חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי ללמוד הילינג?

לימודי הילינג - לקבל החלטה מושכלת בנוגע לאופן הלימוד

 היום, השוק מופצץ במורים ומלמדים, מדריכים ומטפלים. בעולם האנרגטי וההוליסטי, קשה מאוד להבין מה ההבדל בין מה שמבטיחים ומה שיקיימו.  מה טקסט שיווקי ומה הבטחה של אהבה, שתקויים, ואיפה ילמדו אותי את כל הניסים והנפלאות האלה, שקשורים בהילינג (למשל, לתעל אנרגיות, או לתקשר, או לראות הילות... אילו ניסים!)

 בעצם, כשכל אחד יכול להדפיס תעודה, ואין שום חוקים שמחייבים את מי שנותן תעודה להיות מקצועי מספיק, ברור שיש בעיה למתעניין החובב -

למי להאמין?
מי ילמד אותי הילינג באופן נעים?
ממי אני אבין באמת, איך לעשות את כל הדברים הניסיים האלה?
מי ילווה אותי בתהליך ההתפתחות עד שאהיה מטפל?

 מי ידע, יותר טוב ממני, מה המסלול שאני הולך לעבור, ויעבור אותו איתי, תוך ייעוץ, הדרכה, הבנה ואהבה, וילד אותי לא רק להיות הילר טוב, אלא גם להיות בנאדם שראוי לעסוק באנרגיות?

 שאלה ראשונה שכדאי לשאול - איזו כמות של אנשים אני רוצה בקבוצת הלימוד איתי?
האם מתאים לי יותר ללמוד במסגרת פרטית, ככה שהחומרים המועברים בשיעור מותאמים בדיוק אליי, זמני השיעורים גמישים, והתכנים בדיוק בקצב שלי - אך החיסרון הוא שאין על מי להתאמן בשיעור (חוץ מעל המורה)?
האם אני מעוניין בקבוצה, שתהפוך להיות כמו קבוצת תמיכה, עם חברים, שאהיה חלק מתהליך התפתחות שלהם והם יהיו חלק משלי?

אם כן, איזה גודל של קבוצה מתאים לי? - בדרך כלל, אופטימלי לתלמיד קבוצה קטנה, ואני ממליצה לא ללמוד בקבוצה גדולה מעשרים אנשים. עשרה או פחות מאפשר התפתחות אינדיווידואלית סבירה.

 אחר כך אני ממליצה לשאול - לא מה הניסיון של בית הספר בתחום, זה לא רלוונטי. מה ניסיון המורה בתחום? כמה הוא לימד? כמה הוא טיפל? מה ההשכלה הרלוונטית שלו? האם אפשר לדבר איתו? האם יש "בית פתוח" או פגישת היכרות?

 אפשרי לפני לימודי הילינג לעשות קורס רייקי. זה נותן הבנה בנוגע לתיעול אנרגיות והצצה לתחום הריפוי אנרגטי, ועשוי לעזור למי שמתלבט בכלל אם הילינג זה התחום שלו.

 קחו בחשבון, שהילינג זה לא מקצוע. הילינג זו דרך חיים. ומורה טוב להילינג, מלמד לא רק בכיתה, אלא רואה בתלמידים שלו שותפים לדרך וחברים למסע, ומלווה אותם גם מחוץ למסגרת כיתתית, יוצר איתם בדרך זו או אחרת קשר אישי. אין חשוב מזה.

 אין שני הילרים אותו דבר. יש שני סנדלרים אותו דבר, יש שני מתכנתים אותו דבר, אפילו יכולים להיות שני רפלקסולוגים או מטפלים בפרחי באך אותו דבר. אבל שני הילרים - לא, כמו שאין שני אנשים אותו דבר.

 לכן כל אחד יכול להיות הילר, ולכל הילר אין תחליף. הוא ייחודי ומיוחד.

 חשוב בעיני, שהייחודיות הזו תקבל מענה, ותצמח, ותהפוך להיות היתרון שלך בלימודי ההילינג. לכן, לטעמי, כדאי ללמוד הילינג בקבוצה קטנה או אחד על אחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינרסנס-מרכז קטן ללימודי רפואה משלימה בכפר יונה. סדנאות הילינג, פרחי באך, רפואה משלימה, רונים, טארוט, סדנאות יצירה וסדנאות רוחניות של הורים וילדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכללת אינרסנס - עומר גלעדי (MA)

מאת: מכללת אינרסנס - עומר גלעדי (MA)הילינג01/04/09998 צפיות
קורס הילינג יכול לספק סביבה ארוכה ותומכת להבנה עמוקה של חוקי האנרגיה. בקורס הילינג, אם לומדים קורס הילינג טוב, לומדים להפוך את הגוף למתמר אנרגטי. לכן, קורס הילינג מתאים לא רק למי שרואה את עצמו כמטפל או מעוניין להחליף קריירה. קורס הילינג הוא מתנה משמיים, גם למי שרוצה להרוויח נקודת מבט שונה, ששמה דגש על שימחה פנימית, אהבה, כוונה, והגשמה, בנוגע לחיים האלה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213854 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica