חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש אור השיקה אתר פוליש 24

מאת: Efratניקיון25/08/2010803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת פוליש אור, השיקה לאחרונה אתר אינטרנט חדש ומועדכן. האתר נבנה בהתאם לאופי החברה ומנהליה. האתר מספק את ככל המידע הנדרש לכל למבקש לבצע ניקיון ביייתי, פוליש לרצפות, פוליש קריסטלי ועוד.. אתה פוליש 24 של חברת פוליש אור מציע לקהל לקוחותיו מגוון גדול של מוצרים ושירותים הנדרשים לביצוע מעבר ניקיון בייתי או לעסק, הסרת שטיחים, טיפול בסילר, ליטוש חדרי מדרגות ועוד מגוון גדול של שירותים שונים אשר מטרתם להקל עליכם לשמור על בייתכם נקי ורענן.

חווית הניקיון עם פוליש 24

חברת פוליש אור הינה חברה מקצועית ומנוסה בתחום הניקיון, היא מציעה שירותי ניקוי ושירותים נלווים כך שתהליך הכולל את ניקוי הבית שלכם שלכם יהפוך לפשוט, קל ונוח. לראשותה של פוליש אור עומדים מייטב העזרים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, כגון מבריק רצפות, מיכשור ייחודי לניקוי חברות הייטק ומעבדות, מיכשור מתאים לביצוע פוליש ווקס ועוד. יחד עם זאת חברת פוליש אור מתגאה בשירות אמין ואיכותי, כך שתוכלו להיות בטוחים שהפקדתם את רכושכם בידיים מקצועיות.

תחום הניקיון הינו תחום מורכב אשר מתפתח בהתאמה להתפתחות הטכנולוגית. חברת פוליש אור מאמינה כי על הרכוש היקר שלכם יש לשמור ולנקות באופן מקצועי בלבד, על מנת להימנע מנזקים שעלולים להיגרם במהלך תהליך הניקיון, ועל כן כלל העובדים בפוליש אור הינם אנשי מקצוע בעליי ניסיון רב בתחום ניקיון, כך שתוכלו להיות בטוחים שרכוש שלכם יישמר בתשומת לב רבה. במידה וברצונכם לשמוע אודות מבצעים ופרטים נוספים הקשורים לניקיון הבית או המשרד שלכם, תוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות מספר הטלפון המפורסם בדף הבית של האתר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137903 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137969 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138050 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137980 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137893 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137524 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137234 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222979 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191647 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191686 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182103 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181646 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181535 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181435 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica