חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיץ 2010 - שיא במספר התקלות במוצרי החשמל הביתיים

מאת: seowebcoilצרכנות01/09/20101148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנתוני פמי פרימיום, חברת מתן השירותים המובילה בישראל, עולה כי חודש אוגוסט הינו החודש העמוס ביותר בתקלות וכי התקלות השכיחות ביותר אירעו במכשירי המזגן – 65%.

שנת 2010 הוגדרה כשנה החמה ביותר מזה שנים רבות מדובר באחת מעונות הקיץ החמות ביותר אשר פקדו את ישראל, הטמפרטורות הגבוהות שברו את שיאי העבר במקומות רבים בארץ.  בחודש זה, טיפלה חברת פמי פרימיום ב- 6,300 פניות שרות למזגני אוויר וזאת בעקבות גל החום הכבד אשר הביא עימו עלייה חדה בשימוש באנרגיית חשמל ובראש הרשימה עומדים המזגנים, בהם נעשה שימוש מוגבר בימים חמים, ואשר אותם המליצה חברת החשמל לכוון כך שהטמפרטורה בחדר תהיה כ-25 מעלות.

קריאות השירות בנוגע לתקלות מזגנים מגוונות וכוללות בעיקר הפסקת עבודה של המזגן או ירידת תפוקה שמלווית באיטיות בקצב הקירור של המזגן. בעיה נוספת עליה דיווחו טכנאים הינה ריבוי של סוגי דגמים וחלקים, כך שחלק החילוף לא תמיד זמין והלקוח נאלץ להמתין.

חברת פמי פרימיום, אשר מתמחה בין היתר במתן שירותי תיקון והרחבת חבות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה בייתים ללקוחות חברות הביטוח, מדווחת על עלייה חדה בפניות למוקד השירות של החברה בנוגע לקלקול מזגנים.

"במהלך חודש אוגוסט התמודדנו בכמות פניות אשר לא הכרנו בעבר", אומר ישראל בסן, מנהל תחום חשמל בחברת פמי פרימיום. "לשם השוואה במהלך חודש אפריל 2010 טיפלה החברה ב- 228 אירועים של טיפול במזגנים, בעוד שבאוגוסט כמות הטיפולים עמדה על  כ - 6,300 פניות. 

לצורך השוואה נוספת, כמות הטיפולים בחודש אוגוסט אשתקד עמדה על 3,500 פניות למרות הביקוש העז לשירות ותיקון. כ 75% מן האירועים טופלו על ידי החברה עוד באותו היום ו – 25% טופלו ביום שלמחרת. על מנת לעמוד בציפיות הלקוחות ביצענו  סקרים יומיומיים מול הלקוחות אשר קיבלו את השירות, קיימנו הדרכות מקצועיות לטכנאים ולנציגי השירות ונערכנו בהתאם".

מהנתונים, שנמסרו על ידי חברת פמי פרימיום, נמצא כי  לצורך תיקון התקלות השכיחות ביותר במזגנים התעורר הצורך בהחלפת מדחסים (30%), פילטרים (5%) ובמילוי גז (45%) וכי כמות הפניות הגבוהה הגיעה בעיקר מאזורי ירושלים, בקעת הירדן וגוש דן.

תקלות במזגנים  קורות בד"כ החל מהשנה השלישית ומעלה, וזאת למרות שמזגני אויר מופעלים בחלק מהשנה) בעונות החמות והקרות), בניגוד ליתר מוצרי החשמל אשר פועלים בכל ימי השנה. שכיחות התיקונים הינה במזגנים ישנים יותר - ישן יותר, מתקלקל יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seowebcoil

מאת: seowebcoilמשכנתא21/07/101087 צפיות
מה עושים אחרי שנגמרים תשלומי המשכנתא הלוואי על כולנו?

מאת: seowebcoilתיירות ונופש - כללי29/05/103011 צפיות
לקראת חודש יוני וימי הקיץ החמים, נביא מבחר המלצות לנופשים והמטיילים בישראל: והיום נספר על נופש בדלתון - צימרים אטרקציות בסביבה והמלצות נוספות...

מאת: seowebcoilרשלנות רפואית07/12/091369 צפיות
ביטוח חיים הגדרות ולמה עליך לצפות בעת רכישת פוליסת ביטוח חיים

מאת: seowebcoilצימרים27/09/091521 צפיות
באילת הכל מלא כבר יותר מחודש...וגם המחירים! אז מה עושה מי שרוצה לראות ולנפוש בים האדום במחירים הוגנים? צימר בקיבוץ אילות הוא חלופה מצויינת!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica