חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגום באמצעות תוכנת בבילון 8

מאת: מילון בבילוןתוכנה02/09/20101659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרגום באמצעות תוכנת בבילון 8

מילון בבילון שינה את הדרך בה גולשים בכל רחבי העולם מתרגמים משפה לשפה.
במקום תהליך תרגום ארוך ומסורבל שלעיתים נותר ללא מענה מדויק, מאפשרת תוכנת בבילון 8 תרגום מהיר ופשוט, באמצעות לחיצה אחת על העכבר.
יעילות מקסימלית זו נובעת מהממשק האיכותי והנוח של מילון בבילון 8, ממשק שזכה לשבחים רבים מאנשי מחשבים, מתכנתים, בלשנים, מתרגמים וגולשים כמוני וכמוכם.

איך מתרגמים בעזרת מילון בבילון ?8

תרגום באמצעות תוכנת תרגום בבילון 8 אורך שניות ספורות. כל מה שעליכם לעשות הוא להקליק על המילה אותה אתם רוצים לתרגם ומיד יפתח חלון קטן ובו אפשרויות התרגום למילה בה בחרתם.
את הגדרת צירוף המקשים שיפעיל את אפשרות התרגום של בבילון 8 אתם תוכלו להגדיר בעצמכם כאשר אתם מתקינים את התוכנה על המחשב שלכם.
ברירת המחדל היא כפתור CTRL + הכפתור הימיני בעכבר. לחיצה על שילוב זה תוך סימון המילה אותה אתם רוצים לתרגם יפעיל את תרגום בבילון .8
ניתן גם לבצע תרגום טקסט מאנגלית לעברית ולשפות נוספות על ידי העלאת חלון התוכנה וכתיבת המילה בחלון. פתיחת החלון יכולה להתבצע בשיטות הבאות:

  • לחיצה על צלמית (אייקון) בבילון 8 בשורת המשימות של הדפדפן שלכם.
  • לחיצה על קיצור המקשים של ההפעלה. ברירת המחדל של קיצור זה הואהמקש F10. תוכלו לשנותו בכל עת באמצעות תפריט ההעדפות של התוכנה.
  • הקלקה על כל נקודה שהיא במסך המחשב בנוסף לצירוף המקשים שהגדרתםבהתקנת התוכנה על המחשב.

תוכנת בבילון 8 – תרגום "בקליק"

אופציית "בבילון קליק" זמינה למשתמשי מילון בבילון בגרסת 6 ומעלה.
כאשר תתקינו את תוכנת בבילון 8 על המחשב שלכם תשאלו מהי קומבינציית המקשים אותה תרצו להגדיר עבור "בבילון קליק".
אם לא תגדירו אופציה זו ברירת המחדל (כפתור CTRL + כפתור ימין בעכבר) תכנס לפעולה ותהיה קומבינציית המקשים של הפעלת תוכנת התרגום.
תוכלו לשנות את קומבינציית מקשי ההפעלה של מילון בבילון 8 בכל עת על ידי כניסה לתפריט התרגום ובחירת אפשרות אחרת. קומבינציות הפעלה נוספות כוללות שילוב של שאר לחיצי העכבר עם אחד מהמקשים הבאים: CTRL, Shift או .Alt 
אחרי שתגדירו קומבינציה זו, כל שנותר לכם על מנת לתרגם מילה הוא לעבור עליה עם העכבר ובקליק אחד תוכנת תרגום בבילון 8 תכנס לפעולה ותתרגם את המילה הנבחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכנת בבילון 8 היא תוכנת תרגום מתקדמת המאפשרת תרגום מהיר ויעיל ב-17 שפות שונות.
באמצעות תוכנת בבילון 8 תוכלו ליהנות מתרגום מדויק באמצעות קליק אחד בלבד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילון בבילון

מאת: מילון בבילוןתוכנה15/11/10974 צפיות
גרסה 8 של תוכנת בבילון הפופולארית מציעה למשתמשים בה יותר אפשרויות שליטה, יותר אפשרויות תרגום ויותר נוחות בשימוש.

מאת: מילון בבילוןתוכנה24/11/091514 צפיות
תוכנת בבילון מציעה תרגום מלא לכל טקסט בכל אורך, במגוון שפות ובקליק אחד. כיום אין צורך לפתוח מילון ולהתחיל לחפש מילה אחר מילה או לפתוח חלון אינטרנט חדש ולבצע copy & past לתוך אתרים המציעים תרגום מילים בודדות או טקסט - און ליין.

מאת: מילון בבילוןתוכנה20/10/091031 צפיות
תוכנת בבילון מציעה תרגום מלא לכל טקסט בכל אורך, במגוון שפות ובקליק אחד. כיום אין צורך לפתוח מילון ולהתחיל לחפש מילה אחר מילה או לפתוח חלון אינטרנט חדש ולבצע copy & past לתוך אתרים המציעים תרגום מילים בודדות או טקסט - און ליין. התרגום בתוכנת בבילון נעשית ע"י לחיצה פשוטה על אחד ממקשי העכבר והמקלדת לפי הגדרות הנוחות לכל משתמש. תוכנת בבילון 8 מזהה באופן אוטומטי את הפסקה כולה או מילה מסוימת לפי בחירה ומתרגמת אותה.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151797 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica