חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות למניעת החלקה

מאת: רחלי פריצרכנות25/08/2010977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ציוד למניעת החלקה במטבחים

מטבחים מקצועיים מאופיינים בהיקף עבודה נרחב ובתנועה רבה. צוות המטבח צריך לתמרן בין פריטי ציוד למסעדות שונים, כגון תנורי אפייה, משטחי גז עם להבה פתוחה, מטגנות שמן עמוק, משטחי עבודה עמוסי ציוד ומדפים עליהם מוצרי ציוד למסעדות בשווי מאות ואלפי שקלים ועוד. המולת יום העבודה מביאה לכך שעד מהרה הרצפה רטובה ממים ונוזלים אחרים שנשפכו או הותזו, כגון שמן. הרטיבות והשמנוניות הופכות את הרצפה לחלקה, עד כדי סכנה ממשית לתאונת עבודה.

הרפלקס המותנה של אדם המחליק הוא לשלוח את ידו ולאחוז בכל דבר שיוכל לסייע במניעת נפילה. לפעמים רפלקס זה גורם לעובדי מטבח לשלוח את ידם לתנור לוהט, להישען על גז פתוח, לאחוז במדפים או במשטחי עבודה עם סכינים, או אפילו לאחוז בחבר לעבודה. במקרה הטוב, תאונות אלה מסתכמות במבוכה ובצחוק. במקרים אחרים, כל שנותר הוא לפתוח את ערכת העזרה ראשונה, לפנות את העובד לטיפול רפואי וצלצל לסוכן הביטוח.

לכן, כה חשוב בעת רכישת ציוד למסעדה, לדאוג כבר מההתחלה להתאמת אמצעים למניעת החלקה. לחברת קצב שלל פתרונות מניעת החלקה בסביבה שומנית. המשטחים עשויים מ-P.V.C איכותי, חזק וגמיש. פני המצע עוברים חריטת יהלום עמוקה המסייעת באופן משמעותי  מניעת החלקה. כמו כן, מונע המצע שבירה של כלים בעת נפילתם, על ידי ריכוך המכה. צוות החברה מתקין את המשטחים על כל רצפה בקלות ותוך התאמתם באופן מושלם לתנאי השטח במקום.

הפתרונות החכמים של חברת קצב מסייעים למניעת החלקה ואף עוזרים בהפחתת העייפות הנגרמת לעובדי באר, כתוצאה מן העמידה הממושכת. לא משוכנעים? נציגי החברה ישמחו להסביר ואף להדגים כדי שתיווכחו בעצמכם. כמו כן, המשטחים מונעים התנפצות של כלי זכוכית הנופלים לרצפה ויכולים להביא כך לחיסכון משמעותי. המשטחים מאופיינים ביכולת ניקוז רב-כיוונית והינם אנטי בקטריאליים ועמידים בחומרים חריפים.

ציוד למסעדות - מניעת החלקה

גם אם עובדיך יתייחסו בסלחנות לתאונות עבודה קטנות המתרחשות מדי פעם בפעם, הרי שאורחיך לא בהכרח יהיו כה סלחניים. אחרי הכול, הם מגיעים על מנת לבלות ולקבל שירות, ולא על מנת ליפול, לחות מבוכה ואולי אף להיפצע. על כן מחובתם של בעלי עסקים, כגון מסעדות, בתי קפה ופאבים לנקוט באמצעים למניעת החלקה באזור האירוח.

סכנת ההחלקה גבוהה ביותר בזמן החורף, כאשר האורחים מכניסים את הרטיבות והבוץ איתם. לעתים די בהבדל הפתאומי שבין המדרכה המחוספסת שבחוץ לאריחי הרצפה החלקים בפנים, כדי לגרום לאובדן שיווי משקל ולהחלקה. עם זאת, סכנת החלקה קיימת גם בזמנים רגילים, לאחר שטיפת הרצפה, או עקב שפיכה של משקאות. הצבה של משטחים למניעת החלקה במקומות אסטרטגיים, כגון באזור הכניסה, היציאה מן המטבח ועל מדרגות, יכולה לצמצם באופן משמעותי אירועי החלקה ואי-נעימות מיותרת.

משטחים למניעת החלקה הם חלק בלתי נפרד מכל ציוד למסעדות אחר ותפקידם כפול: הם מסייעים למניעת החלקה, אך הם גם מסייעים לשמירה על הרצפה באזורים בהם אנשים דורכים הרבה. גם המרצפות העמידות והאיכותיות ביותר נשחקות תחת צעדים רבים ומגע עם חומרים שונים המגיעים לרצפה דרך נעליהם של העוברים והשבים.

מוצרי האיכות של חברת קצב מגנים על הרצפה מפני שחיקה, שומרים על ניקיונה וקלים ביותר להתקנה ולהסרה. פעמים רבות, אורחים המגיעים למסעדה מנגבים את רגליהם באופן אינסטינקטיבי, כאשר הם מבחינים במשטח שעל הרצפה. אותה מחווה פשוטה יכולה להיות ההבדל בין רצפה רטובה ומלוכלכת אשר יש לנקותה כל פעם מחדש ובין רצפה נקייה ובטוחה.

לסיכום:

לפעמים, בעיות יכולות לבוא על פתרונן באמצעים פשוטים וחכמים. השקעה קטנה יכולה למנוע עוגמת נפש רבה ואף לחסוך כסף רב. נציגי קצב ישמחו לעמוד לשירותך, לייעץ, להשיב על שאלות ולעזור לך בהתאמת האמצעים המתאימים ביותר למניעת החלקה, כדי להבטיח שהדברים יזרמו חלק ובטוח.פתרונו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214269 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204406 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205308 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica