חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי בוטיק בצפון

בחזית התפתחות תיירות בצפון, נפרסת מפה רחבה ומגוונת של כל בעלי העסקים המציעים חדרי בוטיק מעוצבים וססגוניים למטרת הנופש בצפון. חשיבות העיצוב והייחוד היא מדרגה ראשונה ולה משקל רב בבחירתו של האורח את מקום הנופש. ישנם פרמטרים רבים לכך והיצע רב הנמדדים בסופו של יום על ידי האורח המגיע למקום. המבחן האמיתי הוא למעשה הרושם הראשוני המתעורר מן התחושה הראשונית כאשר נכנסים פנימה אל החדר. במאמר זה נעמוד על חשיבות היתרונות בעיצובם של חדרי הבוטיק בליווי דוגמאות לסוגי נופש בצפון, כאשר נזכור שלעיצוב החדרים ישנה חשיבות גדולה בהתאמה לסגנון הסביבה החיצונית.

העיצוב

אחד הפרמטרים החשובים לחובבי הנופש בצפון הוא המרחב והנוף. לכן חשוב לשמור על עיצוב נקי ככל האפשר. קירות לבנים או צבועים בצבעים רכים, לא לתלות פריטים רבים מידי, לא לפזר קישוטים רבים, מצעים לבנים ועוד. במקומות רבים בצפון נוטים לעצב את החדרים עם המון צבעים, קישוטים ופריטים, הדבר יוצר תחושה של עומס וחלל קטן מידי.

המיקום

ישנה חשיבות גדולה בהתאמה של החדר לסביבה החיצונית שלו. אם החדר, למשל, ממוקם על הר גבוה, רצוי להשאיר מקום לחלונות רחבים אשר מהם ישתקף הנוף הפנוראמי לכל הכיוונים, כאשר יש להסיט את הווילונות טרם הגעת האורח פנימה. כמו כן כדאי לעצב את החדר בתמונות נוף תמונות של מרחבים, צבעים רכים, וכמובן פינת ישיבה בסמוך לחלון. דוגמא מצוינת לכך היא חדר בוטיק מסוג פנטהאוז הממוקם בקומה העליונה של מלון בוטיק וילה גליליי, המיוחד בחדר זה שהוא משלב מרפסת ענקית של 50 מטר, הצופה לנוף  עוצר נשימה.

המיטה

חלק גדול מן האורחים המגיעים לנופש בצפון מגיעים בכדי לברוח מהמולת העיר האורבאנית והרעשנית אל המרחב והשקט, ובמילה אחת- לנוח. כאן נוכל לומר שאחד הפרמטרים העיקריים לשהות איכותית היא המיטה.

לכן, רצוי להמליץ על מתן דגש מיוחד בבחירת מיטה ומזרן נכונים שישתלבו היטב בחדר הבוטיק, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת איכות ונוחות. אם מלון הבוטיק, למשל ממוקם בתוך מטע בצפון, רצוי להתאים לכך מיטה רחבה בסגנון כפרי, מעץ ולא ממתכת. טיפ נוסף הוא מצעים לבנים היוצרים תחושה נקייה, ושקטה אצל האורח שמחפש את המנוחה.

הג'קוזי

אחד המוצרים המעלים את האטרקטיביות של כל מלון בצפון הוא ג'קוזי. ישנו ביקוש רב מנופשי הצפון לטבילה הגונה בג'קוזי בעת חופשה, אולי זה נולד מהעובדה שאזור הצפון נתפס כאזור העשיר בארץ במקורות המים השונים שלו לטבילה מצננת. גם לגודלו של הג'קוזי ישנה השפעה לא מעטה בבחירת נופש בצפון. אם בעבר הג'קוזי נתפס כסוג של אמבטיה משודרגת, היום ישנו ביקוש לג'קוזי גדול ממדים, מרווח ומפנק, ג'קוזי היכול להכיל לפחות שני אנשים. ברוב המקרים הג'קוזי הוא הדבר הכי חשוב בחדר הבוטיק, הוא תורם לשדרוג החוויה. אחרי הכול.. מי לא ייהנה משכשוך במים אל מול נוף עוצר נשימה בזמן הנופש בצפון.

מוצרים נלווים

מעבר לחדרי הבוטיק, כחלק ממתן מענה מפנק לנופש בצפון, שירות המתקנים הנלווים הוא ממעלה ראשונה:

ספא: בהרבה מקומות המציעים מספר חדרי בוטיק, ישנם גם חדרי ספא לטיפולים מפנקים להשלמת החופשה. טיפולי הספא מעניקים תחושת רעננות והתחדשות, רגיעה והנאה.

הסעדה: כדאי להציע כחלק ממכלול הנופש בצפון, ארוחות בוקר הכלולים במחיר, ורצוי להכין רשימה מסודרת של מספר מסעדות בצפון בסביבה הקרובה כחלק מהשירות של המקום.

מוצרים נוספים: חדר כושר, בר קפה, רשת גלישה אינטרנטית, אולם כנסים, חנייה קרובה, בריכת שחייה מופעי בידור ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת יפית זינדאן מנהלת שיווק מלון בוטיק וילה גליליי מלון בוטיק בצפת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון23/12/101000 צפיות
אם אתם נמנים על האנשים המחפשים חופשה קסומה במלון בצפון, נפרוס במאמר זה אודות חבל ארץ ייחודי בצפון ישראל והוא רמת הגולן. שכן לקראת חופשה במלון בצפון כדאי לחקור מעט על הסביבה העוטפת את המלון ועל מגוון האפשרויות שיש לה להציע לכם.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון18/11/10998 צפיות
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון04/11/10915 צפיות
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10954 צפיות
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/101515 צפיות
מלונות בצפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10922 צפיות
בצפון הארץ ישנו מגוון רחב של סוגי מלונות. את ריכוזם הגדול בצפון נמצא בערים וביישובים סביבם כמו בערים צפת וטבריה. הצפון ונופיו מהווים סיבה משמעותית ליציאה לנפוש במלונות באזורים אלו, על כן מגוון המלונות בצפון הולך וגובר כל הזמן בהתאם לאטרקטיביות הסביבה והנוף.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10994 צפיות
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182172 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182037 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181405 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181506 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181586 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181493 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181477 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica