חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה מקצועית

מאת: רחלי פריהדברה24/08/2010854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה

התגובה הראשונה של מרבית האנשים שמבחינים בתיקן, חולדה, פרעוש או עכבר היא גועל ובהלה. אך מלבד תחושות אלו, כולנו יודעים שמזיקים הם גם מסוכנים מבחינה תברואתית, שכן הם עשויים לשאת עליהם טפילים וחיידקים ולהפיץ מחלות. השילוב של שתי סיבות אלו יחדיו הוא שגורם לנו להזמין מיד חברת הדברה שתפתור עבורנו את בעיית המזיקים. במאמר הבא תמצאו את כל המידע שנחוץ לדעת לפני שמזמינים הדברה מקצועית.

הדברה ביתית או הדברה מקצועית

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון חומרי הדברה ביתיים: החל מתרסיסים להדברת תיקנים ונמלים ועד למלכודות ביתיות ללכידת מכרסמים. אז כיצד יודעים האם להשתמש בתכשירי הדברה ביתיים או להזמין מדביר מקצועי?

כשמדובר במזיקים כמו תיקנים ונמלים – הכמות היא שקובעת. אם מדי פעם אתם מבחינים בנמלים בודדות, או שתיקן בודד קופץ לביקור אחת לכמה חודשים, ניתן בהחלט להסתפק בתכשירי הדברה ביתיים ובנקיטת צעדים פשוטים למניעת הופעת המזיקים (כמו למשל הימנעות מהשארת מזון פתוח וכיסוי פתחי ניקוז של כיורים ואמבטיות במסננת). רק אם מדובר בבעיה מאסיבית, שחוזרת ונשנית גם לאחר שניסיתם שיטות הדברה ביתיות – הגיע הזמן להזמין מדביר מקצועי.

לעומת זאת כשמדובר במכרסמים למיניהם לא הכמות היא שקובעת. חולדות ועכברים מסוכנים יותר מבחינה תברואתית בהשוואה לתיקנים או לנמלים. לכן מומלץ לקרוא למדביר מקצועי מיד עם הופעת העכבר או החולדה הראשונים.

הדברה כימית או הדברה אורגנית

במשך שנים רבות שיטת ההדברה העיקרית היתה ההדברה הכימית, שבה משתמשים בחומרי הדברת מזיקים כימיים הידועים גם בשם זרחנים אורגניים. הדברה זו יעילה מאוד שכן היא פוגעת במערכת העצבים של המזיקים וגורמת להשמדתם. ברבות השנים גברה המודעות לסכנות האפשריות בהדברה כימית גם לבני אדם ולחיות מחמד. לכן כיום ניתן לראות יותר ויותר אנשים שמעדיפים להשתמש בהדברה אורגנית, שעושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד.

הדברה אורגנית לא מסוכנת לבני אדם או לבעלי חיים, ועדיין היא אפקטיבית בהשמדת מזיקים למיניהם. כאשר מבצעים הדברה אורגנית לא נדרש לפנות את הבית למשך כמה שעות ואפילו המדביר עצמו לא חובש מסיכת מגן. למרבה הצער רבים לא מודעים לסכנות שבהדברה הכימית, ולכן ההדברה הכימית היא עדיין ההדברה הנפוצה יותר.

חברת הדברה – דברים שחשוב לדעת

לאור הסכנות האפשריות בהדברה כימית חשוב להקפיד להשתמש בשירותיה של חברת הדברה בעלת רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. רישיון זה מבטיח שכל מדביר בחברה עבר את תהליכי ההכשרה הדרושים ושהחברה עושה שימוש אך ורק בחומרי הדברה שנמצאים תחת פיקוח ובמינונים המותרים. כמו כן, חשוב לוודא שלחברה יש רישיון הדברה התואם לסוג של שירותי ההדברה שהיא מציעה. כך למשל, חברה המחזיקה ברישיון מסוג "היתר קטילת חרקים" יכולה לבצע אך ורק הדברה של תיקנים, נמלים וכדומה. חברה המחזיקה ברישיון מסוג "היתר קטילת מכרסמים" יכולה לבצע אך ורק הדברה של עכברים וחולדות.

בנוסף, לפני כל הדברה חשוב להרחיק דברי מזון וכלי אוכל, כמו גם צעצועים שהילדים נוהגים להכניס לפה. כדאי להרחיק את כל הרהיטים מהקירות ולפנות את הארונות שמתחת לכיור המטבח והאמבטיה. בזמן ההדברה חשוב לפנות מהבית גם את חיות המחמד ולחזור רק לאחר כ- 6 שעות מסיום ההדברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181378 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica