חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים לילדים קטנים

מאת: יוסף גדמשחקי אונליין27/08/20102049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האב נשאר בבית עם הילדה, ואמא יצאה לקניות. זה היה התנאי של אתמול בלילה כאשר הילדה התעוררה עם בכי, האיש אמר לאשתו להשתיק את הילדה ואולי לתת לה משחקים, אולי היא תשתוק ותשחק במשחקים לילדים שיש בבית. אמא המבינה את בתה יותר מאבא, אמר לאבא, אם אתה יודע אז למה שלא תושיט יד ותעזור.

אבא אמר, כנראה שאת לא יודעת איך להשתיק את הבת, וצעק עליה. היא ענתה לו, טוב מחר אתה תישב ותשחק איתה מחשקים כמו שאתה יודע, ואני אצא לקנות חפצים לבד ונראה אותך.

למחרת, אחרי הצהריים, האישה יצאה. הגבר ישב עם הילדה שהתחילה להשתעמם מול הטלויזיה. הוא הרגיש והביא לה משחקים. כל 5 דקות הביא משחק חדש. משחקים לילדים לא נשארו בארון. הילדה מתחילה לבכות.
אבא נכנס לאינטרנט וחיפש אחרי משחקי דורה וביקש מהילדה לשבת לידו לשחק בדורה משחקים. הילדה כן אהבה את המשחקים, אבל אחרי 10 דקות היא צעקה והפתיעה את אבא. אני רוצה את אמא, אמרה הילדה ובכתה.

מה הוא יעשה! משחקים לילדים הביא לה, משחקים באינטרנט גם מצא בשבילה. את אמא היא לא רוצה לשכוח! אז מה לעשות.
להתקשר לאישה, זה לא פשוט, הרי אתמול רק התווכחו, וקשה מאוד להרים טלפון ולהתקשר אל הנייד שלה כדי לבקש עזרה, אולי היא יודעת משחקים שהיא אוהבת, אולי תייעץ לו בכמה דברים. לא, אמר לעצמו ועזב את הרעיון.

נשא אותה על הידיים והלך לבקר את השכנים, כי לשכנים יש ילד ואולי יסתדרו שניהם. וגם הוא ישב עם השכן לשוחח על הטיול בסיני שהיה לפני שבוע.
הילד הקטן של השכנים, זרק את הכדור ופגע בכתף הילדה, אומנם הפגיעה לא היתה קשה, אבל היא לא הפסיקה לבכות. האבא נשא אותה על הידיים שוב וחזר הביתה.!

אמא, הוא אמר אחרי שהיא ענתה לטלפון, אמא בבקשה תבואי לעזור לי עם הילדה, או אולי אני אקפוץ לקפה לשוחח קצת, ואביא את הילדה איתי. אמא ענתה לו, לא עכשיו, אני חייבת לזוז לבריכה, למה לא ידעת? היא אמרה, אני ואביך השתתפנו במתנ"ס של העיר וכל יומיים אנחנו הולכים לעשות כיף.

ואו, מה לעשות, מה לא עשיתי לילדה הוא אמר, משחקים לילדים, משחקים באינטרנט, הילד של השכינים וגם אמא, כולם לא עזרו לי. ואו ואו ואו, מתי אשתי תחזור, נו כבר.

פתאום, הוא שמע את האוטו חונה בחניון, ישר סידר את החדר ואת הכסאות ויש בשקט, הילה משועממת ולא יכולה לבכות יותר אחרי שנתן לה שןקןלדים. האישה נכנסה ונבהלה כי הוא יושב בשקט והילדה אוכלת שוקולד.

היא אמרה, כל הכבוד לכם. הוא צחק ולא אמר מילה, רק שאל אם היא צריכה עזרה בהעברת החפצים הביתה.

אחרי שסיימו, היא אמרה לו, כנראה אתה מסתדר טוב עם הילדה. למה שלא נעשה את זה כל שבוע?

הגבר, חייך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסף גד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף גד

מאת: יוסף גדמשחקים באינטרנט04/01/111416 צפיות
משחקי מכוניות אפשר למצוא בכל מקום באינטרנט או בספריות הוידאו בחנויות וקניונים ובעוד המון מקומות. משחקי מכוניות השתפרו מאוד עם הזמן כך שהיום קשה להתעלם מהם.

מאת: יוסף גדמשחקי אונליין03/01/111151 צפיות
מריו הדמות והאגדה, מריו הדמות הידועה הוא הכל יכול משום שהוא השפיע על כך הרבה אנשים, משחקי מריו כבשו הרבה ללבות של ילדים קטנים, הוא נראה משחק מאוד פשוט אבל הוא מאוד מהנה וחכם, משחקי מריו דורשים יכולת של שליטה וחוכמה.

מאת: יוסף גדמשחקים באינטרנט03/01/111133 צפיות
דורה משחקים היא הקטגוריה החמה של הרבה הורים בישראל, כי דורה, כלומר משחקי דורה הם משחקים איכותיים המיועדים ללימוד הילדים לנו. כן, כך הם בנו את המשחקים האלה. שזה לא רק משחק אלא גם לימוד, כלומר, לימודים תוך משחק.

מאת: יוסף גדתעשייה07/10/101306 צפיות
משחקי כדורגל של חברת EA תמיד הצליחו, אבל המשחק החדש של פיפ"א 11 שהושק בסוף החודש שעבר בספטמבר בארצות הברית עשה שיא של מכירה מהירה, החברה הצליחה למכור 2.6 מליון עותקים של משחקי כדורגל שהפך את המשחק למשחק הספורט בעל קצב המכירה המפתיעה ונרשם כקצב המהיר למכירה בכל הזמנים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172373 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172416 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176709 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152701 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148208 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138269 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138016 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica