חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון ברמת הגולן

בבואנו לספר על חופשה באזור הצפון, שערי הדמיון נפתחים אל עבר מרחבים, שטחים פתוחים וירוקים, גבעות, וואדיות ויערות באופק. אם חשקה נפשכם לחופשה באזור שופע מרחבים ונופים, צפון ישראל יכול להיות המקום המתאים. אחד הרעיונות הנהדרים לחופשה באזור זה היא לשלב טיול ולינה באחד ממלונות הצפון.

מאמר זה הינו מאמר ראשון בסדרת מאמרים על מקומות אירוח בצפון וסביבתם על מנת לייצר עבורכם מידע יעיל שיתרום לכם לבחור בחופשה המתאימה ביותר. צפון הארץ מחולק לחמישה אזורים עיקריים: רמת הגולן, גליל עליון, גליל מערבי, הכנרת וגליל תחתון. מאמר זה מוקדש כולו לאזור רמת הגולן וסגולותיו.

רמת הגולן בכמה מילים

רמת הגולן היא אחת האזורים המיוחדים בצפון. היא רמה שטוחה שגבולותיה הן נחל הירמוך מדרום והר החרמון מצפון. הרמה משתרעת על פני שטח של 1,600,000 דונם  מחמת גדר שבדרום ועד הר החרמון בצפון.  הרמה מגיעה למרום של 2,224 מ' מעל פני הים. בגולן 32 יישובים ומלבדם, הוקמה העיר קצרין אשר נועדה לשמש כמרכז שירותים ומסחר לכלל היישובים וכן למטרת קידום השילוב האזורי. במרחבי חבל ארץ קסום זה פרושים שמורות טבע, נחלי הגולן, תלים געשיים, חופי הכנרת המזרחיים בקיץ והשלג בצפון הגולן בעונת החורף.

סביבת החופשה

ללינה באזור הגולן לא תתקשו למצוא מלון בצפון שיעמוד על ציפיותיכם, ויהיה בעל סטנדרטים לא פחותים מבתי המלון המוכרים בארץ, כולל מסעדה טובה וספא בצפון. כאשר במקביל לבחירת המקום לחופשה, ישנה המלצה להגיע למרכז המבקרים "קסם הגולן" הממוקם בעיר קצרין. במרכז זה ניתן לקבל את כל המידע אודות רמת הגולן בין אם להעשרה והכרה ובין אם לבילוי וחוויה של משב רוח צפוני.  כמו כן, תוכלו לקבל מידע על הנעשה ועל החדש באזור. עוד במקום: סרט ייחודי המוקרן ב- 180 מעלות המציג את רמת הגולן באופן רב חושי, ובנוסף מודל מדויק של הרמה, היחידי מסוגו בארץ.

כאשר הבחירת מקום הלינה נעשתה, אין ספק שהבחירה במקום בילוי ייחודי על פי המלצת המרכז תעזור לכם להפוך את חופשתכם לחופשה מהנה הרבה יותר בצפון.

אתרי בילוי, נוף ועתיקות

הגולן מהווה מוקד תיירותי מבוקש בזכות משאבי הטבע שבו והנוף המיוחד לעמקים ממערב ולהרי סוריה ממזרח. בגולן תוכלו למצוא אתרי בילוי שונים ומיוחדים כגון:

שמורות טבע שונות: יער אודם, גן לאומי מבצר נמרוד, אתר גמלא, מנזר כורסי, בריכת המשושים, נחל זוויתן, יער יהודיה, פארק הירדן, פארק העורבים, ועוד.

אתרי הנצחה ומורשת כמו: אתר סיירת אגוז, הנמצא למרגלות הר החרמון. אתר הנצחה לחטיבת גולני הנמצא סמוך לשמורת הבניאס ועוד.

מצפים לדוגמא: מצפה הר בנטל, הר געש כבוי הצופה לחרמון הסורי. תצפית קוניטרה, ממנה תצפית מרתקת לעבר גבול ישראל סוריה, לעבר הריסות העיר וראשית השיקום. מצפה השלום הנמצא על המצוק הדרומי של הרמה ובו נוף פנרומי מהחרמון בצפון, דרך הרי צפת והגליל ועד עמק הירדן והכנרת בדרום.

אתרי בילוי: אתר החרמון, אתר הסקי היחיד בארץ המופעל על ידי אחד הישובים הממוקמים עליו, נווה אטיב. כפר האמנים במושב אניעם, רחוב שלם עטור מבני אמנות ויצירה מכל הסוגים. "גלגל רפאים" במושב יונתן, אתר ובו מעגל אבנים מסתורי וקדום המעלה השערות רבות ושונות לסיבת קיומו.

בגולן עוד אפשרויות רבות לטיולים ובילויים: מסעדות בצפון, מבשלות בירה, מטעי תפוחים, מים מינרליים, שביל הגולן, רפתות רובוטיות, מוזיאון עתיקות הגולן, בתי כנסת עתיקים, בריכות ומבנים סורים הפזורים לכל אורכה ורוחבה של הרמה.

סיכום

על מנת להפוך את חופשתכם לחופשה מיוחדת בצפון, אתם מוזמנים לבחור לכם מלון בוטיק בצפון אשר ישמש אתכם לנקודת יציאה לאתרי בילוי המעניינים אתכם באזור רמת הגולן החל מהדרום וכלה בצפון, בכל עונות השנה. לפניכם עולם שופע ועשיר של היסטוריה, ארכיאולוגיה, תרבות ופעילויות ייחודיות שיש לחבל ארץ זה להציע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת יפית זינדאן מנהלת שיווק מלון בוטיק וילה גליליי מלון בוטיק בצפת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלון בוטיק וילה גליליי

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון18/11/10997 צפיות
מידי פעם אנו מתכננים חופשה בארץ, לפני שאנו בוחרים את המיקום המתאים לנו, ישנה המלצה למשב רוח צפוני מרענן. אלה הם מלונות בצפון. מלונות אלו מגוונים בייעודם וסגנונם, לכן כדאי להקדיש מחשבה נוספת טרם הבחירה..

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון04/11/10913 צפיות
מלונות הבוטיק בצפון מהווים משב רוח מרענן לסגנון החופשה בצפון. מדובר על מלונות חמימים, אינטימיים, רומנטיים המכילים כמות קטנה של חדרים ויחד עם זאת הם ייחודיים בסגנונם האישי ומעניקים נופח חדש במפת התיירות הרגילה

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון04/11/101160 צפיות
לחובבי נופש בצפון ישנם אפשרויות רבות לבחירת במקום המתאים לצרכיהם. במלון וילה גליליי חדרי הבוטיק שונים ולרוב יהיו בהתאמה לסביבתם הייחודית. הדבר מתבטא בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט נכון וכמובן במוצרים נלווים נוספים. ישנם פרמטרים מומלצים וחשובים לכל נופש בצפון.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10952 צפיות
לחובבי החופשה במלונות שבניכם, ליקטנו לפניכם מידע על מספר מקומות מעניינים לטיול באזור הצפון. מלון בצפון, מעט על הארכיאולוגיה באזור, על התרבות והבילוי ושאר השפע שיש לארץ הצפון להציע.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/101515 צפיות
מלונות בצפת- הידעתם שעיר זו היא הגבוהה בישראל? עיר זאת משכה אליה מאז ומתמיד אישים רבים מתחום הציור, הפיסול, הקבלה, התיירות ועוד. במאמר זה נספר מה מיוחד בעיר זו וכיצד התפתחו וצמחו מלונות בעיר בעקבות זיהוי העיר כאתר נופש ייחודי במינו.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10922 צפיות
בצפון הארץ ישנו מגוון רחב של סוגי מלונות. את ריכוזם הגדול בצפון נמצא בערים וביישובים סביבם כמו בערים צפת וטבריה. הצפון ונופיו מהווים סיבה משמעותית ליציאה לנפוש במלונות באזורים אלו, על כן מגוון המלונות בצפון הולך וגובר כל הזמן בהתאם לאטרקטיביות הסביבה והנוף.

מאת: מלון בוטיק וילה גלילייבתי מלון26/08/10994 צפיות
לא פעם הנופש הישראלי מתלבט לאן לצאת לחופשה בארץ. לרוב, הסיבות העומדות מאחורי החופשה, הן נובעות מצורך והרצון לפיסת שקט, מנוחה, פינוק או ניתוק מן השגרה. נשאלת השאלה מדוע נופש בצפון מהווה יעד מועדף לחופשה בארץ.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182034 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181490 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181476 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica