חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורכת דין דנה תדמור על מבנה ארגוני של חברת פרטנר

שאלה

מהו המבנה הארגוני של פרטנר?

תשובה

המבנה הארגוני של פרטנר הוא מבנה ביטוח היררכי ישנו את המנכ"ל ומתחתם יושבים חמישה סמנכ"לים , שיווק ,טכנולוגיות, כספים, שירות לקוחות ורכש. תחת כל סמנכ"ל ישנם מספר מנהלי אגפים שתחתם יש מספר מנהלי מחלקות .מתחת לכל מנהל מחלקה יש עובדים שכפופים לו .

שאלה

האם העובדים באים לפרטנר כדי להתפתח או שהם מעדיפים לא לעבוד קשה , לעשות את העבודה מבלי להגדיל ראש?

תשובה

העובדים בפרטנר יכולים להתחלק לכמה סוגים: ישנם עובדים שבאים לעבוד באמת רק כדי לחסוך בשנה לאחר הצבא בשביל טיסה , אז באמת הם מגיעים כדי לעשות את המינימום , אך מנגד ישנם עובדים שבאים לעבוד בפרטנר על מנת לקדם את עצמם בחיים , על מנת לקדם את הקריירה שלהם וללמוד דברים חדשים. פרטנר מעדיפה להעסיק אנשים אשר רוצים להתפתח ולהתקדם , אנשים שרוצים להרחיב את הידע שלהם ולא להישאר בקופסא סגורה .

שאלה

איך המנהלים בוחנים את ההצלחה של העובד?

תשובה

לכל תפקיד בפרטנר ישנם יעדים מוגדרים ,לדוגמא נציג שירות לקוחות נבחן ע"פ מדדים כגון ורך זמן שיחה, זמן תיעוד וכדומה. את העובדים שלי אני מודדת ע"פ פרויקטים שאני מקצה להם בתחילת השנה ובמהלכה. הם נמדדים ע"פ מידת ההשקעה שלהם בפרויקט וסיום הפרויקט בהצלחה.

שאלה

באיזה שיטות תגמול משתמשים בפרטנר?

תשובה

התגמולים בחברה הם רחבים ישנם תגמולים שמושפעים ישירות מעמידה ביעדים לדוגמא לנציג שירות לקוחות ישנו תגמול חודשי שמושפע מהעמידה ביעדים שלו, במידה ועמד ב100% יקבל את מלוא התמריץ וכדומה. ישנם גם תגמולים שמקבלים העובדים על מנת להגביר את המוטיבציה שלהם כמו תחרויות במהלך השנה שיכולים להקנות מוטיבציה לעובד. בנוסף ישנם הכרות המתבצעות באופן מיידי שזמינות תמיד למנהל שרוצה לתגמל שעבד טוב .

שאלה

האם ע"י שיטות אלו פרטנר מספקת את הצרכים של העובדים? ואם כן איזה צרכים?

תשובה

פרטנר מנסה לספק את כל צרכיהם של העובדים בין אם אלו צרכים בסיסיים כגון שתייה, ארוחות, שירותי הסעות וכדומה, ובין אלו שירותים שהם מעבר לנדרש כגון שירותים חברתיים נרחבים, פרטנר מקיימת מסיבות רבות ואירועים במהלך השנה, לכל עובדי החברה, ופעילויות מגוונות על מנת לספק צורך זה אצל העובד. פרטנר גם מנסה לתת לכל עובד לממש את עצמו ואת שאיפותיו, על מנת שיוכל להגשים את עצמו.

שאלה

האם התגמול הוא תמיד בהתאם לביצוע העבודה שאותה העובדים מבצעים.

תשובה

ברמת העיקרון פרטנר מתגמלת בהתאם לביצועי העובד, ישנם לכל עובד יעדים מוגדרים מראש אשר עליו לעמוד בהם במידה ועמד בהם יקבל את מלוא התגמול האפשרי. אך בנוסף פרטנר מעוניינת לגרום לנציגים שאינם תמיד מצליחים לעמוד ביעדים שלהם מוטיבציה להמשיך ולנסות ולכן מתגמלת גם ברמות של קבוצה , ע"י טיולים , וקייטרינג לארוחות צוות ע"ח הארגון וכדומה.

שאלה

-איזה תגמול גורם למוטיבציה גבוהה?

תשובה

ישנו מגוון רחב של תגמולים אשר גורמים לעובדים למוטיבציה גבוהה, לפי הנראה לי המוטיבציה הגבוהה נובעת בד"כ כאשר ישנם תחרויות , אשר המקום הראשון עליהם הוא פרס גדול. וגם כן התמריץ החודשי שנותן אפשרות לעובדים להגדיל את משכורתם בסכומים שיכולים להגיע אף ל2000 ₪ מדי חודש.

שאלה

איזה סוגי לחצים מאפיינים את העובדים בארגון ומה הן הסיבות העיקריות שגורמות לעובדים להיות בלחץ?

תשובה

העובדים בחברה נתונים ללחצים רבים במיוחד הלחץ מורגש אצל העובדים בשירות הלקוחות. בשירות בלקוחות העבודה היא ללא הפסקה העובדים מקבלים הפסקות מדודות של חצי שעה, ונמדדים על יעדים כל משמרת. הלחץ נובע מהוספת שעות שנדרשות לעיתים קרובות, מלקיחת שיחות מרובות , מהתמודדות עם לקוחות בעיתיים וכדומה. ישנו לחץ גם בחטיבות השונות בחברה כמו אצלנו בחטיבת הכספים שצריך לעמוד בדוח החודשי ב1 לחודש כי אנו עובדים לפי לוח הזמנים של האצ'יסון שלא עובדים לפי לוח זמנים ישראלי .

שאלה

באיזה שיטות משתמשים כדי להפחית את הלחץ המתקיים בארגון?

תשובה

אנחנו מנסים להפחית את הלחץ בעבודה ע"י מספר פעולות: אנחנו מנסים שלנציגים במידה ועובר יום קשה ורוצים לצאת החוצה כי הם לא מרגישים שהם מתפקדים בצורה טובה במשמרת, אנחנו מנסים לשחרר אותם ולהתחשב במצבם. בנוסף בתקופה האחרונה התחלנו להעסיק לשירות הלקוחות נציגים במשרות לא מלאות כדי שלא ישחקו מהר. וגם פעם בשנה אנו דואגים לפנק את הנציגים ע"י לקיחת כל המוקד ליום פינוק .

שאלה

כיצד מתבצע תהליך גיוס העובדים בחברה ?

תשובה

תהליך הגיוס מתבצע ביום מיוחד שנקרא "יום כתום",  ביום זה מגיעים המועמדים לאחר ששלחו ונבחנו קורות החיים שלהם. ביום הנ"ל נבחנים ע"פ מספר מבחנים כגון מבחני אישיות וסימולציות.

לאחר מכן אלו שעוברים את המבחנים ממשיכים לסיווג ביטחוני ואז ראיון עם משאבי אנוש .

לאחר הקבלה לתפקיד ישנו קורס שאורך כחודש וחצי , קורסים זה ממיין גם הוא.

שאלה

-איזה אמצעי תקשורת נהוגים בארגון? איזה מהם הוא הנפוץ ביותר בפרטנר?

תשובה

בפרטנר אנו משתמשים בכל אמצעי התקשורת כתובה, אלקטרונית, מילולית. רוב התקשורת בין העובדים מתבצעת כיום ע"י התכתבויות באימייל. בדרך כלל כאשר מדובר בתקשורת בין מנהל לעובדו ישנם פגישות עבודה הנקבעות מראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורכת דין דנה תדמור

מאת: עורכת דין דנה תדמורשמלות כלה ובגדי חתן07/12/101775 צפיות
כל אחת רוצה לחגוג את חגיגות הנישואין בדרך שלה, הרי היא מלכה ליום אחד..(לפחות). כל אחד רוצה להיראות "מיליון דולר" וכדי שזה יקרה, יש לתת לשמלת כלה את הטון הקובע כדי ששמלת החלומות תהפוך

מאת: עורכת דין דנה תדמורעיצוב אופנה 17/08/103131 צפיות
מכירת בגדים ומציאת בגדים יכולים להיות חוויה מהנה או עונש שאתם רק מחכים שיגמר. אם אתם מהאנשים שיודעים מה הם רוצים ולא מעוניינים לבזבז זמן יקר ולהקדיש התרוצצויות מיותרות' אך עם זאת לא מעוניינים להתפשר על מחיר הגעתם למקום הנכון. שפע מותגים ,שפע מידות וצבעים והכל נגיש, מהיר ומגיע עד הבית.

מאת: עורכת דין דנה תדמורשיווק ואסטרטגיה24/06/0921906 צפיות
להלן ניתוח ענף הסלולר המקומי ע"פ מודל 5 הכוחות של התחרות של פורטר, תוך התבוננות על הסביבה השיווקית הקרובה של פרטנר בהשוואה למתחרותיה. עוצמות התחרות בענף- רקע על פרטנר- "פרטנר תקשורת בע"מ" היא חברת טלפוניה סלולרית, המפעילה במ”י רשת תקשורת תחת המותג אורנג. החברה שמעסיקה בארץ כ3,500 עובדים וששווייה מוערך במ815,351,000 ₪ , נותנת שירות ל2.626 מיליון מנויים, כשמתוכם 219 אלף בעלי מכשיר דור 3. פרטנר החלה את פעילותה בארץ ב99 תחת המותג הבינ"ל אורנג, שהיה אז בבעלות האצ'יסון ומפואה, שהחזיקה גם בחלק ממניות

מאת: עורכת דין דנה תדמורבריאות ורפואה כללי26/04/091862 צפיות
סוף אפריל שנת 2009 – העולם מתעורר אל מגיפה חדשה המאיימת להתפשט מזרחה ממקסיקו שבמרכז אמריקה אל עבר העולם כולו, העולם שוב מתגייס למען חיסול מגיפה אשר מזכירה לכולנו עד כמה קטלני ובוגדני יכול להיות הטבע. מגיפות רבות הכו את האנושות לאורך השנים והביאו לנזקים כבדים מאוד בחיי אדם ורכוש אוכלוסיות שלמות נכחדו עכב אותם נגיפים קטלניים. העולם כיום מפחד פחד מוות מנגיפים המסוגלים להתפרץ באיזור ולהדביק איזורים שלמים אשר עלולים להפוך במהרה אל איזורים מוכי אסון.

מאת: עורכת דין דנה תדמורהשמה12/04/091811 צפיות
החלום הכי גדול שלי זה לעבוד בשוק ה תקשורת להיות מוקף בכל הסלבס ולהיות מעורב בכל עולם ה ברנז'ה . זה בטח חיים ממש ממש זוהרים ומרווחים שם מלא כסף כמו למשל היחצן רני רהב שמזמינים אותו לכל ההשקות ולכל האירועים הכי מפוארים וכל ערב יש לו מסיבה אחרת והוא מתלבש בכל המותגים שהוא מקבל בהנחה כמובן. או שאולי אני אהיה מה אנשי תקשורת כמו רביב דרוקר ואראיין את כל המי ומי וכולם ירצו להיות בתוכנית שלי כי אם לא קיבלת כתבה אצל דרוקר אתה לא קיים.

מאת: עורכת דין דנה תדמורתקשורת06/04/092031 צפיות
עפ"י מאמרו של איניס התרבות המצרית, בתקופת המונרכיה, השתמשה באבן כאמצעי התקשורת הנפוץ. הכתיבה על האבן הייתה קשה ואופיינה בצורה ישירה או מעגלית של הקו, מלבניות ומיקום זקוף. כאשר הירוגליפים פוסלו על אבן הן עוצבו בזהירות ודמו לתמונות דקורטיביות. עם המהפכה הדמוקרטית צורת התקשורת עברה מהאבן לאמצעי כתיבה קל ונייד יותר- הפפירוס.

מאת: עורכת דין דנה תדמוראומנות - כללי05/04/0917701 צפיות
האמנות היא רב-תחומית ורב-כיוונית ומתפקדת תוך מעורבות של הצופה, היצירה ומרחבים מגוונים בו מוצגת/ים יצירת/ות האמנות. רבות לפני היווצרות הדת והמדע היוותה האמנות אמצעי להתמודדות עם הסביבה מעבר לשליטתו של האדם; האמנות פעלה כקסם. לפני המצאת הדפוס האמנות לימדה וחינכה. לפני המצאת הצילום האמנות תיעדה אירועים. התפקוד והמטרה של האמנות השתנה בהקשר והחברה בה נוצרה ולחשיפה, גילוי של חומרים, טכניקות, טכנולוגיות.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143085 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148157 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131784 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128578 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica