חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשתות ודוקרני יונים

מאת: אלי כהןהדברה25/08/20101121 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספר יונים יכולות להיות מחזה נעים, אבל הן יכולות להפוך למטרד כאשר הן מגיעות במספרים גדולים ומתחילות להציק לאנשים. אז הן כבר נכללות ברשימת ההדברה. הרחקת יונים היא בעיה נפוצה המציקה לראשי ערים בכל העולם לא רק בישראל. יונים אינן נודדות, אבל אם כבר הצלחת לעקור אותן מאזור הקינון, הן יכולות לחזור בקלות ממרחקים בגלל יכולת הביות הגבוהה שלהם. שיטה מוחלטת להרחקת יונים תצטרך לכלול מספר טקטיקות יעילות. לדוגמה, נעשו מאמצים כדי למנוע רבייה. פיקוח על הילודה היא אמצעי של מניעה מהחיות האלה מלהמשיך ולהכניע את האוכלוסייה העירונית. אתה יכול גם למנוע מן היונים לפלוש לתחום שלך באמצעי כגון טכניקות הרשת. חשוב לזכור כי מיגור של האכלה, השקייה ואתרי קינון הם צעדים הכרחיים במלחמה המתמשכת נגד היונה. הרחקת יונים הוא השם הכינוי הנפוץ כיום לשיטות של חיסול או הרתעת יונים מנחיתה, שינה וקינון באזורים האורבניים.

יונים הופכות לדילמה רצינית בחברה שלנו משום שלשלשת יונים יכולה לגרום לסיכון רציני. האופי החומצי של לשלשת היונים עלול לפגוע במבנים כגון גשרים וגגות. בערים מסוימות בעולם יש בעיות כל כך רציניות עם היונים עד שהם מעסיקים אנשים מיוחדים לניקוי של לשלשת הציפורים ברחבי העיר. בנוסף, כיני יונים והצואה שלהם יכולים להפיץ מחלות .הם עלולים לגרום למחלות קטלניות כגון סלמונלה, דלקת קרום המוח וקולי. וזה בשום אופן לא ממצה את הרשימה של המחלות הנישאות על ידי היונים. התקנים דוחי יונים כמו רשת יונים משמשים ליישום הרחקת יונים מן המסדרונות, הגגות, הרעפים ושאר איזורי הקינון שיצר האדם. דבק הוא אחת הדרכים הקיימות להפחיד כל סוג של חבר בעל נוצות החושב להפוך את הבניין שלך לביתו

דוקרנים להרחקת יונים היא שיטה שימושית נוספת להדוף אותם מן הרכוש שלך. הדוקרנים מכילים רצועות מחודדות אשר נראות מאיימות, אך הקוצים קהים ובטוחים עבור יונים, בני אדם ואפילו חיות מחמד. הדוקרנים נועדו לשמור את היונים הרחק מאיתנו ולא חס וחלילה לפגוע בהם. כאשר היונים שמות לב לדוקרנים על אדני הבניין או על מקום אחר בו הן בדרך כלל נוחתות, הן פשוט משנות את הכיוון שלהם ועפות למקום אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי כהן

מאת: אלי כהןהדברה22/11/10922 צפיות
כיום בעולם המודרני והמתקדם מנסים להשתמש פחות בריסוסים וכימיקלים המזהמים את המזון וכדור הארץ ולכן השיטה המתקדמת ביותר כיום בתחום ההדברה המונעת היא של בקרה – ניטור – מניעה – מעקב והדברה.

מאת: אלי כהןהדברה28/10/10798 צפיות
כאשר מדברים על הדברת מכרסמים מדברים בדרך כלל על חולדות או עכברים. מכרסמים אלה עלולים להעביר מחלות רבות למזון ומשם לבני המשפחה. נזקים נוספים ועיקריים הם פגיעה ביבול, פגיעה במזון, השארת גללים הגורמים לזיהום המזון של בני האדם, כמו גם העברת טפילים למזון דרך הפה והפרווה.

מאת: אלי כהןאבטחת הבית13/10/101059 צפיות
כיסוי בטיחות לבריכה בדרך כלל אפשר להשיג כרשת או כבד. כיסויים הם אופציה פופולרית כיום בבטיחות הבריכה. כיסויים אלו מיועדים לצורכי הבטיחות והתחזוקה, לרוב, הם נבחרים על ידי בעלי בריכת שנוהגים להשתמש בבריכות שלהם לעתים רחוקות או פשוט רוצים לסגור את בריכות השחייה עם תום העונה.

מאת: אלי כהןהדברה14/09/10942 צפיות
ניסיונות סילוק יונים הוא דבר שבעלי נכסים רבים מנסים להשיג על מנת למנוע פגיעה ברכושם שניזוק מלשלשת יונים, נוצות ואף חומרי קינון

מאת: אלי כהןהדברה24/08/10955 צפיות
יש כל מיני דרכים אנושיות להרתיע יונים מנחיתה וקינון באזורים שאנחנו מעדיף להימנע מהם, אך דוקרני היונים נשארו אחד המכשירים הנפוצים והיעילים ביותר. יתכן שהקוצים שלהם נראים מאיימים בהתחלה, אבל הם לא מזיקים ליונים ולציפורים אחרות

מאת: אלי כהןהדברה17/08/101100 צפיות
מטרתו העיקרית של מאמר זה היא לאפשר לאנשים לדעת כי אין צורך להשתמש ברעל כדי להרחיק את היונים. מומלץ להזמין חברת הרחקת יונים לבדיקה ראשונית ולהתקנה

מאת: אלי כהןהדברה10/08/101124 צפיות
רבים נאלצים להתמודד עם מכרסמים מסביב ובתוך ביתם בזמן זה או אחר. אכן, קיימות דרכים רבות לעשות זאת עם פיתיונות או רעלים, אבל פתרונות אלו בדרך כלל אינם מיטיבים עם הסביבה. לכן יותר ויותר אנשים מעוניינים כיום להיפטר מהמכרסמים על ידי הדברה ירוקה.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191746 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica