתם לא יכולים לטעות עם פראג. במרכז העיר של פראג ניתן לראות אדריכלות מכל הסגנונות: הגותי, הרנאסנס, הבארוק, הרומאנסקי וכן הלאה. פראג משלבת בתוכה את ההיסטוריה שניתן לחוות "בעיר העתיקה" וחווית המטרופולין שניתן למצוא בעיר החדשה (נובה-מיסטו), אז הגיע הזמן לארגן טיסה לפראג.

כאשר אתם מחפשים טיסה לפראג עליכם לקחת כמה דברים בחשבון:

  • גמישות התאריכים בהם אתם יכולים לנסוע - אנשים רבים שעסוקים בעבודה ולימודים אינם יכולים להיות יותר מידי גמישים עם התאריכים שלהם, ולכן עליהם לסגור מראש הן את טיסה או המלון. אנשים שכן יכולים לקחת להם קצת סיכון, יכולים לרכוש חבילה או טיסה בדקה ה90. זה חיובי מכיוון שזה זול יותר.

  • מידת ההשקעה בארגון הטיול - האם אתם מעוניינים לשבת כמה שעות ולחפש את הטיסות המתאימות לכם ביותר והמלונות הזוליםביותר או שאתם מעדיפים לסיים את הכול בפעם אחת ופשוט לרכוש חבילת נופש הכוללת בתוכה גם טיסה וגם מלון. לעיתים זו גם האופציה הזולה ביותר.

  • מס' הימים שאתם רוצים לטייל - בעיקרון פראג אינה גדולה ולכן אם תיסעו ליותר משלושה ימים אתם תוכלו להספיק לראות גם מקומות שנמצאים מחוץ לה.

  • האם אתם רוצים לשלב קצת ספא בטיול שלכם - צ'כיה ידועה באתרי הספא המרהיבים והמפורסמים שלה, עיירות הספא הצ'כיות עשירות במקורות מרפא טבעיים - מעיינות, גזים ובוץ מרפא. רק 130 קילומטר מפראג ישנו אתר מרפא מפורסם בשם Karlovy vary -לספא יש מסורת של מעל 600 שנה, והוא נחשב לאתר שמעניק ריפוי ולא רק עונג. בעיירה יש כ130 מעיינות כאשר 12 מהם משמשים למרפא, ניתן למצוא מפל שחום מימיו מגיע ל72 מעלות צלזיוס.

ועוד המלצה קטנה:

  • חיי הלילה בפראג שווים בדיקה. ניתן למצוא מועדונים מכל הסוגים וגם כאלה שלא תיארתם לעצמכם. אין להם סלקציה או איסורים אחרים (כגון האיסור לעשן) והם אינם יקרים במיוחד.

תיהנו!

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר
החברה לתיירות ונופש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל07/10/101033 צפיות
מכיוון שלונדון היא עיר יקרה, שווה לחפש דילים בדקה ה90. אתם צריכים להחליט האם יש לכם כוח להתעסק עם הארגון ולחפש לכם טיסה ללונדון בנפרד ומלון בנפרד או למצוא כבר טיסה מאורגנת עם מלון בחבילת נופש

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל03/08/101206 צפיות
בודפשט, עיר הבירה של הונגריה היא למעשה שתי ערים השוכנות משני צידיו של נהר הדנובה - העיר בודה, והעיר פשט. לאורך השנים מזרח אירופה בכלל והונגריה בפרט סבלו מיחסי ציבור גרועים בקרב התיירים מכל רחבי העולם בעיקר בשל האופי הסגור של העיר. פעם לא ניתן היה למצוא דובר אנגלית אחד בכל העיירה, אך מאז ועד היום הרבה מים זרמו בדנובה.

מאת: נופש ישירבתי מלון03/08/101322 צפיות
ניו יורק , העיר שהיא כמו ארץ, עיר האורות, העיר ללא הפסקה מציעה לנופשים ולמתיירים בה שלל צבעים, ריחות, מראות ונופים שקשה מאוד לשכוח

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל30/06/101397 צפיות
למרות המצב לא כדאי לוותר, טורקיה ידוע במלונות ה"הכול כלול" שם ניתן לאכול ולשתות כל היות ולהיזרק ליד הבריכה. אין ספק שאנשים רבים גם יעדו כי מדובר בחופשת "בטן גב" מהסוג הטהור ביותר, שכן זהו מהותו של הנופש באנטליה. לכן, חשוב למצוא חבילת נופש במלון שבו תרגישו בנוח ובשלווה מכיוון שכנראה לא תצאו מהמלון.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל25/05/102348 צפיות
לא קל לחיות במדינת ישראל המתוחה, מדי פעם צריך מנוחה מכל השיח הפוליטי שמסביב לשעון. לפעמים מה שמתחשק זה פשוט להתנתק ולהתפנק. דרך נהדרת לעשות זאת היא לנסוע לחופשה, ישנן חבילות נופש באירופה שמאוד פשוט לסגור אותן תוך רגע ולהתחיל ליהנות.

מאמרים נוספים בנושא סיפורי מסע

מאת: אורי כהןסיפורי מסע05/08/132369 צפיות
פארק חבלים מאפשר פעילות אתגרית שכוללת מעבר במכשולים בגבהים שונים. כמעט בכל פארק קיימים כמה מסלולים וברובם ניתן לעשות גם סנפלינג. המעברים בין העצים שכוללים גשרים על חבלים, יאפשרו גם למשתתפים הקטנים ליהנות מהחוויה המדהימה. מכיוון שבכל פארק קיימים אזורים בעלי דרגות קושי שונות, זה מבטיח הנאה רבה לכל המשפחה. דרגת קושי הימלאיה תתאים למשל לבעלי ניסיון בסנפלינג, בעוד מסלול קופים יתאים יותר למטיילים הצעירים והשובבים.

מאת: tkidumסיפורי מסע17/07/131873 צפיות
יש היום המון סיבות לפנות למשרד חקירות, בין אם אתה אדם פרטי החושד באשתך או בילדיך בדברים מסוימים ובין אם אתה בעל עסק החושד בעובדים שלך. היום הנתונים לגבי גניבות במקום העבודה עולות כל יום והעובדים מוצאים דרכים מתוחכמות להערים על המנהלים ולהתחמק ממצלמות האבטחה. זה לא משנה אם הגניבה היא קטנה יחסית כמו מחשב או מוצר מסוים או גדולה כמו סכומים של כסף הענישה חייבת להתבצע וחשוב לעשות את החקירה בצורה יסודית כדי להוקיע את הגנב משורות החברה. נושא של ריגול תעשייתי הוא מאוד חם בעקבות חברות היי טק וסטארט אפ רבו

מאת: איציק מלאכיסיפורי מסע14/06/131905 צפיות
נשיר ונטייל בעקבות גדול משוררי א"י נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר. נבקר באתרים שעליהם כתבו ובהם ביקרו אלתרמן ובתו,שהייתה יוצרת גדולה בזכות עצמה. על הקשר המיוחד ביניהם,נשמע סיפורים מרתקים מאחורי השירים ומחבריהם.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129074 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: דניאל seoסיפורי מסע07/11/118938 צפיות
איך לפעמים מתחשק לנו לקחת כמה דברים, לברוח מהילדים ולברוח לאיזה מקום שאף אחד לא יטריד אותנו ולא יציק לנו בשום דבר. בוס יקר- תעזוב אותי בשקט, אני לא באמת רוצה לשמוע ממך, כואב לי כבר הראש ואני רוצה הרבה שקט בחיים עכשיו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111898 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119297 צפיות
חת החוויות המרכזיות של טיול במונגוליה היא האירוח בגר. כאשר נסעתי בערבות המונגוליות למרגלות הרי אלטאי, התעצלתי לעתים להקים את האוהל, מה גם שהשתחלות לתוך שק השינה בשעה מוקדמת נראתה לי משעממת מדי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica