חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת בגדים

מכירת בגדים ומציאת בגדים יכולים להיות חוויה מהנה או עונש שאתם רק מחכים שיגמר.אם אתם מהאנשים שיודעים מה הם רוצים ולא מעוניינים לבזבז זמן יקר ולהקדיש התרוצצויות מיותרות  אך עם זאת לא מעוניינים להתפשר על מחיר הגעתם למקום הנכון. שפע מותגים ,שפע מידות וצבעים והכל נגיש, מהיר ומגיע עד הבית.

מכירת בגדים של מיטב המעצבים הבינלאומי
Hollister, ,Tommy Hilfiger NAUTICA, RALPH LAUREN הם רק טיפה קטנה בים המותגים שניתן למצוא במכירת בגדים בשופלה. המותגים השונים הינם באיכות הגבוהה ביותר אך עם זאת הם במחירים נוחים לכל כיס.כנראה שפשוט צריך לדעת היכן לקנות. בשופלה אתר הקניות והמכירות של ישראל, ניתן למצוא שלל מותגים מכל תחום אפשרי. באתר מתמחים גם במכירת בגדים של מיטב המעצבים הבינלאומיים במחירים ללא תחרות. ניתן למצוא בסקטור אופנה ונעליים בשופלה אופנת נשים ואופנת גברים, בגדי אירובי ונעלי התעמלות. למה לשלם יותר כשאפשר בשיטוט קל ובלחיצת עכבר לרכוש מותג נכסף באיכות מצוינת ובמחיר קטן.

מכירת בגדים באינטרנט – קליק וסיימת
במקום לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר בגדי בייסיק שכולנו צריכים בארון ולפעמים הם בדיוק מה שחסר להשלמת ההופעה שלנו או אחר המותג האהוב והמוכר שברור לכם שתקנו ,אנחנו מציעים לכם גישה לארון האינסופי של שופלה שמציע מגוון רחב במיוחד של מותגי אופנה מוכרים באיכות מצויינת ובמחיר אטרקטיבי במיוחד שקשה להתחרות בו. וכמובן שאין נוחות גדולה מזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורכת דין דנה תדמור

מאת: עורכת דין דנה תדמורשמלות כלה ובגדי חתן07/12/101775 צפיות
כל אחת רוצה לחגוג את חגיגות הנישואין בדרך שלה, הרי היא מלכה ליום אחד..(לפחות). כל אחד רוצה להיראות "מיליון דולר" וכדי שזה יקרה, יש לתת לשמלת כלה את הטון הקובע כדי ששמלת החלומות תהפוך

מאת: עורכת דין דנה תדמורפרופילי חברות28/12/096528 צפיות
המבנה הארגוני של פרטנר הוא מבנה היררכי ישנו את המנכ"ל ומתחתם יושבים חמישה סמנכ"לים , שיווק ,טכנולוגיות, כספים, שירות לקוחות ורכש. תחת כל סמנכ"ל ישנם מספר מנהלי אגפים שתחתם יש מספר מנהלי מחלקות .מתחת לכל מנהל מחלקה יש עובדים שכפופים לו .

מאת: עורכת דין דנה תדמורשיווק ואסטרטגיה24/06/0921940 צפיות
להלן ניתוח ענף הסלולר המקומי ע"פ מודל 5 הכוחות של התחרות של פורטר, תוך התבוננות על הסביבה השיווקית הקרובה של פרטנר בהשוואה למתחרותיה. עוצמות התחרות בענף- רקע על פרטנר- "פרטנר תקשורת בע"מ" היא חברת טלפוניה סלולרית, המפעילה במ”י רשת תקשורת תחת המותג אורנג. החברה שמעסיקה בארץ כ3,500 עובדים וששווייה מוערך במ815,351,000 ₪ , נותנת שירות ל2.626 מיליון מנויים, כשמתוכם 219 אלף בעלי מכשיר דור 3. פרטנר החלה את פעילותה בארץ ב99 תחת המותג הבינ"ל אורנג, שהיה אז בבעלות האצ'יסון ומפואה, שהחזיקה גם בחלק ממניות

מאת: עורכת דין דנה תדמורבריאות ורפואה כללי26/04/091862 צפיות
סוף אפריל שנת 2009 – העולם מתעורר אל מגיפה חדשה המאיימת להתפשט מזרחה ממקסיקו שבמרכז אמריקה אל עבר העולם כולו, העולם שוב מתגייס למען חיסול מגיפה אשר מזכירה לכולנו עד כמה קטלני ובוגדני יכול להיות הטבע. מגיפות רבות הכו את האנושות לאורך השנים והביאו לנזקים כבדים מאוד בחיי אדם ורכוש אוכלוסיות שלמות נכחדו עכב אותם נגיפים קטלניים. העולם כיום מפחד פחד מוות מנגיפים המסוגלים להתפרץ באיזור ולהדביק איזורים שלמים אשר עלולים להפוך במהרה אל איזורים מוכי אסון.

מאת: עורכת דין דנה תדמורהשמה12/04/091812 צפיות
החלום הכי גדול שלי זה לעבוד בשוק ה תקשורת להיות מוקף בכל הסלבס ולהיות מעורב בכל עולם ה ברנז'ה . זה בטח חיים ממש ממש זוהרים ומרווחים שם מלא כסף כמו למשל היחצן רני רהב שמזמינים אותו לכל ההשקות ולכל האירועים הכי מפוארים וכל ערב יש לו מסיבה אחרת והוא מתלבש בכל המותגים שהוא מקבל בהנחה כמובן. או שאולי אני אהיה מה אנשי תקשורת כמו רביב דרוקר ואראיין את כל המי ומי וכולם ירצו להיות בתוכנית שלי כי אם לא קיבלת כתבה אצל דרוקר אתה לא קיים.

מאת: עורכת דין דנה תדמורתקשורת06/04/092033 צפיות
עפ"י מאמרו של איניס התרבות המצרית, בתקופת המונרכיה, השתמשה באבן כאמצעי התקשורת הנפוץ. הכתיבה על האבן הייתה קשה ואופיינה בצורה ישירה או מעגלית של הקו, מלבניות ומיקום זקוף. כאשר הירוגליפים פוסלו על אבן הן עוצבו בזהירות ודמו לתמונות דקורטיביות. עם המהפכה הדמוקרטית צורת התקשורת עברה מהאבן לאמצעי כתיבה קל ונייד יותר- הפפירוס.

מאת: עורכת דין דנה תדמוראומנות - כללי05/04/0917703 צפיות
האמנות היא רב-תחומית ורב-כיוונית ומתפקדת תוך מעורבות של הצופה, היצירה ומרחבים מגוונים בו מוצגת/ים יצירת/ות האמנות. רבות לפני היווצרות הדת והמדע היוותה האמנות אמצעי להתמודדות עם הסביבה מעבר לשליטתו של האדם; האמנות פעלה כקסם. לפני המצאת הדפוס האמנות לימדה וחינכה. לפני המצאת הצילום האמנות תיעדה אירועים. התפקוד והמטרה של האמנות השתנה בהקשר והחברה בה נוצרה ולחשיפה, גילוי של חומרים, טכניקות, טכנולוגיות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162038 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146575 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148173 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133045 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131955 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128598 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128692 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica