חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח זה החיים - בריאות רכב דירה או משכנתא

מאת: seowebcoilרשלנות רפואית07/12/20091369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח חיים על פי רוב שונה מכל ביטוח אחר שאנו רוכשים במהלך חיינו. לדוגמא, נשתמש בביטוח הרכב או ביטוח בריאות למטייל רק כאשר נגנב רכבנו או שאנו זקוקים לחילוץ במהלך הטיול.

ביטוח חיים לעומת זאת ימומש בוודאות (לפחות הנפוץ מבין הסוגים השונים). ביטוח החיים מעניק שקט נפשי וידיעה כי הקרובים לנו יתקיימו בכבוד לאחר לכתנו או במידה ונאבד את כושר העבודה.

ככל שנקדים לבנות לנו תוכנית ביטוח חיים מתאימה כך נרוויח יותר בעתיד. חשיבותו של ביטוח החיים עולה במיוחד לאחר הקמת תא משפחתי, כאשר הדאגה שלנו אינה רק אישית.

בגדול ניתן לחלק את ביטוח החיים לשני סוגים עיקריים.

הראשון, ביטוח חיים מסוג "סיכון" אשר בו מעבירים סכום כסף מסוים בכל חודש למשך תקופת זמן מסוימת. במקרה מוות, לא עלינו, יועבר סכום כספי לקרוביכם כפי שנקבע בחוזה. בסוג כזה של ביטוח חיים הרעיון דומה דווקא לביטוח רכב, אם המבוטח חיי מעבר לתקופת הביטוח, הכסף שנצבר נשאר בידי חברת ביטוח החיים. מצד אחד אי מימוש ביטוח החיים משמע שהאדם עדין בחיים, מצד שני, הסכום שנצבר הולך לו.

הסוג השני מורכב יותר ומשלב את ביטוח החיים הרגיל עם אופציות חסכון והשקעה מגוונות. מטרתו של סוג זה הינה להבטיח כי רמת החיים של קרוביכם לא תפגע במקרה של אובדן כושר עבודה, נכות או פטירה.

במידה ואחד מבני הזוג מאבד את יכולתו לתרום להכנסה המשפחתית מטרתו של ביטוח החיים היא להשלים את הסכום. תוכנית ביטוח חיים אמורה להיבנות כך שהסכום החסר יוחזר על ידי חברת הביטוח.

קיימים תוכניות ומוצרי ביטוח חיים מגוונים ושונים המשווקים על ידי חברות הביטוח וסוכני הביטוח הרבים הפועלים בשוק. לפני החתימה על פוליסת הביטוח יש לוודא כי כל הפרטים כולם ברורים לנו. רק לאחר שהוסבר לנו בבהירות ופורטו מרכיבי ביטוח החיים נחתום על הפוליסה.

מדובר כאן בעניין רציני אשר עתידנו ועתיד משפחתנו תלוי בו ובעיקר בפרטים הקטנים. דרשו מסוכן ביטוח החיים כי יכתוב בכתב ידו ובאופן ברור כל סעיף אשר אינו מובן לכם.

יש לשים לב לכך שהעלות והמענקים של ביטוח החיים מושפעים מגורמים רבים. סיכונים בעבודה, תחביבים מסוכנים, עישון, מחלות במשפחה, רקע בריאותי ומצב משפחתי הם חלק הפרמטרים הנלקחים בחשבון ביטוח החיים. יש לשים לב כי לא כדאי לשקר בעת הענקת התצהיר, אתם מסכנים את תקפות ביטוח החיים וחבל על הכסף הרב שנזרק.

אנשים רבים, בהרבה יותר מכפי שנוטים לחשוב, מצוידים בביטוח חיים או תוכנית פנסיה שאינה מתאימה להם כלל. רבים מעדיפים לחשוב שמה שהם סידרו לפני 20 שנה עדין תקף ויעיל.

המחשבה השגויה הזו מאלצת אנשים רבים להסתפק בהרבה פחות ממה שמגיע להם ומעשירה את החברות המשווקות את ביטוח החיים ותוכניות הפנסיה.

יש לשים לב שתוכנית הפנסיה או ביטוח המנהלים שבידיכם אינו מכיל בתוכו ביטוח חיים וכי יש לכם צורך בביטוח נוסף. מכשירים פנסיונים כאלו ואחרים מכילים כבר בתוכם ביטוח חיים ואין צורך באחד נוסף.

עם זאת, כדי לוודא שאכן אתם מבוטחים כראוי וכי המסגרת שבה אתם נמצאים עונה על דרישותיכם. בנוסף, יש משמעות לנכסים בבעלותכם בשאלה איזה והאם בכלל אתם זקוקים לביטוח חיים.

יותר ממומלץ לרענן את ביטוח החיים עם כל שינוי במצב המשפחתי (חתונה, הולדת בן/בת, פטירה, גירושין וכו'). אנשים רבים ממשיכים לשלם כהורים צעירים לילידים זמן רב לאחר שאלו עזבו את הבית.

כאמור, מומלץ להתחיל ולהקים ביטוח חיים מוקדם ככול שאפשר. תוכניות ביטוח חיים רבות מוצמדות לבורסה ברמת סיכון שונה, בהתאם לגיל ולרצונו של הלקוח. ניתן לבחור בין תוכניות ביטוח חיים בעלות אופי חשיפה שונה למניות, אג"ח, מדד המחירים וכו'.

עם השנים יש לרענן את המסלול גם מבחינת הסיכון הטמון בו. ככול שמתקרבים לגיל פרישה נרצה, על פי רוב, להקטין את הסיכון אליו חשוף ביטוח החיים שלנו.

בשורה התחתונה, מוצעים בישראל עשרות תוכניות ביטוח חיים שונות. יש לגשת ולחקור את הנושא באופן יסודי. אל תקלו ראש בבחירת ביטוח החיים המתאים לכם, עתידכם ועתיד יקיריכם תלויים בכך.

סוכן ביטוח מיומן ומקצועי יהיה רגיש לדרישותיכם ויעניק לכם את מלוא תשומת הלב. אל תחסכו בהסברים או הבהרות, וכמובן שהצעות של מספר סוכני ביטוח הן הכרח על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seowebcoil

מאת: seowebcoilצרכנות01/09/101149 צפיות
קיץ 2010 - שיא במספר התקלות במוצרי החשמל הביתיים - מה אפשר לעשות? אל מי פונים? מי אחראי?

מאת: seowebcoilמשכנתא21/07/101087 צפיות
מה עושים אחרי שנגמרים תשלומי המשכנתא הלוואי על כולנו?

מאת: seowebcoilתיירות ונופש - כללי29/05/103012 צפיות
לקראת חודש יוני וימי הקיץ החמים, נביא מבחר המלצות לנופשים והמטיילים בישראל: והיום נספר על נופש בדלתון - צימרים אטרקציות בסביבה והמלצות נוספות...

מאת: seowebcoilצימרים27/09/091521 צפיות
באילת הכל מלא כבר יותר מחודש...וגם המחירים! אז מה עושה מי שרוצה לראות ולנפוש בים האדום במחירים הוגנים? צימר בקיבוץ אילות הוא חלופה מצויינת!

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172227 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161712 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161746 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161761 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152780 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152049 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152038 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica