חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מזרונים

מאת: ד"ר גברהיטים27/08/20101105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזרון קפיצים: מזרוני מערכת קפיצים מבודדים הם זן מזרונים נפוץ במיוחד בימיינו, מזרונים אלו מגיעים במגוון רחב של גדלים וסוגים. ניתן למצוא מזרונים מסוג זה במחירים המתחילים  בכ-1000 ש"ח עבור מזרון פשוט אך תשלמו עד כ7000 ש"ח על מזרון קפיצים איכותי גדול. מזרוני קפיצים בעלי שכבת שכבת "פינוק" עליונה נחשבים יותר נוחים. בהשוואה לסוגי מזרונים אחרים, מזרוני קפיצים באים במגוון גדול יותר של רמות קושי ואוגרים פחות חום גוף שנכלא בתוכם. אולם הם נוטים להעביר יותר תנועה מצד לצד של המיטה, דבר שיכול להדאיג אם חולקים את המיטה עם שותפ/ה. מזרוני קפיצים יש להלחיף אחת ל10 שנים.

מזרון ספוג עם זכרון: מזרוני ספוג עם זכרון הם מורכבים משבכת ויסקו אלסטי בעובי של עד 15 ס"מ המודבקת לבסיס פוליאוריתן שהוא סוג של פולימר, וממנו בשילוב חומרים אחרים מייצרים את שכבת הויסקו אלסטי. מזרונים מסוג זה זוכים לרוב לביקורות חייוביות מהבעלים שלהם, אך כ-20 אחוזים מהאנשים שמשתמשים במזורן ויסקו אלסטי טוענים כי מזרונים אלו קשים מיידי ולא קל לנוע עליהם. מזרונים אלו עמידים יותר לנזקי הזמן מאשר מזרוני קפיצים.

מזרון ספוג לטקס: מזרוני ספוג לטקס בניגוד למזרוני ספוג עם ויסקו אלסטיים הם יותר קפיציים ואוגרים פחות חום גוף בתוכם ולכן נוחים יותר לתקופת הקיץ. מזרוני לטקס בדומה למזרון עם זכרון עמידים יותר וכמו כן יודעים לדחות אבק. בנוסף מזרונים מסוג זה הם הכי ידידותיים לסביבה מכיוון שרוב סוגי הלקטס מתכלים בצורה טבעית ולטקס היינו משאב מתחדש. מזרוני לקטס יכולים להיות בעייתים לאנשים הסובלים מאלרגיה ללטקס. כמו כן הם דורשים בסיס מיטה מיוחד שימנע מעובש לגדול בתחתית המזרון.

מזרון אוויר: בניגוד למזרוני קפיצים ומזרוני ספוג מזרונים מסוג זה מצויידים בכריות אוויר מתכווננות המיועדות לספק תמיכה אשר תפורה בדיוק למידות הגוף. ישנם מזרוני אוויר מסויימים המאפשרים להתאים את כריות האוויר בכל צד של המיטה בנפרד על מנת לקבל רמות דיוק טובות יותר בכיוונון. ישנם בעלי מזרוני אוויר שיטענו כי קשה לשבת על הקצה של מזרון זה, אך עדיין מזורני אוויר עם אפשרות לכיוונן כל צד בנפרד הם אחת האפשרויות שיש לזוגות שישינים ביחד ואוהבים את המזרון שלהם ברמת קושי שונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111275 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111088 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111365 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111040 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195981 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica