חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים עסקיים באופן מקצועי

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/20162093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
 

מתכננים אירוע חברה?  יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים?  אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

למה צריך מפיק אירוע מקצועי?

אירועים עסקיים שונים במהותם מאירועים פרטיים, כך למשל באירועים עסקיים יש מפרט שונה וצרכים שונים, יותר מכך לכל חברה יש צרכים שונים הפקת האירוע שלה על פי אופן האירוע, אם זה השקת מוצר חדש או שירות, יום כיף לעובדים, הפקת כנסים ותערוכות, או כל אירוע אחר על פי דרישה. כדי שהכל יעבוד כמו שצריך ובהתאמה לדרישות האירוע צריך את מי שינהל את כל האופרציה הזו וידע להביא את האירוע לאירוע מוצלח שהכל יתקתק כמו שעון. על כן בחירת מפיק אירועים עסקיים מקצועי היא בחירה חכמה כיוון שבתחום הפקת אירועים עסקיים אין מקום לטעויות. אם זה הלקוחות של או העובדים שלך אתה רוצה שהם יקלו את הטוב ביותר.

סוגי אירועים עסקיים:

  • כנסים ותערוכות
  • אירועי מכירות
  • מיתוג נקודות מכירה
  • ימי כיף ואטרקציות שטח

מי צריך שירותי הפקת אירועים עסקיים?כל חברה שמכבדת את עצמה ורוצה להפיק אירוע ברמה צריכה לשים את ההגה בידי מפיק מקצועי. חברות גדולות כקטנות וחברות בינוניות כולם צריכים ברגע האמת את האירוע המושלם. החל מהזמנת האורחים והפקת ההזמנות, מיתוג המקום על ידי שילוט, עיצוב תאורה, מוזיקה , אווירה וכו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171424 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611013 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161286 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161932 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131181 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131801 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: גולאסוביקורות מוצרים25/06/131125 צפיות
ניקוי אבק בבית היא משימה לא פשוטה בכלל, האבק תמיד נאגר בחלל הבית כיוון שהוא מצוי באוויר אותו גם אנחנו נושמים. המטרה של שואב אבק רובוטי היא אחת להקל על החיים כי שואב אבק רובוטי משוכלל ינקה במקומכם את הבית ולכם יהיה יותר זמן פנוי ו לכל פעילות אחרת.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213808 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195969 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171829 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162418 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

מאת: נינה כהןאירועים עסקיים01/02/162228 צפיות
עושים שמח ומפתיעים בגדול

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica