חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת צל תציל אותך מהשמש

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי11/08/20101099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמגיע הקיץ והטמפרטורות מאמירות, השהות בחוץ הופכת לבלתי נסבלת. בין אם אתם מעוניינים לשבת בגינה הפרטית שלכם, בבית הקפה השכונתי או בכל מקום בילוי אחד, קשה מאוד ליהנות כאשר שוהים זמן רב תחת השמש הקופחת. בדיוק בשל כך עומדים לרשותנו מגוון פתרונות הצללה.

פתרונות הצללה למיניהם מאפשרים לנו ליהנות משהייה בחוץ גם באמצע הקיץ. כמובן שאמצעי ההצללה הם אף פעם לא תחליף לנקיטת צעדי זהירות בחשיפה לשמש (כמו: חבישת כובע ומשקפי שמש, מריחת קרם הגנה ושתייה מרובה של מים), אך הם מקלים מאוד על כל בילוי בחוץ בחודשי הקיץ.

חשבו על כל הפעמים שבהם רציתם לשבת בגינה או במרפסת הפרטית שלכם ולקרוא עיתון, לאכול ארוחת צהריים משפחתית או סתם לשחק עם הילדים, אך ויתרתם כי היה חם מידי. אם בגינתכם או במרפסת ביתכם היה מותקן סוכך, הייתם יכולים לעשות זאת ללא חשש. ישנם סוככים קבועים וישנם סוככים הניתנים לפתיחה ולסגירה (ידנית או חשמלית) בהתאם לצורך, וניתן להתקין אותם בכל מקום.

סוככים משמשים גם כפתרון הצללה יעיל עבור בתי עסק רבים. מקומות כמו בתי קפה, מסעדות, חנויות רחוב או מתחמי בילויים חיצוניים סופגים ירידה משמעותית בתנועת הלקוחות כאשר חם מדי או כאשר יורד גשם. כאשר ללקוחות אין אמצעי קירוי יעיל שיגן עליהם מפני איתני הטבע (שמש קופחת או גשם) הם פשוט לא מגיעים. לכן, התקנת סוכך במרפסת של מסעדה או בחלק החיצוני של חנות רחוב יכולה לאפשר ללקוחות לפקוד את העסק בכל מזג אוויר, ומונעת הפסדים כלכליים לבעלים.

הקיץ הוא גם עונת הקייטנות והטיולים. אנשים רבים, ובמיוחד ילדים הנמצאים בחופש הגדול, מבלים שעות רבות בחוץ: בבריכות, פארקי שעשועים, באתרי טבע ואטרקציות חיצוניות אחרות. גם במקומות אלו יש פתרונות הצללה שנועדו להקל על השהייה בחוץ. במקומות אלו נראה בדרך כלל רשתות צל. רשת צל היא בד שנמתח על ארבעה עמודים לפחות ומספק ליושבים תחתיו צל והגנה מפני השמש. רשתות צל נפוצות בקייטנות, במתנ"סים, בכל פארקי השעשועים וגם בחיק הטבע. במסלולי טיולים רבים ישנן פינות התכנסות המיועדות לעצירה להתרעננות, להפסקות אוכל או לקבלת הסברים ממדריך הטיולים. המכנה המשותף למרבית הפינות הללו הוא רשת צל. רשת צל מאפשרת לנוח בנעימים ולא תחת השמש הקופחת ויוצרת בריזה נעימה.

עוד פתרון הצללה נפוץ הוא הברזנט. כולנו מכירים את הברזנטים הצבאיים ששימשו כמטבח שדה מאולתר או כמקום התכנסות בזמן אימונים ופעילויות בשטח. תחת הברזנטים ניתן היה להעביר תדריכים, לאכול או ליהנות מכמה דקות יקרות של מנוחה. אולם ברזנטים משמשים גם כאמצעי הצללה יעיל מחוץ לצה"ל. הבד הקשיח של הברזנט הופך אותו לאמצעי הצללה יעיל גם במקומות פרטיים וציבוריים.

ברזנט יכול לשמש גם ככיסוי לרכב או ציוד אחר שאנו מאחסנים בחצר הבית (כלי שייט, מכסחות דשא, ציוד ברביקיו וריהוט גן). מכיוון שהברזנט הוא לא רק אמצעי הצללה, אלא גם מספק בידוד מוחלט מפני מים, הוא מגן על הציוד שלנו מפני פגעי חלודה בשל הגשם ומפני דהייה בשמש. כיסויים לרכב העשויים מברזנט מגנים על הצבע והפח שיכולים להחליד ולהתקלף כתוצאה מלשלשת ציפורים ויונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica