חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן מעץ – מדריך למתחילים

מאת: קפיטולריהוט 23/08/20101526 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט גן מאפשר לכם להפוך את הגן שלכם למקום שבו גם אתם וגם האורחים שלכם יכולים לחוות חוויה אחרת ושונה. לכן, בבואכם לבחור ריהוט עבור הגן שלכם יש לשים לב כי זהו ריהוט גן איכותי – לשם כך כדאי להתעכב על שאלות של איכות, ייצור ותחזוק.

ישנה חשיבות רבה לטיפול בריהוט, אם הוא חשוף לשמש. ההמלצה היא לשמן בין פעמיים לארבע פעמים בשנה את הרהיט באמצעות ניגוב בבד כותנה ספוג שמן. שימון את העץ עוזר בשמירה על מראהו המיוחד ויעיל יותר מצביעה. צביעה אמנם חוסכת תחזוקה שוטפת וניקיון אך היא עלולה לפגום במראהו הטבעי של העץ.

רהיטי גן קפיטול מציעים רהוט גן שונה מזה המוכר: הרהיטים בכללם מיובאים ומגיעים הישר מוייטנאם כאשר ריהוט גן זה מיוצר מעץ אפיטונג המתאים במיוחד לייצור ריהוט מסוג זה. הסיבה לשימוש בסוג העץ הספציפי הזה טמונה בעובדה שאיכותו גבוהה יותר - זהו עץ חזק צפיפותו גבוהה ב-25 אחוז מצפיפות עץ הטיק אשר משמש בדרך כלל את תעשיית ריהוט הגן. מכאן גם מגיע חוזקו. זוהי בין השאר הסיבה לכך שנעשה שימוש בו לבניית של כלי שיט וסיפוני אוניות. העץ עובר תהליך של עיבוד בטרם הכנת הרהיט: הוא מוכן לחיתוך ולייצור רהיטים לאחר שמחדירים לתוכו חומרי חיטוי ומאחסנים אותו בייבוש מיוחד.

רהוט גן מעץ דומה ליין ישן: הוא משרה אווירה אחרת של רוגע ומקנה שיק קלאסי ויוקרתי. באפשרותכם לבחור רהיטים לגינה במחירים אטרקטיביים במיוחד מתוך שפע המוצרים שברשותנו: שולחנות להגדלה וקבועים שולחנות קטנים ושולחנות נמוכים. כסאות מתקפלים, כסאות קבועים, כסאות קטנים וגם גדולים. כסאות נוח, מיטות שיזוף, נדנדות עגלות וספסלים, מערכות ישיבה ועוד פריטים רבים של ריהוט מעץ.

 



תגיות המאמר: ריהוט גן, רהוט גן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קפיטול

מאת: קפיטולרהיטים02/02/111350 צפיות
לאחר שרכשנו רהוט גינה מתאים, קיימים פריטים נוספים בדמות רהיטי גן ומרפסת שעשויים להפוך את השהייה בגינה למושלמת. בחנויות רהוט גינה ברחבי הארץ ניתן למצוא כיום מגוון סוגים של רהיטי גן ומפרסת, וכן להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים אשר ימליצו על הריהוט המתאים.

מאת: קפיטולריהוט 24/01/112740 צפיות
רהיטי גן ומרפסת לעולם לא יוכלו להיות מושלמים ללא ריפוד מתאים. רהוט גינה, נוח ככל שהוא יהיה, זקוק לכיסוי המתאים שיגן עליו מלכלוך וכן יאפשר ישיבה נוחה יותר על רהיטים גן. לכן, בעת הקנייה של נדנדת גן או כל רהוט גינה אחר, מומלץ להתאים לרהיט גם ריפוד מתאים שישמור עליו לאורך זמן. כיצד בוחרים את הריפוד המתאים עבור רהיטים גן?

מאת: קפיטולרהיטים17/01/112167 צפיות
רהוט גינה לא יוכל להיות מושלם ללא נדנדת גן. לאחר שסעדנו עם האורחים בבית בעזרת רהיטי גן ומרפסת שונים, נדנדה מעץ אמורה להיות המקום בו נוכל לנוח לאחר מכן ולקרוא ספר טוב. נדנדת גן מאפשרת להתמסר לגינה שלנו ולצמחים הנוכחים בה, להירדם במהלך שינה של צהריים, או לשתות עליה את הקפה של הבוקר.

מאת: קפיטולרהיטים24/12/101734 צפיות
במסגרת ההתלבטות הרבה על קנייה של רהיטי גן ומרפסת כגון נדנדת גן מעץ, אנחנו צריכים לשים לב לדברים נוספים מלבד המראה החיצוני של רהוט גינה. רבים כבר עשו את אותה הטעות בעבר – הרהיט נראה יפה, וללא התלבטות על החומרים ממנו הוא עשוי, הוא נרכש במסגרת רהיטים גן. חוסר תשומת הלב לחומר ממנו עשויים רהיטי גן ומרפסת עשוי לגרום להתכלות רהוט הגינה בתוך זמן יחסית קצר.

מאת: קפיטולרהיטים16/12/101077 צפיות
קיימים פרמטרים רבים על פיהם אנחנו מחליטים מהו רהוט גינה אידיאלי לבית. חלקנו מעוניינים במוצרי שולחן גן שיהיו יפים לעין, חלק חושקים בקנייה של רהיטי גן ומרפסת שיהיה קל להזיז אותם ממקום אחד לשני, וכן יש כאלה המעוניינים בקנייה של רהיטים גן שיהיו עמידים בתנאי מזג אוויר קשים. מבין כל התכונות הללו, כיצד מוצאים רהוט גינה אידיאלי לבית?

מאת: קפיטולרהיטים29/11/101681 צפיות
עולם המוצרים של רהיטי גן שופע בסוגים שונים של חומרים. חנויות ברחבי הארץ מציעות לקונים מוצרים ממותג ספציפי, תוך הבטחה שזהו ריהוט גינה מושלם שיעמוד בכל תנאי מזג האוויר. ואולם, ישנם מספר מותגים של מוצרי ריהוט לגינה ששמם הולך לפניהם – אחד מהם הוא ריהוט גן של חברת נרדי.

מאת: קפיטולרהיטים22/11/101141 צפיות
גם לאחר הקנייה של רהיטי גן חיוניים כגון שולחנות וכיסאות, מוצרי ריהוט לגינה נוספים עשויים להפוך את הבילוי בחיק המשפחה בגינה למושלם. בימי הקיץ החמים ריהוט גינה בדמות שמשיות יגן על דיירי הבית מהשמש היוקדת, ובשעות אחה"צ נוכל לבלות על רהוט גן כגון נדנדות עם קריאה של ספר טוב או משקה קר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201597 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201198 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201748 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201818 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191623 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191603 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191607 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica