חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מודעות דרושים - השוואת מודעות בעיתון של חברות שונות

מאת: Efratהשמה15/01/20092280 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מודעה 1: מודעה לעיסוק ניהולי- מהנדסי תעשייה וניהול לניהול פרוייקטים בחברת טבע.

מודעה זו נמצאה בדף האחרון של עיתון "לוח ידיעות אחרונות. מיקום זה מושך את העין ואת תשומת הלב גם אם לא מדפדפים בעיתון. בנוסף, המודעה מושכת תשומת לב בצבעוניותה ובגודלה, ביחס למודעות אחרות.

בראש המודעה מופיע לוגו החברה בגדול "טבע" בצבעי החברה, חברה מוכרת וידועה, אשר לא צריכה לפרסם את עצמה ולכן לא כתובים פרטים על החברה עצמה אך באותיות קטנות ולא בולטות, מציינת החברה את האווירה הטובה ואת הצלחתה, מבלי לציין במה היא עוסקת. כותרת התפקיד הינה, מהנדסי/ות תעשייה וניהול לניהול פרויקטים, דבר אשר ימשוך התייחסות רק מצד בעלי תפקיד זה. כותרת משנה זו מהווה סינון ראשוני לקהל מחפשי העבודות.

דרישות התפקיד, אשר באות ישר לאחר תיאור התפקיד, מפרטות באופן מקצועי וספציפי את דרישות התפקיד ומהוות סינון משני לקהל היעד אשר עונה על דרישות תפקיד זה.

ישנה התאמה בין תיאור העיסוק לבין דרישות התפקיד. ישנם 3 סעיפי חובה, אשר תואמים את הדרישות ו2 סעיפים אשר יהוו יתרון, אך במסגרת ניתוח העיסוקים, במודעה זו לא מופיע פירוט היקף העבודה (שעות, משרה מלאה/חלקית, סופ"ש וכו), לעומת זאת מופיע רמז על סביבת העבודה (סביבה עסקית בינלאומית) אשר מצביע על אפשרות נסיעות לחו"ל.

לדעתנו, המודעה אפקטיבית ובנויה לפי הספר, המודעה מסננת מועמדים שאינם מתאימים על ידי מידע ספציפי ומדויק ומגיעה למספר מועמדים אופטימאלי, אשר מתאים לתפקיד זה.

דרישות התפקיד מצוינות במודעה אך אינן מפורטות יתר על המידה, דבר אשר בא להפחית הקטנת ראש מצד המתמודדים לתפקיד בעתיד.

מצוין במודעה, שדרושים מועמדים מאזור המרכז ולמרות זאת פורסמה המודעה בעיתון ידיעות אחרונות שהוא עיתון ארצי ולא במקומוני אזור המרכז, זאת על מנת להגיע למספר מועמדים רחב ומגוון ככל האפשר. על גבי המודעה לא צוין דחיפות המשרה. אולי פירסומה בעיתון שבועי מעיד על דחיפות אחרת הייתה מתפרסמת בביטאון מקצועי המגיע למגוון גדול של אנשי מקצוע אך מתפרסם רק אחת ל4 חודשים.

אמצעי נוסף בו היינו משתמשות לגיוס עובדים למשרה זו הוא גיוס עובדים פנימי. כלומר, קידום עובדים מתוך הארגון, אשר חוסך זמן ועלויות, מעלה את מוטיבציית העובדים ומתבסס על היכרות עם העובדים. מודעה זו פורסמה בחודש מרץ, שנת 2005 תקופת מיתון יחסי בה שיעור האבטלה גבוה וישנם הרבה אנשים שבתהליך של חיפוש עבודה בארץ או עבודה בארה"ב ולכן היינו מפרסמות מודעה קטנה יותר, אשר תחסוך בעלויות אך עדיין תביא מספר גבוה של פניות.

אפשרות גיוס נוספת עליה היינו ממליצות מכיוון שהדרישה היא לסוג עובדים מקצועי, אשר דורש השקעה רבה יותר בחיפושו והגדלת טווח החיפוש הוא, פרסום באתר החברה באינטרנט, מכיוון שזוהי חברה מוכרת אשר מקבלת כניסות באופן קבועה לאתרה, פרסום באתרי חיפוש עבודה אחרים ובכנסים מקצועיים.

ב. תהליך מיון: לתפקיד ניהולי מסוג זה היינו מציעות טופס מועמדות כתהליך מיון ראשוני. טופס המועמדות הינו פורמט אחיד, תמציתי וממוקד לאיסוף אינפורמציה בכתב ובעל יכולת קלה להשוואה בין המועמדים. בשל חשיבות התפקיד לארגון ולרווחיותו, טעות באיוש עלולה להיות קריטית ולגרום נזק, לכן חשוב מאוד למצוא את העובד המתאים ביותר למשרה ולא רק את העובד הטוב ביותר, יש צורך בבחירת המועמד עם הסיכוי הטוב ביותר להצליח, תפקידו של טופס המועמדות המשווה בין המועמדים, הוא להעלות את המתאים ביותר מבין המועמדים.

מכיוון שמודעה זו הינה למשרת ניהול, על הארגון לקחת בחשבון מספר קריטריונים העלולים להשפיע על תהליך המיון

*הערך לארגון, כלומר, חשיבות העיסוק ורווחיותו לארגון. במקרה זה, תפקיד ניהולי הוא תפקיד אשר קשור רבות לרווח החברה ולכן יש להתייחס לקריטריון זה בכובד ראש.

* בסיס שיעור ההצלחה, כלומר, אחוז האנשים שיצליחו בתפקיד. במקרה זה בסיס שיעור ההצלחה אינו גבוה במיוחד ולכן יש צורך בסינון קפדני.

*יחס המיון, כלומר, היחס בין מספר המשרות לאיוש. במקרה זה ישנה רק משרה אחת לאייש ולכן נשקיע יותר מאמצים באיושה הנכון.

*תוקף ומהימנות, כלומר, ניבוי הצלחה וכשלון. בתפקיד ניהולי נשתדל להגיע לתוקף ומהימנות גבוהים על מנת למצוא את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

בשלב השני של תהליך המיון נציע לחברה לקיים ראיון העסקה פנים מול פנים. המיון הראשוני יעשה ע"י טופס המועמדות, המיון המשני יעשה ע"י מחלקת משאבי אנוש ולבסוף הסינון האחרון יעשה ע"י המנהל. הראיון נערך על מנת לקבל עוד אינפורמציה שאינה מופיעה בקורות החיים אך גם בשביל להתרשם מאופיו של המועמד, שפת גופו, בטחון עצמי, הופעה וכו בכדי להעריך את התאמתו לתפקיד. במקרה של תפקיד ניהולי, יבקש המראיין לדעת על תפקידים קודמים,ניסיון קודם פרויקטים קודמים והמלצות.

חסרונות שיטת מיון זו הם בעיית התוקף והניבוי, שכן הראיון אינו בהכרח מנבא הצלחה בעתיד, המראיין אינו אובייקטיבי, אנשים לפעמים נלחצים מאוד בראיון ולא מתנהגים כטבעם, הרושם הראשוני שמקבל המראיין עלול להטעות בגלל סטריאוטיפים או אפקט ההילה ועוד.

מודעה 2: משרה לעיסוק יצירתי/אומנותי- צורפים/ות ומשבצים/ות למפעל בירושלים.

מודעה זו נמצאה במקומון "בונוס ירושלים" באחד העמודים האמצעיים, אך לא מיקומה הוא שמושך את תשומת הלב אלא צבעוניותה. גודלה של המודעה קטן יחסית למודעות אחרות באותו הדף. על גבי המודעה לא מצוין שם המפעל אולי בשביל לא להתמודד עם הרבה פניות וליצור סטיגמה שלילית על השם שלו.

תיאור התפקיד האומנותי המסוים, שמופיע במודעה ימשוך התייחסות רק מבעלי מקצוע זהה מכיוון שזהו תיאור תפקיד ספציפי ומדויק ורק בעלי ידע וכישרון בתחום זה יחפשו מודעות המפרסמות מקצועות אומנותיים ויצירתיים.

דרישות התפקיד מאוד מצומצמות "בעלי ניסיון (לפחות שנתיים)". במודעה נעשה ניתוח עיסוקים גם כן מצומצם אשר דורש משרה מלאה אך לא מצוין שום פירוט אחר הקשור לדרישות התפקיד וניתוח העיסוקים. במודעה דרוש עובד/ת מיידית דבר אשר מראה על דחיפות באיוש התפקיד. בסוף המודעה מצוין שם ומספר טלפון ללא בקשה למשלוח קורות חיים למרות שדרישת התפקיד היא ניסיון של שנתיים לפחות.

במודעה זו לא קיימת התאמה בין דרישות התפקיד לתיאור העיסוק מאחר והתיאור מדבר על עבודה יצירתית בעוד בדרישות התפקיד לא מבקשים ידע או תעודה בתחום אלא רק ניסיון ובקשה למשרה מלאה.

לדעתנו, מחד המודעה אטרקטיבית מכיוון שהיא פונה לקהל הספציפי אותו מחפשת, צבעונית ומושכת את בעלי העניין ובנוסף פורסמה במקומון ירושלמי ודו שבועי עקב הצורך באיוש מיידי למשרה ומכיוון שמפעל זה ממוקם בירושלים ואין להם צורך בעובדים מערים אחרות. ומאידך אינה מפרטת דרישות תפקיד אשר יתאימו  לתיאור העיסוק דבר אשר עלול להוביל לפניות שב מצד מועמדים לא מתאימים. בנוסף המודעה אינה מציין שום פן אטרקטיבי מלבד העיסוק עצמו דבר שאולי היה יכול לעורר עניין גדול יותר בקרב המועמדים.

אמצעי נוסף בו היינו משתמשות לגיוס עובדים הוא פניה לחברת כוח אדם עקב דחיפות איוש המשרה ופרסום בכנסים מקצועיים הקשורים לתחום התכשיטים. אמצעים אלו הינם הייחודים הנראים לנו מתאימים מכיוון, שלדעתנו בחיפוש מקצוע כגון זה שהינו "סמי" מקצועי אין צורך בהוצאה כספית גבוהה ומיותרת ובהשקעת משאבים גבוהה מידי ובשל המיתון השרוי באותה תקופה בחר המפעל בפרסום מודעה קטנה וממצה עקב שיעור האבטלה הגובה וריבוי מחפשי העבודה.

ב. תהליך המיון: תהליך המיון אותו היינו מציעות לארגון זה הינו מבחני מיון, אשר מודדים יכולת פוטנציאלית ומאפיינים אישיים של הפוטנציאל וזאת מכיוון שמדובר בעבודה אומנותית והדרישה היא לשנתיים ניסיון לפחות לכן יש צורך לבדוק את היכולות על ידי מבחן דגימה, אשר יבדקו את יכולת המועמד לבצע את המטלה העיקרית במפעל שהינה שיבוץ וצורפות. היתרון בשיטה זו הוא ההגעה לדיוק, בידול בין המועמדים ובדיקת הכישורים המתאימים לתפקיד, אשר עוזר להגדלת בסיס שיעור ההצלחה ויכולת ניבוי להצלחה גדולה יותר, שכן אלו הם קריטריונים חשובים המשפיעים על תהליך המיון. בנוסף, ישנו הרושם שהתפקיד הנ"ל חשוב לארגון מבחינת הרווחיות ולכן חשוב דיוק וניבוי טובים ככל האפשר גם אם הוא מצריך הוצאה כספית גדולה יותר בטווח הקצר בתהליך מיון המועמדים למען רווחיות הארגון בטווח הארוך.

לדעתנו החיסרון היחיד הוא העלות הכספית של תהליך המיון לטווח הקצר  אך כפי שציינו קודם לכן איננו עומד בהשוואה ליתרונות.

מודעה 3: מודעה בה לא מפורסם שם הארגון- דרושים/ות רציניים/ות בעלי כושר מנהיגות למגוון תפקידים מאתגרים.

מודעה זו הופיעה במקומון ירושלמי "כל העיר"  ואילולי לא הינו מחפשים מודעה לפי הנחיות העבודה, לא היינו מתייחסות כלל למודעה זו עקב גודלה הקטן וחזות לא בולטת למרות היותה בעלת שני צבעים צבעוניים. במודעה לא מצוין שם או רמז לארגון ובנוסף אף לא מצוי תיאור התפקיד או רמז לתיאור התפקיד. דרישות התפקיד המופיעות מאוד מעורפלות ולא מדידות דבר אשר יגרום לפניית קהל מגוון ולא מקצועי מכיוון, שאף אדם מקצועי לא ישלח קורות חיים למודעה מעורפלת כזו. המודעה פונה לזהות העצמית של המועמדים ולפן האתגרי שבהם, על ידי מסרים, אשר נתפסים כאטרקטיביים בעיני מפרסמי המודעה.

מכיוון שלא כתוב מהו העיסוק, לא קיימת התאמה בין תיאור העיסוק לדרישות התפקיד.

דבר נוסף שאליו שמנו לב הוא שלמרות שהמודעה פורסמה במקומון ירושלמי מס הפקס המצוין הינו באזור חיוג 03 מה שמרמז על מהימנות נמוכה של המודעה, ערפול ואי וודאות לגבי עובדה אחת שהייתה ברורה, שהיא עבודה באזור ירושלים.

חוץ ממס הפקס מופיע כתובת אתר אינטרנט אך לא כתובת אי מייל למשלוח קורות חיים או פנייה בשאלות אחרות.

במודעה לא מופיע שם הארגון או החברה, דבר אשר מרמז על חוסר נכונות החברה להתמודד עם קונוטציות שליליות שעלולות לדבוק בה אחרי סינון מועמדים רבים.

לדעתנו המודעה אינה אפקטיבית מכיוון, שלא מצוינת אף דרישה קונקרטית, לא מצוין סוג התפקיד ויוצא מכך שאין כלל ניתוח עיסוקים . המודעה אינה מהווה סינון מועמדים יעיל לארגון אלא גורמת לפנייה מרובה של מועמדים .למרות שבמודעה מצוינת דרישה למגוון תפקידים אין רמז לסוג מגוון התפקידים או דרישותיהם. אולם מכיוון, שהחברה אינה מחפשת אנשי מקצוע החליטה לחסוך בעליות פרסום המודעה .

נפתח ונאמר שלא היינו משתמשות באמצעים נוספים במודעה זו אלא משנות אותה לגמרי (:

אם לא היה ברצוננו לפרסם את שם החברה היינו משתמשות בשירותיה של חברת כ"א אשר תמצא עבורנו עובדים למגוון התפקידים הנדרשים . נצא מנקודת הנחה שכמות האנשים אשר פונים לחברות כ"א כפולה ומכופלת מכמות האנשים שסביר שיתעניינו או ישימו לב למודעה זו .

ב. תהליך המיון: תהליך המיון בו היינו משתמשות בתפקיד זה הוא Bio Data גרסה יותר מפורטת של טופס מועמדות הכוללת סיווגים נוספים כמו עמדות המועמד,תחביבים, פעילויות ותחומי עניין בנוסף לאינפורמציה הסטנדרטית כמו נתונים דמוגרפים, השכלה, הכשרה ועוד.

היתרון בשיטת מיון זו לארגון זה הוא שמאחר ודרישות הארגון היו למגוון תפקידים הדורשים מגוון כישורים שיטה זו תאסוף עבורם את מרב האינפורמציה הנדרשת לכל התפקידים.

אחד הקריטריונים המשפיעים על תהליך המיון הוא שישנם מספר משרות לאיוש.

שיטה זו יכולה לנבא את בסיס שיעור ההצלחה במידה טובה מכיוון, שפועלים לקבלת מידע אישי נוסף על המועמד, דבר אשר יתרום לעתיד הצלחתו בתפקיד. כל זאת למרות שבסיס שיעור ההצלחה מלכתחילה גבוה מפאת חוסר בדרישות תפקיד.

החיסרון בשיטה זו הוא חוסר היכולת לשקף הצלחה עתידית ויש סיכוי לחוסר תקפות השאלון מכיוון שיכולה להתבצע רצייה חברתית מצד המועמד או תשובות לא משקפות עקב מצב לחץ.את רווחיות התפקיד וערכו לארגון קשה לנו לדעת מכיוון שלא מצוין סוגי התפקידים ודרישותיהם ואף לא שם הארגון.

מודעה 4: מודעה בה קיימת אפליה- אישה רצינית לעבודה במגזר הערבי.

המודעה נמצא במקומון "בונוס ירושלים". מודעה קטנה, לא צבעונית ולא אטרקטיבית. במודעה לא מצוין שם הארגון, תיאור התפקיד ודרישות התפקיד אלא הדרישה היא לאישה רצינית דבר אשר מפלה בין המינים מכיוון שהמודעה פונה רק לנשים ומנוסחת בלשון נקבה.

לפי חוק שוויון הזדמנויות בעבודה, אסור על מודעת דרושים להפלות על בסיס מגדר, גיל, דת, צבע, לאום ,מוצא ונטייה מינית.

המודעה פונה בפניה מאוד כללית ללא ציון כישרון, ניסיון ומיומנויות מיוחדות רק מציינת תכונה או התנהגות רצויה -"רצינית".

למרות פרסומה של המודעה במקומון ירושלמי, לא מצוין מיקום העבודה וביצוע התפקיד.

בשל העדר אטרקטיביות בתיאור התפקיד עצמו, מנסים המפרסמים למשוך התעניינות בעזרת ציון גובה שכר הבסיס (4200) ומציינים שבנוסף ישנם בונוסים גבוהים.

קריטריון נוסף לקבלה לעבודה מלבד הדרישה לאישה הוא רכב חובה וחוץ מזה אין דרישות תפקיד נוספות. על גבי המודעה מופיע מספר טלפון סלולארי, דבר אשר יכול להיתפס כלא מקצועי ורציני אלא כמשהו "חלטורי" במקצת.

לדעתנו, המודעה איננה אפקטיבית כלל מכיוון, שהמודעה מעורפלת ולא מזמינה אנשי מקצוע רציניים בשל העדר רקע וידע על החברה, על התפקיד ודרישותיו. הסינון היחיד שנעשה לקהל הרחב אשר מחפש עבודה בתקופת מיתון זו הוא ציון העובדה שהתפקיד יתבצע במגזר הערבי, דבר אשר עלול להרתיע אנשים מסוימים.

מכיוון שהמודעה קטנה בגודלה ולא מושקעת אנו מסיקות שהחברה מעדיפה להוציא הוצאות מינימאליות על פרסום, שכן כנראה לא נדרשים עובדים מקצועיים ולכן שיטת גיוס נוספת עליה היינו ממליצות היא שיטת חבר מביא חבר, אשר חוסכת בעלויות וגורמת לעובדים להישאר בחברה זמן רב יותר מאשר בכל שיטת גיוס אחרת.

שיטה נוספת אותה היינו מציעות היא פרסום באינטרנט באתרים של הצעות ומחפשי עבודה.

ב. תהליך המיון: ראיון העסקה פנים מול פנים בו המראיין מצפה לקבל אינפורמציה על המרואיין והמרואיין מצפה לקבל אינפורמציה על הארגון ומכיוון שתיאור התפקיד במודעה אינו ברור סביר להניח שהמרואיין זקוק להרבה אינפורמציה על הארגון ועל התפקיד ופירוט דרישותיו. סיבה נוספת להצעת תהליך מיון זה הינה העובדה שהארגון לא השקיע בפרסום מכיוון שכנראה מעדיף לחסוך כסף ושיטה זו הינה זמינה וזולה. על ידי ראיון העסקה יכול המראיין לבדוק את התנהגות ורצינות המועמדת, דרישת התפקיד המרכזית שלו.

נראה כי בסיס שיעור ההצלחה גבוה, שכן ביקוש מחפשי העבודה גדול בקרב הנשים וראיון רק יגביר את סיכויי ההצלחה. בראיון ניתן לקבל עוד אינפורמציה רלוונטית (שפת גוף, טון דיבור וכו) לתפקיד מבלי להוציא משאבים נוספים. בנוסף הראיון מאוד פרקטי ואינו מצריך כישורים מיוחדים מהמראיין.

חיסרון השיטה הוא בתוקף וניבוי חלשים, שכן מהימנות השופט (המראיין) סובייקטיבית, יכול להיות שהמראיין לא שואל את הדברים הנכונים, יכול להיות שמראיין אחר היה מתלהב יותר מאותו מועמד ויכול להיות שהמרואיין לא מתנהג בצורה טבעית בעת הראיון אבל בפועל יוכל לבצע את העבודה בצורה טובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137957 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137970 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137883 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137514 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137219 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152737 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151912 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151825 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151644 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica