חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לגלוש ברשת בביטחה

מאת: אלעד סאעת אבטחת מידע31/07/20161888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כמה פעמים ביצעת  רכישות אינטרנטיות ? עשרות אם לא יותר למשתמש הסלולרי הממוצע!

כל פרק זמן מופיעה ידיעה חדשה על הונאה ושימוש באמצעי התשלום האישי של המשתמש

במחשב ובסלולרי למטרות שאינן כשרות.

תמיד יש להיות ערני ולנו יש מספר עצות עבורכם.

אז איך נתחיל להגן על הסלולרי שלנו?

רכשנו מכשיר חדש, יש ברשותנו מכשיר דבר ראשון שחשוב לעשות הוא להגן על המכשיר באמצעות סיסמה שכמובן נדאג להחליף מעת לעת על מנת לשמור על רמת אבטחה נכונה. ואם כבר בסיסמאות עסקינן כשאתה נכנס לחשבון המייל שלך יש סיסמה? ולחשבון הבנק שלך? ודאי גם לאתרי הרכישות ששלך מחו"ל ולאתרים בארץ וכ' כולם מוגנים בסיסמה אישית וכדי להשאיר זאת כך גם עליהן הגן בהחלפת סיסמה תקופתית וכמובן לא לעשות שימוש באותה הסיסמה! כלל ברזל כי במידה והתגלתה לעיני זר סיסמה אחת שלפחות לא יעשה בה שימוש לחשבונות נוספים...רכשנו אפליקציות, או הורדנו ללא עלות אין זה משנה גם ללא ציון פרטי האשראי שלנו אם האתר ממנו הורדת את האפליקציה לא מאובטח אין לנו שום אפשרות לדעת מה עומד מאחוריו ובעיקר מי ואיזה שימוש הוא יעשה עם פרטינו האישיים...ברגע שנוריד את האפליקציה או התוכנה וירוסים ותוכנות ריגול עשויים להגיע למכשיר שלנו ולפעול לרעתנו. מישהו מבקש ממך שיחה? לשלוח הודעה או סתם לרגע לבדוק משהו בסלולרי שלך? אין לתת לו את המכשיר ללא השגחה! מצטערים...קשה להיות חשדן בכל אחד אך כל אחד יכול לבצע פעולות התקנת תוכנות שלא היית רוצה על המכשיר ולהשתמש בהן למטרות הונאה או שימוש אישי אחר בפרטיך האישיים שלך!נמשיך...רכשנו או בחרנו להוריד תוכנה או אפליקציה- לא בכל מחיר ומדוע? לפני שמיהרנו ללחוץ "הורד" כדאי מאוד שנציץ על התקנון או על הפרטים המתבקשים לאישור לפני שנאשר את ההורדה...אם רכשת ממקור אינו מאובטח ואינו אמין ייתכן שללא הבחנה תאשר קבלת וירוס או תוכנה שלא רצית על מכשירך ועשויה לשמש ריגול אחרי שימושיך הפרטיים וקבלת גישה לפרטים אישיים שלך.

נשמע מורכב?

לא כל כך..אם תקפידו לפקוח עין על כל פעולה שלכם ולהבין שמה לעשות אנחנו אוהבים את המכשיר שלנו ואת השימוש בו אך לא כולם אנשים ממש טובים בחוץ אז נקבל את זה ונדע שבאמצעות הקפדה על ביקורת תוכנות ואפליקציות במכשיר האם כולן מוכרות לנו ואת כולן התקנו בבעצמנו ואין מה שיעורר חשד? האם קבלנו הודעות או מיילים וקישורים שאין להם מקור ידוע ועשויות להוות לנו סיכון וכ' נוכל להגן על הפרטיות שלנו ולהשתמש בסלולרי שלנו בצורה נכונה ובגלישה בטוחה.

עוד נוסיף- ישנן אפליקציות המציעות אבטחה למכשירך וסורקות מעת לעת וירוסים מזהות בעיות וניסיונות פגיעה בפרטיות במכשיר חינמיות ובתשלום לפי בחירתך. גלישה בטוחה ומנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד סאעת

מאת: אלעד סאעת רכב31/12/181255 צפיות
לכולנו די נמאס בזה, רכבים ישנים בחניות מזהמים את הסביבה ומהווים סיכון, באופן כללי גם די מכערים את הנוף.. גם לכם יש רכב כזה? מכירים מישהו שיש לו רכב העונה על התיאור? המלצה שלנו, אל תשאירו אותו בחניה כל כך הרבה זמן כי הנזק לכיסכם עשוי להיות גדול משציפיתם.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181387 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

מאת: אלעד סאעת צימרים30/11/161415 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?


מאת: אלעד סאעת רכב03/11/161323 צפיות
על מכירת רכבים וקנייה לפירוק

מאת: אלעד סאעת רפואה משלימה03/11/161371 צפיות
המאמר הבא מיועד לסובלים מכאבי גב

מאת: אלעד סאעת פיננסים וכספים - כללי 23/09/16990 צפיות
החזרי מס להורים לילדים בעלי לקויות, קראו את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/02/161758 צפיות
תפקיד מנהל אבטחת מידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו, הרגולציה שאליה כפוף ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת מידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד מנהל אבטחת מידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על העובדים ועל ההנהלה.

מאת: יוני שוורץ אבטחת מידע02/07/152379 צפיות
תגי קרבה פועלים בטכנולוגיית RFID. זו טכנולוגיה ותיקה יחסית לזיהוי באמצעות תדרי רדיו, אך בשנים האחרונות היא חוזרת למרכז הבמה. הסיבה העיקרית לכך היא מידת ההתאמה של הטכנולוגיה לשימוש בתוך כרטיסי עובד. בנוסף, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לאתר פריטים ולזהות חפצים בצורה אלחוטית וללא צורך בשדה ראייה או מגע ישיר

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/03/1510365 צפיות
עובדים בארגון מתוקף תפקידם נחשפים למידע מסווג כגון: מידע רפואי, מידע מסווג אישי ומידע עסקי ארגוני, נתוני כרטיסי אשראי, תשלומי לקוחות ועוד. בין אם ניתן להם אישור לגשת למידע או שמדובר בגישה לא מורשית, הדבר עלול להוות בסיס להוצאת המידע מתוך מערכות הארגון השונות למקורות שאינם מורשים. לחלופין, עובד עלול להעתיק תוכן מסמך מסווג למסמך אחר מבלי להיות מודע לכך שהתוכן מסווג ולהוצאת המידע מחוץ לארגון ביודעין או בעקיפין.

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153299 צפיות
מה זה אבטחת מידע? מי אחראי על אבטחת מידע? ATTGM Consulting חברת אבטחת מידע. www.attgm.com

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153284 צפיות
טיפים ליצירת סיסמאות חזקות, להגברת מודעות אבטחת מידע ומניעת זליגת מידע אישי ורגיש. ATTGM Consulting www.attgm.com חברת אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע19/07/143704 צפיות
לוחמת סייבר היא פעולה מלחמתית, הננקטת על ידי מדינה, ארגון טרור וכדומה, על מנת לחדור ולהסב נזק למערכת המחשוב של היריב או למערכות אחרות המסתמכות עליה. לאור הלחימה באזור הדרום במבצע "צוק איתן", בימים האחרונים מתקיימות מתקפות סייבר על ארגונים וחברות שונות במדינת ישראל. בין המתקפות ניתן לראות מתקפות כגון: DOS (Denial Of Service), Defacement (השחתת אתרים) ופישינג (דיוג).

מאת: אמיר פטיטואבטחת מידע14/08/132112 צפיות
קיימות כל כך הרבה סיבות לקנות באתר הקניות "עסקה נוחה", אנחנו שמחים לפרט אותן לפניכם: ü חיסכון בכסף! - "עסקה נוחה" מתחייבת למחירים הזולים בישראל!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica