חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דורה משחקים ולימוד ילדים

מאת: יוסף גדמשחקים באינטרנט03/01/20111132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דורה משחקים היא הקטגוריה החמה של הרבה הורים בישראל, כי דורה, כלומר משחקי דורה הם משחקים איכותיים המיועדים ללימוד הילדים לנו. כן, כך הם בנו את המשחקים האלה. שזה לא רק משחק אלא גם לימוד, כלומר, לימודים תוך משחק.

הרעיון של דורה התחיל לפני שנים כסדרת טלויזיה ללימוד ילדים קטנים ובנות קטנות את השפה האנגלית. והצלחתה גרמה למייצרים לחשוב איך אפשר להוציא כמה שיותר מהדמות של דורה.

חוץ מהסדרת הטלוויזיה, הוציאו גם סרטי דורה. והסרט האחרון של דורה מספר על איך היא הצילה את נסיכת השלג.דורה היא חוקרת קטנה שמגלה שקייטלין הנסיכה נכלאה במגדל על מכשפה רעה, והיא ישר ממהרת לעזור לנסיכה. הסרט המצויר הנפלא זה מספר לילדים סיפור מהנה ומרתק מאוד, בעל אתגרים רבים. דורה מעודדת את הילדים להסתקרן וללמוד דברים בסיסיים כמו סוגי הצבעים, הבדלים של גודל בין חפצים ופתירה של ברבה בעיות וחידות שונות. כמו כן זה מלמד את הילדים הקטנים על מגוון התרבויות. כך נעשה גם בפרקים החדשים של הסדרה.

דמותה המתוקה והנפלאה של דורה כבשה בסערה מליוני ילדים ברחבי העולם ובארץ והיא שודרה בערוצי טלוויזיה לילדים. זוהי אחת הדמויות החיוביות והאהובות בטלויזיה לילדים.

המייצרים החליטו גם ללכת בכיוון המשחקים וכן הם גם הצליחו בדבר זה, וייצרו משחקי דורה למיניהם..

אחד המשחקים המבוקשים היום, הוא משחק דורה החוקרת, דורה החוקרת הפכה לדמות אהובה מאוד במשך השנים האחרונות. נדיר לראות סדרה משודרת יותר מ- 10 שנים ברצף, ממשיכה להיות פופולארית ורלוונטית להרבה ערוצים. והסיבה להצלחה הגדולה היא כנראה בתפקיד של דורה, ללמד ולעזור לילדים. רוב התכניות לילדות למשל, עוסקות בנסיכות ואגדות. עם מי יזדהו הילדות הקטנות הסקרניות שמעניין אותן לחקור את העולם המופלא מסביבן? דורה, היא אחת התכניות היחידות שעוסקות בנושא של חקירות. המסעות של דורה מזכירים להם את הילדות שלהם, כשלא היו מחשבים וכל יום היה הרפתקה חדשה עם החברים.

דורה מעודדת את הילדים הקטנים להסתקרן ולחקור דברים מסביבם. למרות שהסדרה מיועדת במקור לבנות, הרבה בנים אוהבים את התוכנית ואת דורה משחקים למיניהם. ולא לשכול, בעזרת משחקים אפשר לעזור מאוד בהתפתחות הילדים.

 



תגיות המאמר: משחקים, משחקי דורה, דורה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסף גד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף גד

מאת: יוסף גדמשחקים באינטרנט04/01/111416 צפיות
משחקי מכוניות אפשר למצוא בכל מקום באינטרנט או בספריות הוידאו בחנויות וקניונים ובעוד המון מקומות. משחקי מכוניות השתפרו מאוד עם הזמן כך שהיום קשה להתעלם מהם.

מאת: יוסף גדמשחקי אונליין03/01/111150 צפיות
מריו הדמות והאגדה, מריו הדמות הידועה הוא הכל יכול משום שהוא השפיע על כך הרבה אנשים, משחקי מריו כבשו הרבה ללבות של ילדים קטנים, הוא נראה משחק מאוד פשוט אבל הוא מאוד מהנה וחכם, משחקי מריו דורשים יכולת של שליטה וחוכמה.

מאת: יוסף גדתעשייה07/10/101304 צפיות
משחקי כדורגל של חברת EA תמיד הצליחו, אבל המשחק החדש של פיפ"א 11 שהושק בסוף החודש שעבר בספטמבר בארצות הברית עשה שיא של מכירה מהירה, החברה הצליחה למכור 2.6 מליון עותקים של משחקי כדורגל שהפך את המשחק למשחק הספורט בעל קצב המכירה המפתיעה ונרשם כקצב המהיר למכירה בכל הזמנים.

מאת: יוסף גדמשחקי אונליין27/08/102049 צפיות
ילדים קטנים לא יכולים לשבת בשלווה, בלי משחקים לילדים תמיד קשה והיום יהיה ארוך וקשה. סיפור של אבא שלא יודע איך ומה צריך לעשות על מנת להשתיק את הילדה הקטנה שלו, בת השנתיים, בוכה וצועקת והוא לא יכול לבקש מאשתו לחזור הביתה. וגם התקשר לאמא לעזרה.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143472 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138281 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138234 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138172 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138171 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132155 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138220 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica