חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית תוכנה - כיצד בוחרים בית תוכנה טוב?

בית תוכנה טוב נמדד בסנכרון נכון בין היכולות שלו לדרישות של הלקוח. צריך להבין: על כתפיו של בית תוכנה מוטלת האחריות לפתח עבור העסק שלכם יישום עזר מתאים. פיתוח תוכנה בכל בית תוכנה הוא התשתית לעבודה מודרנית יעילה, ולכן החשיבות הרבה של בית תוכנה.

אנשי המקצוע הם המפתח של בית תוכנה
לאחר שתבחרו בית תוכנה עליכם לוודא שהתוצאה תהיה לרוחכם. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת אצל בית תוכנה היא להתעקש על איש מקצוע מתאים. תפקידו של מפתח המגיע מטעם בית תוכנה הוא קודם כל להבין את הצרכים של העסק. לאחר מכן, צריך הנציג של בית תוכנה למצוא עבור מזמין הפרויקט את הדרך הטובה ביותר לייצר תוצאות. כל בית תוכנה עושה שימוש בעזרים אחרים, אז איזה בית תוכנה יתאים לכם?

בית תוכנה איכותי בוחר באקסס
כיום נפוץ למצוא בית תוכנה שעושה שימוש באקסס, אך עסקים צריכים להבין מי המפתח של אותו בית תוכנה ומדוע האקסס מתאים באופן הטוב ביותר. לא כל בית תוכנה יודע לעשות זאת, וכל בית תוכנה חייב לקחת בחשבון את צרכי הלקוח. בית תוכנה אינו יכול להתעלם מדרישות סובייקטיביות, ועל בית תוכנה טוב להתאים את עצמו למה שנדרש. ללא גישה כזו סופה של החברה לבזבז כסף וזמן על בית תוכנה לא מתאים. עוד לפני השלב בו בית תוכנה מפתח ממשק, עליו להבין את הצרכים של הלקוח. האם אותו בית תוכנה ביצע אפיון נרחב? אם התשובה חיובית, הדרך של אותו בית תוכנה להצלחה סלולה. אך זו לא השאלה היחידה אותה יש להעלות כשמחפשים בית תוכנה.

מדוע הכלי בו בית תוכנה עושה שימוש משמעותי עבורכם?
שאלה נוספת הקשורה אל בית תוכנה היא באילו כלים הוא משתמש. האם אותו בית תוכנה יודע להיעזר בתוכנת אקסס? אם כן, מה הניסיון של בית תוכנה באקסס, ואיך נראות תוכנות שפותחו באותו בית תוכנה בעבר? ללא תשובות לשאלות הללו לא ניתן למצוא בית תוכנה שיענה על דרישות החברה שלנו. מלבד העניין של חשיבות המומחה המוקצה מתוך בית תוכנה להצלחת התהליך, יש להבין את דרך העבודה של אותו בית תוכנה נבחר.

הבנת הצרכים היא צעד ראשון להצלחה של בית תוכנה
פיתוח תוכנה בהזמנה דרך בית תוכנה טוב הוא קריטי לטווח הארוך, וככל שנשקיע בבחירת בית תוכנה מתאים - נבטיח גם תוצאות טובות יותר. בית תוכנה שיבין את צרכי החברה אינו מספיק, והנוכחות של מפתחים שעושים שימוש בכלים טובים כמו אקסס חשובה לא פחות. בית תוכנה לפיתוח תוכנה באקסס שיודע לעבוד עם אנשי מקצוע הוא השילוב המושלם. כל בית תוכנה אחר, שלא שם דגש על הבנת צרכי הלקוח, הוא בית תוכנה שאינו ראוי. האחריות של בית תוכנה נמדדת גם בזמן הפיתוח וגם אחריו, ודרישות הקליינט צריכים לעמוד מעל הכל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ברון הינו מומחה בתחום פיתוח תוכנה בהזמנה. בעל נסיון עצום של מעל 20 שנה בפיתוח תוכנות לפי דרישה. בוגר יחידות המיחשוב של צה'ל. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לעסקים וחברות ממגוון תחומים. בעל בית התוכנה TDU בע"מ לפיתוח תוכנה בהזמנה לפי דרישה.

טל': 054-5917847, 03-7411850 - חב' TDU - אתרנו: www.tdu.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ברון - חב' TDU - פיתוח תוכנה

מאת: אלי ברון - חב' TDU - פיתוח תוכנהתוכנה11/08/10879 צפיות
בית תוכנה לפיתוח תוכנה באקסס בהזמנה ולפי דרישה. בית תוכנה לפיתוח תוכנה באקסס בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. בית תוכנה טוב נמדד בסנכרון נכון בין היכולות שלו לדרישות של הלקוח.

מאת: אלי ברון - חב' TDU - פיתוח תוכנהתוכנה11/08/10734 צפיות
בית תוכנה לפיתוח תוכנה באקסס בהזמנה ולפי דרישה. בית תוכנה לפיתוח תוכנה באקסס בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. בית תוכנה טוב נמדד בסנכרון נכון בין היכולות שלו לדרישות של הלקוח.

מאת: אלי ברון - חב' TDU - פיתוח תוכנהתוכנה10/08/10788 צפיות
פיתוח תוכנה באקסס תפורה בהזמנה ולפי דרישה. פיתוח תוכנה הוא אחד השלבים המהותיים ביותר בחייהם של עסקים וחברות. פיתוח תוכנה הוא הדרך היחידה של העסק לייצר פרדיגמת עבודה לעתיד הקרוב והרחוק. כיצד לייצר פיתוח תוכנה באקסס בצורה הטובה ביותר?

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162655 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152277 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151863 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151787 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151805 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151801 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151670 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica