חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלונים ומטחי זיקוקים כאטרקציות וכקישוט בהפקת אירועים

מאת: Shaiאירועים עסקיים09/08/20101106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא ייאמן כמה שמחה ואיזו תחושת כיף מעוררים בנו בלונים – אותה בועת גומי שהומצאה לפני יותר ממאה שנה. בלונים לא רק משמחים ילדים רכים. גם כשבגרנו וגדלנו, משלוח בלונים ליום הולדת הוא ערובה להעלאת חיוך רחב על פרצופו של החוגג. כמוהם גם זיקוקים. לא משנה באיזה גיל אתם וכמה אלפי תצוגות זיקוקים ראיתם בחייכם הארוכים – כולנו הלא מחכים בכל ערב יום העצמאות לאותו רגע שבו ימלאו השמיים באורותיו הצבעוניים של מטח זיקוקים חגיגי. ברגע האמת, בני כל הגילאים מכל שכבות האוכלוסייה מרימים את עיניהם לשמיים וצופים בזיקוקים בהתפעלות.

אם כן, מדוע לא לשלב את שני אלו, הן בלונים והן זיקוקים, בהפקת האירוע החגיגי שלכם?

בלונים ומטחי זיקוקים כאטרקציות וכקישוט בהפקת אירועים

התחום של בלונים ליום הולדת ולאירועים התרחב הרבה מעבר לצרור של כמה בלונים צבעוניים קשורים בחוט, או שרשרת בלונים צבעוניים התלויה על הקיר או מעץ לעץ במסיבת יום הולדת. היום ניתן ליצור קישוטי ענק מבלונים, כתובות ענק עשויות בלונים, ועוד כהנה וכהנה.

למשל, חברה המתמחה בקישוטי בלונים ליום הולדת ולאירועים יכולה לעצב שער דמוי קשת העשוי כולו בלונים צבעוניים, שיוצב כשער הכניסה לחלל המסיבה. שער בלונים שכזה ישמח כל ילד ויפאר כל אירוע. כמו כן תוכל החברה ליצור קישוט בלונים בתצורת לוגו מסחרי עבור אירועים של חברות מסחריות וגופים שונים, או כיתוב ברכות וספרות עשוי בלונים. זרי בלונים בשלל גוונים הם אידיאלים לקישוט התקרה, וניתן גם להשתמש בבלונים עם הדפסה מיוחדת כקישור למרכז השולחן – אלטרנטיבה מקורית ומשעשעת יותר מסידור פרחים שמרני. אפשר להדפיס על בלונים כיתוב חגיגי או לוגו בהתאם לאירוע.

בלונים אינם חייבים להיות רק קישוט סטטי. אין דבר כיפי יותר מאשר רשת מלאה בלונים המשוחררים לנפילה על ראשי החוגגים ברגע הנכון – אם זה בעת שבירת הכוס בחופה, או עם בואה של הכרזה מרגשת. ברגע האמת הרשת מתהפכת, וכל האוויר מתמלא בלונים צבעוניים, קופצניים ומשמחים, שממש מזמינים את החוגגים לקפוץ ולזרוק אותם באוויר משמחה, קצת להשתטות באושר ילדותי טהור.

יש גם מופעי בלונים ליום הולדת, שבהם מפוסלות חיות מבלונים ארוכים המפותלים יחדיו – אטרקציה נהדרת לילדים.

זיקוקים אף הם תוספת חגיגית ומיוחדת לאירוע חשוב. מזרקות זיקוקים הן פנטסטיות כדי להפתיע את החוגגים באטרקציה מקורית ומיוחדת, וליצור התפעלות בקרב קהל. מזרקות זיקוקים שכאלו נפוצות אפילו במופעי רוק, למשל הופעותיה של להקת משינה.

מופע זיקוקים של ממש הוא אטרקציה יוקרתית ונחשבת ביותר, כזו שאיש מהחוגגים לא יוכל להתעלם ממנה. מופע זיקוקים ישדרג כל אירוע וכל חגיגה המתקיימים תחת כיפת השמיים. כמו כן, היות והוא מפנה את תשומת לב כל הנוכחים אל הרקיע, ניתן להשתמש בו כהסחת דעת טובה עבור סידור במה או הכנות לקראת הגעתה של אטרקציה נוספת ומפתיעה מיד אחריו.

 



תגיות המאמר: בלונים, בלון, זיקוקין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181100 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213838 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195997 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162422 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica