חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינות אוכל- צורת האירוח החדשה

מאת: שופאדריכלות פנים11/04/2009953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פינות אוכל- צורת האירוח החדשה


פינות האוכל, כבר מזמן אבדו את תפקידן המסורתי כמקום בו נערכות ארוחות משפחתיות. פינות האוכל מקיימות אחר צרכים נוספים המתאימים לתרבות הישראלית, ואני מתכוונת לתרבות האירוח. פינות אוכל מתפקדות כמיני סלון, וככאלו זוכות להתייחסות עיצובית מוקפדת ולחזות יותר מהודרת ויותר אלגנטית. לנו הישראלים חשוב מאד ממד החום שמייצרים הרהיטים, ופינות האוכל זוכות לעיצובים חדשניים, מודרניים, אך לא מוותרים על קווים רכים שיוצרים אוירה ביתית. פינות האוכל כיום ממוקמות כהמשכו הישיר של חלל הסלון או המטבח, ויש לתת על כך את הדעת. פינות האוכל חייבות להיות מעוצבות באופן שלא יגרע מכוחו של הסלון. אין זה אומר כי על פינות האוכל להיות בנויות מחומרים זהים לרהיטי הסלון או להיות צבועות בגוונים דומים או זהים, להיפך- ניתן באמצעות הכנסת סגנונות מנוגדים, ליצור מתח עיצובי העניין המחדיר הרמוניה לחלל. למשל: פינות אוכל בסגנון כפרי הניצבות לידי סלון בסגנון מודרני ומעט קר. השוני הזה מכניס עניין אומנותי ו"מחייה" את הסלון. אם פינות האוכל הן המשכו הישיר של חלל המטבח, הרי שגם לכך יש לתת את הדעת. רצוי למקמן ליד חלונות גדולים המאפשרים לאוויר להיכנס. אנחנו לא באמת רוצים להריח כל העת את ריחות הבישול הכבדים. פינות אוכל הן מקום לארח בו אנשים, כך שאם החלטתם לכוש שולחן ארוך מאד, ייתכן כי לא תצליחו להרגיש בנוח לשבת סביבו , כשרק מעט אנשים נמצאים. פינות אוכל בעלות שולחן עגול, משדרות יותר חום וביתיות. פינות אוכל כיום הן מקום להיכנסות משפחתית, להכנת שיעורי בית ועוד. לכן הקפידו כי מעל השולחן ימצא גוף תאורה חזק מספיק שיכול להאיר את המקום באופן הטוב ביותר. פינות אוכל לא רצוי להאיר בפלורוסנט שנותן אור כחול וקר. ניתן גם להוסיף פתרונות תאורה אחרים כמו ספוטים או מנורות הלוגן שניתן לשחק עם עוצמתן. פינות אוכל יכולות להירכש כסט אחיד והומוגני, או כאוסף של פירטים המשלימים זה את זה מבחינה עיצובית. אם יש לכם בבית מקום קטן יחסית לפינת האוכל, רצוי שהרהיטים שבה יהיו בהירים ושפלטת השולחן תהיה מזכוכית- פלטת זכוכית יכולה, לגרום לאשליה של מקום גדול יותר. בואו נדבר קצת על כסאות פינות אוכל, חשוב שגב הכיסאות יפנה  לכוון הסלון או לחללים פתוחים אחרים. סוגי העץ  הנפוצים בתעשיית פינות האוכל הם אלון, דובדבן ומייפל . אם פינת האוכל היא חלק מהמטבח,  מומלץ ליצור חציצה אלגנטית שתספק מעין הפרדה ,על ידי שינוי סגנוני. אפשר להוסיף לפינות אוכל בר או דלפק, ולשלב כיסאות גבוהים לאכילה היום-יומית. לאלו שאוהבים פינות אוכל גדולות במיוחד, שיש בהן כיסאות דרמטיים, ניתן להתאים שולחן עץ מאסיבי בגימורים מיושנים או שולחן בסגנון היי-טקי בצבע, זכוכית או נירוסטה, שמעליו תולים שנדליר דרמטית עם  קריסטלים. 
כשזה מגיע לפינות האוכל, הישראלי מפנטז על ארוחות משפחתיות וארוחות עם חברים. אולם בפועל נשארות פינות האוכל הגדולות  והמסיבית מיותמת רוב השנה, לכן חשוב שתבחנו טוב את הצרכים הריאלים שלכם ורכשו שולחנות קטנים עם אופציה לפתיחה והרחבה. פינות האוכל הפופולאריות אצלנו הן פינות האוכל הפתוחות, שחולקות את החלל עם מרחב הסלון והמטבח.

 

 



תגיות המאמר: פינות אוכל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר רהיטים שופ תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים , חדרי שינה , פינות אוכל, ארונות ועוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שופ

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091000 צפיות
מיטות מתכווננות טרנד חדש מאת :ליטל ברקוביץ

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091117 צפיות
הסלון הוא מרכז הבית של המשפחה הישראלית הטיפוסית ולכן חשוב מאוד שהריהוט הסלוני יהיה מתאים לצרכים של משפחות ישראליות. בסלון נחים, קוראים, מבלים עם... מירב קרן פורסם: 11. 05. 08 00:00

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091192 צפיות
פינות האוכל בשילוב כסאות בסגנונות -כפרי-הייטקי -קלאסי מאת:ליטל ברקוביץ

מאת: שופאדריכלות פנים12/04/091158 צפיות
שולחן אוכל , חדר אוכל, פינות אוכל – שמות רבים למקום מבין החשובים הנמצאים כיום בביתנו, אנו מבלים שם את ארוחות הבוקר שלנו , לפעמים את הזמן היחידי

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091034 צפיות
מרפדים מערכות ישיבה ,,,, מישן לחדש מאת: ליטל ברקוביץ

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091205 צפיות
הסלון הוא מבצרו של כל מארח, סלון או חדר מגורים הידוע בשמו מהווה חלק חשוב בהחלט בכל בית, תמיד תוכל למצוא אותו כחדר הגדול ביותר בבית , נמצא לרוב מול... מירב קרן פורסם: 09. 04. 08 00:00

מאת: שופעיצוב פנים12/04/091156 צפיות
קצת על סגנונות וטיפים לחדרי השינה מאת:ליטל ברקוביץ

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181674 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171944 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172101 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica