חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשתות בטיחות

מאת: אלי כהןאבטחת הבית13/10/20101059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיסוי בטיחות לבריכה בדרך כלל אפשר להשיג כרשת או כבד. כיסויים הם אופציה פופולרית כיום בבטיחות הבריכה. כיסויים אלו מיועדים לצורכי הבטיחות והתחזוקה, לרוב, הם נבחרים על ידי בעלי בריכת שנוהגים להשתמש בבריכות שלהם לעתים רחוקות או פשוט רוצים לסגור את בריכות השחייה עם תום העונה. כיסויי בריכה נועדו לשמור על הבריכה מלכלוך העלים, תוך מתן אפשרות למים לעבור דרכה. הכיסוי היבש מאפשר עלים ולפסולת להיסחף בקלות מעל. כיסוי בטיחות לבריכה מספק מחסום מעולה, אשר מאפשר לשמש אף כהתקן בטיחות. הכיסוי ההדוק מונע נפילה מילדים ומונע  גישה מיצורים לא רצויים. כלי אשר תוכנן במיוחד דרוש כדי לגשת לבריכה, אפילו למבוגר.

תשובה פשוטה, אך בטוחה מאוד לבעיה הנ"ל היא להתקין רשתות בטיחות כדי לכסות את הבריכה החשופה שלך. ישנם מספר מוצרים באיכות גבוהה מאוד הזמינים כיום ולא יהיה לך קושי לארגן את אספקת והתקנת הרשת בשבילך. רשת בטיחות לבריכה מחוברת למשטח הבריכה ומספקת משטח מאובטח במקרה והיחד יחליט לטפס על שם במקרה. לרשתות אלו יש חורים קטנים אשר מטרתם למנוע מהילד להניח את הראש דרך הרשת וליצור מגע עם המים. הם גם מספקים פלטפורמה ששומרת את הילד בטוח מעל קו המים עד שניתן להעביר אותו למקום בטוח לחלוטין. רשת בטיחות גם מספקת בטיחות עבור חיות מחמד קטנות אשר עשויות לסטות לאזור הבריכה ואינן שחייניות חזקות. רשתות בטיחות שימושיות גם לכיסוי בריכות דגים, ספא מפלים מלאכותיים ועוד.

רשתות בטיחות גם מספקת בטיחות עבור חיות מחמד קטנות אשר עשויות לסטות לאזור הבריכה ואינן שחייניות חזקות. רשתות בטיחות שימושיות גם לכיסוי בריכות דגים, ספא מפלים מלאכותיים ועוד. גלגלים קלי משקל מאפשרים להסיר ולהניח את הרשתות בקלות יתרה. ניתן להתקין גם רשתות לחלונות, מרפסות, חדרי מדרגות ועוד. מטרת הרשתות הינה בראש ובראשונה למנוע נפילת בני-אדם אך הן מונעות גם נפילת חפצים כגון כדורים וכו'. הרשתות אינן דורשות אחזקה רבה כמו צביעה מפני חלודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי כהן

מאת: אלי כהןהדברה22/11/10922 צפיות
כיום בעולם המודרני והמתקדם מנסים להשתמש פחות בריסוסים וכימיקלים המזהמים את המזון וכדור הארץ ולכן השיטה המתקדמת ביותר כיום בתחום ההדברה המונעת היא של בקרה – ניטור – מניעה – מעקב והדברה.

מאת: אלי כהןהדברה28/10/10799 צפיות
כאשר מדברים על הדברת מכרסמים מדברים בדרך כלל על חולדות או עכברים. מכרסמים אלה עלולים להעביר מחלות רבות למזון ומשם לבני המשפחה. נזקים נוספים ועיקריים הם פגיעה ביבול, פגיעה במזון, השארת גללים הגורמים לזיהום המזון של בני האדם, כמו גם העברת טפילים למזון דרך הפה והפרווה.

מאת: אלי כהןהדברה14/09/10943 צפיות
ניסיונות סילוק יונים הוא דבר שבעלי נכסים רבים מנסים להשיג על מנת למנוע פגיעה ברכושם שניזוק מלשלשת יונים, נוצות ואף חומרי קינון

מאת: אלי כהןהדברה25/08/101122 צפיות
מספר יונים יכולות להיות מחזה נעים, אבל הן יכולות להפוך למטרד כאשר הן מגיעות במספרים גדולים ומתחילות להציק לאנשים. אז הן כבר נכללות ברשימת ההדברה

מאת: אלי כהןהדברה24/08/10955 צפיות
יש כל מיני דרכים אנושיות להרתיע יונים מנחיתה וקינון באזורים שאנחנו מעדיף להימנע מהם, אך דוקרני היונים נשארו אחד המכשירים הנפוצים והיעילים ביותר. יתכן שהקוצים שלהם נראים מאיימים בהתחלה, אבל הם לא מזיקים ליונים ולציפורים אחרות

מאת: אלי כהןהדברה17/08/101100 צפיות
מטרתו העיקרית של מאמר זה היא לאפשר לאנשים לדעת כי אין צורך להשתמש ברעל כדי להרחיק את היונים. מומלץ להזמין חברת הרחקת יונים לבדיקה ראשונית ולהתקנה

מאת: אלי כהןהדברה10/08/101125 צפיות
רבים נאלצים להתמודד עם מכרסמים מסביב ובתוך ביתם בזמן זה או אחר. אכן, קיימות דרכים רבות לעשות זאת עם פיתיונות או רעלים, אבל פתרונות אלו בדרך כלל אינם מיטיבים עם הסביבה. לכן יותר ויותר אנשים מעוניינים כיום להיפטר מהמכרסמים על ידי הדברה ירוקה.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201625 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201193 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191545 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica