חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעצב את החלון שלך

מאת: אורן שבואדריכלות פנים08/09/2010805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלונות הם לא רק בדרך שלנו להשקיף על העולם, אלא גם הדרך של העולם להביט לאחור.. חלונות עם תריסים קטנים במיוחד נותנים לעולם תחושה של קור, אנשים עשויים לראות אותך כידידותי פחות, ואילו אנשים ללא וילונות, נראים כאנשים פתוחים וידידותיים  יותר. אני לא בהכרח כותב על הפסיכולוגיה של וילונות וחלונות, אבל אנחנו הולכים להסתכל על אפשרויות שונות עבור וילונות והמשמעויות שלהם.

וילונות עם קפלים היו פופולרים במיוחד כשהייתי צעיר. אם לא היו קפלים, אז הם לא היו באמת וילונות. קפלים נותנים לביתך סגנון של מצויץ, אך כאשר הוא משולב עם המרקם הנכון, קפלים יכולים להיות אטרקטיביים וקלאסיים.  יש חיסרון אחד משמעותי בקפלים: יש לוילונות אלו נטייה איומה לצבור אבק בכמויות. אם לך או בני משפחתך יש אלרגיות לאבק, הייתי מציע לחשוב פעמיים לפני כיסוי החלונות שלך עם קפלים.

הוילונות השקופים הפכו נחשקים יותר במהלך השנים האחרונות. וילונות שקופים נפלאים עבור הכנסת הרבה אור הביתה, במיוחד בימי הקיץ הארוכים . אישית, וילונות שקופים,  הם כנראה הסוג האהוב עלי של וילונות, אבל הם אינם מאפשרים פרטיות רבה.  בנוסף, הם לא עוזרים מפני הקור בחורף.

וילונות עניבה הם אטרקטיביים, הם חלופה מודרנית לוילון הסטנדרטי שבו אתה פשוט שם חתיכה ארוכה של בד על פני המוט.  וילונות עניבה מאפשרים לך עדיין לראות את המוט, אשר יכול להיות יתרון אם יש לך מוט יפה ומושקע, אבל אם יש לך מוט זול, מכוער, ייתכן שלא תרצה להציג אותו . וילונות עניבה, במיוחד וילונות ארוכים, הן תוספות נפלא לחדר האוכל הרשמי..

לא משנה איזה סוג של וילון תבחר, אתה צריך להתאים את ערכת הנושא הכללית בחדר.. אתה צריך גם לשקול לקנות וילונות כך שתוכל להשתמש בהם במשך שנים רבות. וילונות הם יקרים מאוד, אז חשוב מאוד למצוא משהו שאתה יכול להשתמש בכל ימות השנה וכן לכל החיים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Lisman חלונות בלגיים מברזל - מזה 25 שנים מייצר בית המלאכה שלנו חלונות בלגיים מברזל. הייצור מתבצע ללא פשרות בטיב החומרים ובעבודה, כי האיכות מתחילה בפרטים הקטנים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן שבו

מאת: אורן שבוריהוט 19/09/10882 צפיות
חלונות בלגיים הינם חלונות עדינים ומהודרים המורכבים מפרופיל בלגי, הם בעלי שימושים רבים בעיצוב הבית וכוללים מספר עצום של דגמים ועיצובים שונים. לחלונות בלגיים יתרונות רבים בתחום הבידוד מקור וחום בבית ונותנים לאור השמש לעבור דרכם ולהאיר את הבית בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181674 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171943 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172100 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161926 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164608 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161832 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica