חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הפנים בעזרת בוטוקס וחומרי מילוי!

הבוטוקס ידוע לכולנו בתור חומר המשפר ומונע קמטי הבעה, אך כיום ניתן להשתמש בו גם לעיצוב הפנים ותיקון אסימטריה. מראה הפנים שלנו מושפע מאוד מעשרות שרירי מימיקה אשר באמצעותם הפנים שלנו משדרות מסרים תת הכרתיים אל העולם על תחושתנו, אופיינו והרגשתנו: עצבות, שמחה, ביטחון עצמי או חסרונו, עייפות, מרירות, כעס ודאגה. כל אלה ועוד ניתן לקרוא מהבעת הפנים בלבד. שרירי המימיקה עובדים בשיווי משקל אחד עם השני: שריר אחד מרים והשני מוריד, האחד מושך החוצה בעוד שהשני מושך פנימה. עם השנים, שיווי המשקל בין השרירים יכול להיות מופר. התוצאה הינה חוסר איזון בפנים ואסימטריה כגון בדוגמאות הבאות: 

*  גבות לא סימטריות, עין אחת קטנה והשנייה גדולה יותר, גורמים להעברת מסרים תת הכרתיים שליליים כגון: עייפות, כעס, חוסר ביטחון עצמי ועוד. בטיפול עם הבוטוקס ניתן לתקן אסימטריה ולהחזיר לפנים את ההרמוניות ושיווי המשקל שאבד ולתקן גבות לא סימטריות ע"י הורדת גבה גבוהה או הרמת גבה צנוחה.

* גבות קרובות זו לזו ונמוכות באזור גשר האף משדרות מראה כעוס ונוקשה. הרחקתן והרמתן בעזרת בוטוקס תשדר מראה שליו ומסביר פנים. לעומת זאת, גבות גבוהות סמוך לגשר האף ושמוטות בקצותיהן משדרות מראה עייף, חסר ביטחון עצמי והססני. הפיכתן לקשתיות ומורמות בקצה הופכות את הפנים לנשיות ובטוחות.

* חיוך שחושף חניכיים נחשב ללא נשי וגורם מבוכה וחוסר ביטחון עצמי, איזון מחדש של השרירים שמרימים את השפה העליונה, יתקן את הבעיה.

* הצערה (מלשון צעיר) של קו הלסת: קו לסת חד וברור מהווה סימן לגיל צעיר. חלק משרירי הפנים והצוואר מושכים מטה את הלחיים ומטשטשים את קו הלסת. הרפייה של אותם שרירים תחזיר לקו הלסת את המראה החד והצעיר שלו.

* זוויות פה המשוכות מטה משדרות מרירות וחוסר שביעות רצון, ניתן לאזן מחדש את השרירים שמורידים את זוויות הפה.

אז איך זה עובד? מדובר בחלבון מרוכז מאוד אשר מוזרק בכמויות מיקרוסקופיות מתחת לעור ומטפל באופן ייחודי בקמטי ההבעה. הבוטוקס מרפה את השריר וגורם לשינוי משמעותי בשווי משקל  הפנים. סוד הצלחתו של הבוטוקס טמון בכך שזהו למעשה החומר היחיד אשר מטפל בסיבה שגורמת לקמטי ההבעה. לדוגמא: קמטי חיוך אשר מופיעים בצדי העיניים, מקורם בכווץ שרירי ההבעה. הבוטוקס מרפה שרירים אלו והקמטים אשר נגרמו בגלל כווץ השרירים נעלמים באורח פלא. טיפול קבוע יכול להאט ואף למנוע הופעה של קמטים חדשים!

"נשים בהן אני מטפל שנים רבות מציינות כי קצב הזדקנות הפנים שלהן איטי יותר משל חברותיהן שלא מטופלות בבוטוקס באופן קבוע," מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

חשוב לציין כי הבוטוקס לא מתאים לטיפול בכל סוגי הקמטים. טיפול בקמטים קבועים דורש הזרקת חומרי מילוי. לשמחתנו גם בתחום זה נוספו חומרים חדשים ובטוחים יותר. את חומרי המילוי ניתן לחלק לשתי קבוצות: חומרים זמניים וחומרים קבועים .

ההבדל בין הקבוצות הוא לא רק במשך הפעילות אלא גם במנגנון המעולה וסוג הסיבוכים ושכיחותם. חומרים זמניים הינם חומרי מילוי שמשך פעולתם הוא בין שנה לשנה וחצי. חומרים אלו מבוססים על חומרים המצויים בגופנו באופן טבעי כמו חלבון הקולגן וחומצה היאלורונית.

יתרון חומרי המילוי הזמניים הוא שגופנו מתייחס אליהם כאילו הם חלק ממנו ולא מגיב נגדם. מסיבות אלו מקרי האלרגיות והסיבוכים מהחומר הם נדירים ביותר.

חומרים קבועים, הינם חומרי מילוי שמשך פעולתם הוא יותר משנה וחצי ומורכבים מחומרים סינטטיים ולא טבעיים. חומרים אלו מכילים טיפות (סיליקון) או כדוריות מיקרוסקופיות (ניופיל, מטרידקס, רדיאס). כאשר אנו משתמשים בחומרים קבועים, גופנו מזהה אותם כשונים וזרים ומגיב נגדם. הבעיה היא שאין שליטה על תגובת הגוף כנגד החומר הזר.

"אולם הסיליקון הוא חומר זול יותר, שזמן השפעתו ארוך, בגלל הסיבוכים השונים אני לא משתמש בו במרפאתי. הסיבוכים יכולים לכלול גבשושיות או גושים באזורי ההזרקה או במקומות אחרים (באותם מקרים בהם החומרים יכולים לנדוד לרקמות סמוכות). גבשושיות אלו ניתנות למישוש ולעיתים יכולות לבלוט ובמקרים קיצוניים לשנות צבע ולכאוב. למרות מחקרים וכתבות חוזרות בנושא, לא ניתן להמיס סיליקון! מרגע ההזקרה, החומר תמיד ישאר בגופינו. מסיבות אלו אני משתמש רק בחומרים זמניים. אין שום סיבה להשתמש בחומרים אשר יכולים לגרום לסיבוכים לטווח קצר וארוך כאשר יש בידנו חומרים בטוחים יותר אשר בידיים מיומנות מאפשרים קבלת תוצאות מעולות!" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.  

הבוטוקס וחומרי המילוי פתחו בפנינו עולם חדש של אפשרויות לשיפור מראה הפנים. השינוי שמתקבל הוא הוא בעל משמעות גדולה בהרבה מזו של העלמת קמטים בלבד. דרך תיקון אסימטריה ועיצוב הפנים, נוכל לשפר את התקשורת הבין אישית שלנו. חשוב לציין כי בחירת הרופא צריכה להעשות על פי התמחותו. שילוב של מיומנות הרופא ושימוש בחומרים המתאימים יתן לנו את התוצאה היפה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר נמרוד פרידמן הינו מהרופאים המובילים בארץ בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית וחבר באיגוד הישראלי והבינלאומי לכירורגיה פלסטית. ד"ר נמרוד פרידמן מנהל מרפאה פרטית ומבצע ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים לעיצוב החזה, הפנים, והגוף לנשים ולגברים, כולל הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי. ד"ר נמרוד פרידמן מלווה במקצועיות רבה כל מטופל/ת באופן אישי, החל מהפגישה הראשונה ועד ליציאה מחדר הניתוח, דרך תהליכי ההחלמה, וגם לאחר מכן. כמי שרואה את הרפואה הכירורגית-פלסטית כמכלול, המתייחס לא רק לגוף אלא גם לנפש, יודע ד"ר פרידמן להעניק לכל מטופל את התמיכה, ההקשבה, והאיכפתיות הנזקקת לאורך כל הדרך. ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית ואסתטית לקביעת פגישת ייעוץ: 03-5626464 http://www.drfriedman.co.il רחוב האומנים 7, תל אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר נמרוד פרידמן

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica