חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי פסיכולוגיה

מאת: טלי מלוללימודים אקדמאיים02/09/20101250 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז ומתמיד ניסו בני האדם לפענח ולנתח את ההתנהגות האנושית, להבין את נפש האדם ולנבא את פעולותיו. הפסיכולוגיה, כנגזר משמה, היא מדע העוסק בחקר הנפש וההתנהגות של בני אדם ובעלי חיים. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה נחשבים ללימודים מאתגרים במיוחד, המקנים לבוגריהם ידע מקיף אודות ההתנהגות האנושית ומאפשרים לימודים לקראת תואר שני בפסיכולוגיה, אשר מכשירים את הסטודנטים בסופו של דבר לתפקד כפסיכולוגים מוסמכים הרשומים בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות.

בין התכנים הנלמדים במסגרת לימודי פסיכולוגיה: מבוא לפסיכולוגיה, סטטיסטיקה, שיטות מחקר, יסודות פיזיולוגיים של התנהגות, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה אבנורמלית (פסיכופתולוגיה), מבחנים פסיכולוגיים, תפיסה, פסיכולוגיה קוגניטיבית, נוירופסיכולוגיה, פסיכולוגיה של שפה, הנחיית קבוצות וארגונים, פסיכולוגיה של הלמידה, פסיכולוגיה חברתית, פסיכוביולוגיה – מודלים התנהגותיים בבעלי חיים, פסיכולוגיה ארגונית, יישומי מחשב ועוד.

לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה מתקיימים במגוון מכללות לפסיכולוגיה, ביניהן המסלול האקדמי המכללה למינהל, המרכז ללימודים אקדמיים, המכללה האקדמית נתניה, מכללת רמת גן, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, המכללה האקדמית תל חי, המכללה האקדמית גליל מערבי, הקמפוס האקדמי אחוה ועוד. לצד לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מתקיימים גם לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון, הנוגעים בין השאר בתחומים כמו פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה ועוד.

לימודי פסיכולוגיה במכללות מתקיימים בד"כ במסלולי תואר ראשון, בעוד שלימודי תואר שני בפסיכולוגיה מתקיימים לרוב באוניברסיטאות, ובמספר מצומצם של מכללות. לימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה נמשכים 3 שנים ומאפשרים לבוגרים, אשר יעמדו בתנאי הקבלה, להמשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה במגוון התמחויות: פסיכולוגיה קלינית מבוגר, פסיכולוגיה קלינית של הילד, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה תעשייתית, פסיכולוגיה קוגניטיבית, נוירופסיכולוגיה, פסיכולוגיה רפואית, פסיכולוגיה שיקומית, פסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה תעסוקתית, פסיכו-ביולוגיה ועוד.

כדאי לדעת כי על פי החוק בישראל, בפסיכולוגיה רשאים לעסוק רק בעלי תואר שני ומעלה הרשומים בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות. לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה אינם מאפשרים עבודה כפסיכולוגים, אלא מהווים תנאי מקדים לקראת לימודי תואר שני. עם זאת, בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה יוכלו להשתלב במגוון מסגרות, ביניהן עבודה במוסדות שיקומיים, עבודה כמדריכים ומטפלים לא מקצועיים, עבודה בחברות כוח אדם, בתי חולים לחולי נפש, עבודה בתחומי החינוך וההוראה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלי מלול

www.psychometry.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי מלול

מאת: טלי מלולאומנות - כללי27/10/101145 צפיות
לימודי אמנות מתקיימים במגוון מתכונות, החל מתואר ראשון באמנות ויצירה וכלה במגוון קורסי אמנות ועיצוב. מאמר זה נועד להקנות לקוראיו מידע כללי על לימודי אמנות במסלולים השונים, מטרתם והתעודות הניתנות בסיומם.

מאת: טלי מלוללימודים אקדמאיים26/10/101349 צפיות
מידע על לימודי משפטים - תכני הלימוד, היכן ניתן ללמוד, אפשרויות תעסוקה, אפשרויות ללימודי המשך ועוד.

מאת: טלי מלולשוק ההון21/10/101102 צפיות
מידע על לימודי שוק ההון המתקיימים במגוון מכללות ברחבי הארץ - מסלולים שונים, תכניהם, קהל יעד, אפשרויות תעסוקה ועוד.

מאת: טלי מלולאדריכלות פנים20/10/101152 צפיות
מידע על לימודי עיצוב פנים - לימודי עיצוב פנים לתואר, לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים כמו גם לימודי תעודה בעיצוב פנים - תכני הלימוד, משך הלימודים, קהל יעד, אפשרויות תעסוקה ועוד.

מאת: טלי מלולמוסדות לימוד15/09/101215 צפיות
מידע על לימודי הנדסה: תכני הלימוד, מכללות להנדסה, אפשרויות תעסוקה, תואר הניתן בסיום הלימודים ועוד.

מאת: טלי מלולרפואה משלימה13/09/101045 צפיות
מידע על לימודי רפואה משלימה המתקיימים במגוון מכללות ברחבי הארץ. במאמר זה ניתן למצוא מידע על תכני הלימוד, משך הלימודים, מיקום הלימודים ברחבי הארץ ועוד.

מאת: טלי מלולחינוך ולימודים - כללי22/08/101375 צפיות
מידע על לימודי עבודה סוציאלית לקראת תואר ראשון בעבודה סוציאלית - מה נלמד במסלול, למי מיועדים לימודי עבודה סוציאלית ומהן אפשרויות התעסוקה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182594 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182440 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181893 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181711 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171480 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172270 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171945 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica