חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיזוג אוויר, אחזקת מבנים – הגישה ההוליסטית.

אולי תרימו גבה למקרא הכותרת, יחד עם זאת למעשה, הגישה ההוליסטית קיימת כמעט מאז ומעולם כשמדובר בנושא אחזקת מבנים. נושא זה כולל כמובן תחומים רבים, כגון ניקיון מיזוג אוויר ועוד. במאמר זה נתמקד בנושא מיזוג אוויר, עם התייחסות לנושא אחזקת מבנים.

 

מיזוג אוויר –  אחזקת מבנים ומה שביניהם.

מערכות מיזוג אוויר,כיצד נדע לבחור את המערכת המתאימה ביותר? כאן נכנס לתמונה הקשר שבין חברת אחזקה ומיזוג או אוורור מבנים. היצע מערכות מיזוג אוויר הקיימות  בשוק כולל סוגים רבים, הנחלקים לדגמים בתפוקות ובגדלים שונים. בשנים האחרונות מושקעים משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות חדישות במטרה לספק למשתמשים במערכות מיזוג אוויר, את מיטב הנוחות והיעילות. בשלב התכנון מתייעצים במומחים בתחום אחזקת מבנים, שכן נודעת חשיבות רבה לבחירת מערכת מיזוג אוויר מבחינת תורת אחזקת מבנים.

אף בטרם תחליטו איזה מערכת מיזוג אוויר תרכשו, מוטב כי תתייעצו  עם מומחה אחזקת מבנים, שכן חשוב לקחת בחשבון מספר דברים, בטרם מחליטים איזו מערכת מיזוג אוויר מעוניינים לרכוש. השאלה הראשונה שישאל אתכם נציג אחזקת מבנים היא: מהו ייעודה של מערכת מיזוג אוויר – האם היא נועדה לשמש את הבית כולו או רק חללים מסוימים בו (מיזוג אוויר נקודתי), וכן מהו "אופיים" של החללים השונים, השימוש הנעשה בהם ומספר האנשים המאכלס אותם בדרך כלל נקודה זו היא חשובה ביותר מבחינת אחזקת מבנים ושימור אנרגיה. כמו כן בטרם מחליטים על רכישת מערכת מיזוג אוויר יש לקחת בחשבון נתונים פיזיים - שטח הבית או הדירה במ"ר, שוב מבחינת אחזקת מבנים מאוד חשוב לדעת, אם הבית בנוי במישור אחד או כולל מפלסים, גובה התקרה, מספר הפתחים הקיימים - דלתות, חלונות, ומידת האיטום - קירות רגילים או מבודדים, חלונות בעלי זכוכית רגילה או בידודית ועוד.

אחזקת מבנים מבחינת בחירת מערכת מיזוג אוויר אופטימלית תקח בחשבון גם את האזור הגיאוגרפי של הבית או הדירה מבחינה אקלימית: הר, שפלה, קרבה לים וכו'. כמו כן מיקום מבחינת כיוון - צפון, מערב וכו. נקודה נוספת הקשורה לבחירת מיזוג אוויר שיועץ אחזקת מבנים ירצה לדעת לגביה, היא: מהו התקציב העומד לרשותכם. אם באפשרותכם להתייעץ עם איש אחזקת מבנים, תוכלו לדעת שהוא יתן לכם חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית, בעוד שאולי יועץ מטעם חברת מיזוג אוויר מין הסתם ימליץ על מוצר או מוצרים שחברתו מספקת.

סיכום – אחזקת מבנים

זהו תחום המתייחס לבית או המבנה כיחידה שלמה אחת. כל דבר באותה יחידה משפיע על המבנה כולו ועל הפריטים האחרים. כך למשל מאוד חשוב לדעת להרכיב חלונות שיתאימו למערכת מיזוג אוויר. חלונות מבודדים יחסכו לכם גם באנרגיה של מיזוג אוויר, בו תשתמשו לקירור או חימום של המבנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:

עו"ד עמיחי זילברברג - בקשה לפשיטת רגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי קומי

מאת: אבי קומישיפוצים02/07/121134 צפיות
כיום יש המון קבלני אלומיניום , מאמר זה עוזר לכם לנווט ולהבחין בין קבלן איכותי לבין קבלן שמביא חומרים בזול ורק רוצה למכור ביוקר כנסו עכשיו להמשך קריאה

מאת: אבי קומיניקיון18/08/10980 צפיות
חברת ניקיון, מנוסה ומקצועית, אתכם תוביל אל השקט הנפשי. רבות נאמר על חשיבות הניקיון, הן מבחינה אסטתית והן מבחינה היגיינית, תברואתית. אם אתם רוצים להיות שקטים ובטוחים, כי העסק שלכם, או אפילו הבית נקיים ללא רבב, חברת ניקיון, תדאג לספק לכם זאת

מאת: אבי קומיניקיון18/08/10910 צפיות
בעלי עסקים רבים בימינו מעדיפים לשכור שירותי ניקיון, מקצועיים, עבור העסק שלהם, בין אם מדובר במפעלים או ניקיון משרדים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכאשר ניקיון משרדים, נופל על העובדים, זה גוזל מהם זמן אותו יכלו להשקיע בתחום עבודתם.

מאת: אבי קומיקייטרינג18/08/101036 צפיות
רבות נאמר על תחום העיצוב והשפעתו המדהימה עלינו, כך גם כמובן בתחום עוגות מעוצבות. יש משהו בכך שאתה ניצב מול עוגה כזאת מעוצבת שהיא למעשה אומנות לשמה. לעיתים אף נדמה שחבל לאכול עוגות מעוצבות ולפגום ביצירה אומנותית זו.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222823 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223137 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211378 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica