חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בצפון

הצפון הוא רעיון נהדר לחופשה בישראל. הצפון מציע מגוון רב של אפשרויות חופשה מעבר לבתי המלון, אכסניות, כפרי נופש, בתי דירות ואפילו אתרים מסודרים למחנאות עם אוהלים.

אם אתם מחפשים חופשה באזור שופע מרחבים ונופים, הצפון הוא המקום המתאים. אם אתם חובבי מים, חובבי אטרקציות, מקומות בילוי מיוחדים, לא צריך להרחיק עד לאלפים בשביל זה. צפון הארץ התברך בשפע מכל אלו. וללינה באזור וודאי שלא תתקשו למצוא מקום לינה באזור, שיעמוד באותם הסטנדרטים של בתי המלון הידועים בישראל.

אםשרויות לינה בצפון מגוונות מאוד, וההיצע רחב. ישנם מלונות גדולים אשר בכל אחד מהם תמצא עושר מופלג של שירותים ומתקנים וישנם מלונות בוטיק קטנים איכותיים אשר לכל אחד מהם יהיה אופי ייחודי לו, הכוללים בד"כ גם ספא בצפון. ישנם כמובן גם מקומות לינה נוספים החל מצימרים, כפרי נופש, אכסניות, בתי הארחה וכלה באוהל על גדות הנחל. לקראת החיפוש כדאי לדעת מהי המטרה בחופשה, מהם העדפויות הלינה שלכם, מיקום ומגוון השירותים, וכמובן המחיר.

לאחר החיפוש והבחירה במלון בצפון. בואו נבדוק מה יש לצפון להציע.

חובבי ארכיאולוגיה

אם אתם נמנים על חובבי ההיסטוריה והארכיאולוגיה. תוכלו למצוא בצפון אתרים ידועים כמו "בניאס" שהוא אתר אשר בו התגלו שרידים של עיר קדומה שהתקיימה שנים רבות על פני התקופה הצלבנית והרומית. היום קיים באזור גן לאומי הנקרא "שמורת נחל חרמון ובו מעיינות ומסלולים רגליים בין נופי הפרא והשרידים הארכיאולוגים. אתר נוסף וידוע בצפון הוא "מבצר נמרוד" מתקופת ימי הביניים. הוא  ממוקם על הר החרמון בגובה של 800 מטר. זהו מבצר שנבנה מאבני ענק, שופר ובוצר מחדש על ידי צבאות איובים וממלוכים. המבצר מרהיב ביופיו, משתרע על פני שטח גדול ומכיל חדרים רבים, אולמות, בריכות מים,אורוות, שערים ומגדלים. מומלץ.

בצפון תוכלו למצוא עוד אתרים מעניינים אחרים כמו: מצודת צפת, ח'אן ג'וב יוסף (בור יוסף), מבצר יחיעם ועוד.

חובבי תרבות ואמנות

הצפון מכיל מקומות מיוחדים בהם ניתן להתפעל מאמנות עתיקה ומהאמנות המודרנית. בסמטאות צפת, למשל, ישנן מספר גלריות לאומנות הנמצאות בקריית האמנים בתוך העיר העתיקה. האמנים מתחומים שונים, מפורסמים וצעירים כאחד ומגוונים: מציור, פיסול, רישום ועד צורפות וצילום. מהמפורסמים בניהם: מארק שאגאל, מאיר שטיינברג, מיקי אימבר ועוד..

אם נעפיל לרמת הגולן בצפון, נגיע לכפר האמנים באניעם. הוא מרכז תיירות צבעוני המרכז גלריות של אמנים מהאזור, מסעדות בצפון ובתי קפה.

אמנם אזור הצפון אינו המרכז אך גם הוא רוחש פעילות תרבותית, מוזיאונים, תיאטרון ומופעי תרבות שונים.

חובבי המים

ארץ הצפון היא ארץ פלגי מים. מעיינות, נחלים, בריכות, וטקסטורות יפיפיות של שיפועים, נפתולים ומפלים. גולת הכותרת הם נהר הירדן וימת הכנרת. הכנרת היא האגם הגדול בארץ ובנוסף..זהו אגם המים המתוקים הנמוך ביותר בעולם, והנקודה השנייה הכי נמוכה בעולם מתחת לפני הים (213- מ'), אחרי ים המלח. אגם הכינרת משמש כאתר בילוי פעיל לרחצה, שיט סירות ואופנועי ים, סקי מים, רחיפה, ואירועים מיוחדים כמו "צליחת הכנרת". כמובן שלצד כל מקורות המים הרבים יוכל כל חובב טבע ליהנות מהנופים, מהאפיקים, מהצמחייה העשירה מסביב במעטה של אותנטיות וטבע הפראי.

הצפון- מעיין של שפע

הצפון מציע עוד מגוון רחב של אפשרויות בילוי ואטרקציות כמו פאבים מסעדות ובתי קפה בערים המרכזיות כמו: חיפה, טבריה, צפת ובמושבים הרבים בסביבתם.

אם לסכם את המאמר ניתן לומר שכאפשרות למקום לינה תמצאו מלון בצפון בכל האזורים השונים על פי צורכיכם, הן בגליל, הן בגולן והן בעמקים. תרבות ובילוי, ישנם בשפע. היסטוריה וארכיאולוגיה, פזורים על פני הרים ונופים מרהיבים. בילויים, טבע, ואטרקציות הם עושר מופלג בצפון. כל אלו ועוד הם כבית לצפון, אז בתכנון החופשה שלכם ולפני בחירת כל יעד אחר, חפשו מלון בצפון ותאפשרו לעצמכם ליהנות מכל מה שיש לארץ הצפון להציע.

חופשה נעימה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת יפית זינדאן מנהלת שיווק מלון בוטיק וילה גליליי מלון בוטיק בצפת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון23/12/101000 צפיות
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון18/11/10998 צפיות
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון04/11/10914 צפיות
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון04/11/101161 צפיות
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/101515 צפיות
מלונות בצפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10922 צפיות
בצפון הארץ ישנו מגוון רחב של סוגי מלונות. את ריכוזם הגדול בצפון נמצא בערים וביישובים סביבם כמו בערים צפת וטבריה. הצפון ונופיו מהווים סיבה משמעותית ליציאה לנפוש במלונות באזורים אלו, על כן מגוון המלונות בצפון הולך וגובר כל הזמן בהתאם לאטרקטיביות הסביבה והנוף.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10994 צפיות
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182171 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182036 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181403 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181505 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181585 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181491 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181476 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica