חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילות נופש בישראל

מאת: קובי צימרים10/08/2010866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף האירוח הכפרי עבר בחמש השנים האחרונות תהפוכות רבות והגדולה שבהן היא הופעתן של וילות הנופש בצפון.עד לפני כחמש שנים היו בגליל המערבי למשל רק שתי וילות אירוח אך כמו בכל ענף ההצלחה של יחידות נופש אלה גררה תגובת שרשרת שתוצאותיה נראות כיום כאשר בגליל המערבי ישנן כבר קרוב ל-50 וילות נופש לאירוח משפחות וקבוצות.

הוילות הללו משופעות בשלל אטרקציות עבור ילדי המשפחה וההורים כאחד,כך למשל ברובן תוכלו למצוא בריכת שחייה גדולה,ג'קוזי ספא גדול ומפנק,שולחנות משחק ולובי מרכזי גדול בו תוכלנה המשפחות לשהות יחדיו.

כיום וילות הנופש בצפון מהוות כ-70% מכלל וילות הנופש בישראל,הערים קיסריה ואילת ששלטו עד לפני כמה שנים בענף זה איבדו את הבכורה לצפון וכך כמה וכמה סיבות אותם אמנה לפניכם.

1.זמינות קר'קעות-בגליל ובגולן ישנן שלל קרקעות חקלאיות שבעידוד הממשלה עברו שינוי ייעוד והוכשרו למטרות תיירות מה שנתן אפשרות לבעלי משקים חקלאיים להכנס לענף האירוח הכפרי ובנות על אדמות אלה וילות נופש לאירוח.

2.וילות מבודדות-בצפון ניתן למצוא שלל וילות נופש עם בריכה הממקומות בקצה היישובים וצופות לנוף מרהיב,כאן לא תמצאו בעיות עם השכנים או מגבלות של רעש וכדומה וכל זאת להבדיל מוילות נופש באילת,בקיסריה או בכל עיר אחרת בישראל בה וילות אלה ממוקמות בלב שכונות מגורים ונתקלות  בשלל בעיות ומגבלות.

3.טבע ונופים-בעוד שבצפון ימצא המטייל הישראלי שלל מסלולי טיולים,אטרקציות ונופים,הרי שסוג האירוח בוילות במרכז הארץ ודרומה מתאים יותר למי שמחפש יותר חיי לילה ופחות טבע ואטרקציות אתגריות.

לסיכום ענף וילות הנופש צובר תאוצה ווילות רבות נבנות או מוסבות למטרות אירוח כך שהיצע הוילות ילך ויגדל לקראת שנת 2011  ויינתן לנופש הישראלי מגוון גדול יותר של וילות לבחירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לה וילה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172100 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171450 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171525 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161567 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica