חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחזור קבצים

מאת: אפרים פרידמןאבטחת מידע16/09/20101082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שחזור קבצים, נתונים, ומידע נובע מתקלות פיזיות (חומרה)בעיקר בדיסק הקשיח, מתקלותלוגיות, או תקלות משני הסוגים. תקלות לוגיות, למשל, יכולות לנבוע משיבוש במערכתניהול הקבצים במחשב. כמו כן קיימות תקלות ביניים, הנובעות מתוכנות שיושבות על הדיסקהקשיח ו"מטרידות" את המחשב. תקלות נובעות גם מבעיות רטיבות, שריפה ועוד, ולכן חשובלעבוד עם חברות ביטוח המכסות נזקי מידע.

כיוון שתקלות הן מנת חלקו של כלבעל-מחשב או מפעיל מחשב, חשוב להיות בקשר רציף עם חברה אמינה ומקצועית המעניקהשירותי שחזור יעילים ואיכותיים. דיסק או טק מחשבים משחזרת מידעונתונים ממחשבים ומדיסקים קשיחים, כתוצאה מתקלות טכניות, מוירוסים, מנזקימים ואש ועוד. החברה ערוכה לשחזור נתונים בכל מערכות ההפעלה, רשתות התקשורתוהדיסקים הקשיחים למיניהם. השחזור מיועד לכל מטרה והחברה מספקת גם שירות הגשת דוחותלבתי משפט, בעת הצורך.

שירותי השחזור כוללים:

  • שחזור מקלטות אודיו / וידיאו, דיסק און קי, דיסקט , כרטיסי זיכרון, כרטיסיפלאש, מצלמות, מחשבים, טלפונים סלולרים (חדש) , דיסקחיצוני, שרתים לסוגיהם, RAID
  • שחזור מלא של כל סוגי הקבצים - מקבצי אופיס, דואר  אלקטרוני,  ועד תמונות,סרטים ועוד.
  • שחזור של כל סוגי האפליקציות - תוכנות ביטוח, תוכנות פיננסיות, תוכנות בנקאיות,תוכנות אשראי, תוכנות פנימיות של חברות ועוד.
  • פתרונות תוכנה ואבטחת מידע על ידי Firewall, אנטי-וירוס ועוד.
  • ניקוי המחשב ממזיקים למיניהם - וירוסים, רוגלות, תוכנות Spy ועוד.
  • התקנת מערכות הפעלה ותוכנות (אופיס ואחרות).
  • שירות לאחר שחזור מידע - התקנה מחדש של מערכות הפעלה ותוכנות למיניהן.
  • המשך יבוא.   www.disk-o-tech.com
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרים פרידמן

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: אלעד סאעת אבטחת מידע31/07/161883 צפיות
במאמר הבא נסביר קצת על אבטחת מידע אישי ופרטי שלך ברשת. כיצד נגן על פרטיותינו באמצעות מספר צעדים פשוטים.

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/02/161753 צפיות
תפקיד מנהל אבטחת מידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו, הרגולציה שאליה כפוף ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת מידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד מנהל אבטחת מידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על העובדים ועל ההנהלה.

מאת: יוני שוורץ אבטחת מידע02/07/152373 צפיות
תגי קרבה פועלים בטכנולוגיית RFID. זו טכנולוגיה ותיקה יחסית לזיהוי באמצעות תדרי רדיו, אך בשנים האחרונות היא חוזרת למרכז הבמה. הסיבה העיקרית לכך היא מידת ההתאמה של הטכנולוגיה לשימוש בתוך כרטיסי עובד. בנוסף, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לאתר פריטים ולזהות חפצים בצורה אלחוטית וללא צורך בשדה ראייה או מגע ישיר

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/03/1510313 צפיות
עובדים בארגון מתוקף תפקידם נחשפים למידע מסווג כגון: מידע רפואי, מידע מסווג אישי ומידע עסקי ארגוני, נתוני כרטיסי אשראי, תשלומי לקוחות ועוד. בין אם ניתן להם אישור לגשת למידע או שמדובר בגישה לא מורשית, הדבר עלול להוות בסיס להוצאת המידע מתוך מערכות הארגון השונות למקורות שאינם מורשים. לחלופין, עובד עלול להעתיק תוכן מסמך מסווג למסמך אחר מבלי להיות מודע לכך שהתוכן מסווג ולהוצאת המידע מחוץ לארגון ביודעין או בעקיפין.

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153295 צפיות
מה זה אבטחת מידע? מי אחראי על אבטחת מידע? ATTGM Consulting חברת אבטחת מידע. www.attgm.com

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153278 צפיות
טיפים ליצירת סיסמאות חזקות, להגברת מודעות אבטחת מידע ומניעת זליגת מידע אישי ורגיש. ATTGM Consulting www.attgm.com חברת אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע19/07/143699 צפיות
לוחמת סייבר היא פעולה מלחמתית, הננקטת על ידי מדינה, ארגון טרור וכדומה, על מנת לחדור ולהסב נזק למערכת המחשוב של היריב או למערכות אחרות המסתמכות עליה. לאור הלחימה באזור הדרום במבצע "צוק איתן", בימים האחרונים מתקיימות מתקפות סייבר על ארגונים וחברות שונות במדינת ישראל. בין המתקפות ניתן לראות מתקפות כגון: DOS (Denial Of Service), Defacement (השחתת אתרים) ופישינג (דיוג).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica