חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לועדי עובדים -אביזרי אופנה

מאת: fashionEMIאופנה16/09/2010916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחגים, בימי הולדת, באירועים מיוחדים, מתנות לועדי עובדים מבוססות לרובעלכוללות פריטים כמו שוברי מתנה, מוצריחשמל, מארזי ממתקים , כלי ביתונוי ועוד. רעיון מקורי ומיוחדלמתנות לועדי עובדים הוא אקססוריז . לגבריםשבחבורה אפשר לקנותמשהו אחר ולנשים אקססוריאיכותי. קניית אביזר צריכהלהיות לפי שיקולים שלתקציב של   הארגון,האם אופי הנשים העובדות בושמרני או טרנדי והגילאים שלהן.

מה כדאי לקנות לנשים בחברה ? הפריטים שמומלץ לקנות כמתנה לועדי עובדים הם:

תכשיטים –כל אישה תשמח לשרשרת העשויה מאבני סברובסקי, חרוזים,פיוטר,עור,  קריסטלים וכדומה . רעיון נוסף הואתליונים וקמעות שוניםלפריון,פרנסה, בריאות. רעיון נוסף הוא שרשר עליה תלויהמזל של כל אחת, חמסות,הקדשה אישית לכל עובדת ועוד. עגילים מתאימים רק לבעלות החורים וטבעותדורשות התאמה לאצבע , לכןמחרוזות, צמידים וצמידים לקרסול הן האביזר אותוכדאי לרכוש

תיקים – המבחר שלהם עצום ומגווןהבחירה יכולה להיותתיקי ערב קטניםלאירועים או תיקי נשיאה נוחים ליום יום  . כדאי לבחור צבעניטרלי אומביןצבעים שונים כמו שחור, לבן חום. אפשר להוסיף ארנק תואם להשלמת השי .

שעונים – גם לא מאפשרים איחורים לעבודה וגם יפים . אפשר לקנות שעוניםמפלסטיק או בדצעירים ותוססיםאודמויי תכשיטים מכסף או ציפוי זהב.

חגורות –אפשר לרכוש ממגוון שלחגורות מהודרות המעוטרות באבנים,הדפסים או נוצצים.אפשר להחליט על חגורות עור משובחות, למראה יוקרתי.

כובעים  - הבחירה בהם צריכה להיותבהתאם לעונה. בקיץ כדאי לרכוש כובעיםרחבי שוליים מקש או בד או כובעי מצחייה ספורטיביים ובחורף כובעים מחממים

צעיפים –  בנוסף לכובע אפשר להוסיף צעיף מחמםלחורף או צעיף מבד משי או שיפוןלעונת הקיץ. להשלמת המראה ניתןכפפות בחורף.

חפצי יודאיקה – גם זה רעיון מעולה למתנה הכוללחמסות , אבנים  למזלוברכה, קריסטלים, נרות ריחניים וכל מיני חפצי נוי הקשורים לרוחניות והצלחהבתחומי החיים

כיצד והכין לקנות את האביזרים?
כאשר מזמינים כמות גדולה של אביזריםהמחירים יורדים. כדאי להוסיף פתק החלפהלמקרה שהמתנה אינה לטעמה שלהאישה. אפשרות אחרת היא קניית   תווי שי לאחת מרשתות האופנה. באופן זה כלאישה תוכל לבחור לעצמה את הבגד או האקססורי האהוב עליהבהתאם לטעמהולצרכיה. תווי שי הם פחות אישיים אך יותרמעשיים

רעיון מקורי נוסף כמתנהלוועדי עובדים הוא יום של כיף עם סטייליסטיתאישית. הנשים ילמדו על סגנונות לבוש ,איך להתאים אביזרי אופנה לאופייןוסגנונן האישי,היכן לקנות בגדים המתאימים להן ועוד. המתנה יכולה להיותיום כיף לכל אחתאו לארגןערב נשים בו הסטייליסטיתמסבירה באופן כלליומעניקה טיפים ובסוף מחלקיםמתנה קטנה. נשים שיעברו ייעוץ, ישקיעו יותרבהופעתן החיצונית ובטיפוח .

כל מתנה הקשורה לאביזרי אופנה תשמח את הנשים בארגוןותעניק להן תחושה נעימה .העובדות ירגישו שמשקיעים בהן  ומקדישים להן תשומת לב.

 



תגיות המאמר: אופנה, מתנות, ועדי עובדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-fashion-accessories.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת fashionEMI

מאת: fashionEMIאופנה19/10/101055 צפיות
האקססוריז הם אביזרים אופנתיים המשלימים את המראה האופנתי. אביזרי האופנה עוזרים להפוך כל הופעה למיוחדת. המילה "אקססורי" היא למעשה "פריט נלווה". מכיוון שאין לה תרגום מדויק בעברית חוץ מ "אביזר אופנה", המילה הלועזית השתרשה בשפה.

מאת: fashionEMIאופנה08/08/10954 צפיות
תכשיטים הם אביזר אופנה חובה שהופך כל הופעה למרשימה. בחירת תכשיטים תלויה בטעם האישי, התקציב וסגנון הלבוש הכללי.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162151 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162114 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162064 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152434 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151895 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151914 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152992 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica