חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר מלח - כל מה שצריך כדי לנשום טבעי

מאת: SEO Neto teamקוסמטיקה18/09/20101036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו חיים בעולם בו האוויר המזוהם, האבק ברחובות, החומרים הנפלטים מהמכוניות והמזהמים שיוצרים המפעלים משפיע על כולנו. זו הסיבה שיותר ויותר אנשים לוקים באסטמה ובבעיות נשימה. הריאות שלנו פשוט מתקשות להתמודד עם המצב. חדר מלח הוא פתרון יחסית חדש, אשר מנסה לתת מענה ופיתרון למצב.

חדר מלח – כיצד גילו את הרעיון?

לאחר ששמו לב כי לאנשים שעובדים במכרות מלח אין בעיות נשימה, הגיעו למסקנה כי יש קשר הדוק בין המלח הטבעי במכרות לבין מחלות נשימה. כך הוחלט לנסות לבנות חדר אטום, לצפות אותו במלח טבעי ולראות האם ההשפעה תהיה דומה.

חדר מלח אינו המצאה ישראלית. יש לו שימוש בארצות נוספות באירופה ובעולם. הטיפול נקרא ספאלאותרפיה. ספלאלאו משמעו מכרות ותרפיה משמעו טיפול. כלומר - חדר מלח משמש תהליך ריפוי טבעי לבעיות נשימה באמצעות דימוי של השהייה במכרות מלח.

חדר מלח – איך הוא פועל?

אדם המעוניין לעבור תהליך ריפוי כזה יכול למצוא כיום עשרות חדרי מלח בכל הארץ. כל חדר מלח מצופה באבנים שנכרו ממכרות מלח באוקראניה. יושבים בחדר המיוחד במשך שעה, נושמים את המלח וסופגים אותו אל הגוף. הסוד של המלח הוא בחלקיקי סודיום כלוריד, המשחררים נוזלים וליחה בגופו של אדם השוהה בחדר.

כך בעצם מתחיל תהליך הריפוי והניקוי של האדם. הריאות שלו סופגות את האוויר הנקי הרווי בחלקיקי מלח ופולטות את הרעלים המסוכנים מגופו. השהייה בתוך חדר מלח אינה מזיקה באופן כלשהו לגוף אלא רק מסייעת ומחלימה.

למי מיועד חדר מלח?

חדר מלח מיועד לאנשים החולים באסטמה או ברונכיט, סובלים מתופעות בעקבות שקד שלישי, ליחה מוגברת, דלקות ריאה, אלרגיות וכל בעיית נשימה אחרת. בנוסף, מומלץ להביא ילדים לשימוש בחדר מלח, מאחר והוא מחזק את המערכת החיסונית שלהם. חשוב לדעת כי לילדים הטיפול נמשך חצי שעה בלבד, משום שהם נושמים מהר יותר.

הסגולות הרפואיות של החדר והשהייה במקום רגוע ושקט, הם תהליך תרפיה לכל דבר והירגעות מחיי היומיום. חשוב להבין שעל מנת שהטיפול יהיה משמעותי, צריך לחזור עליו מספר פעמים, כשהמספר המומלץ הוא 14 טיפולים.

חדר מלח הוא הפיתרון המושלם

אנשים החולים בבעיות נשימה, אינם מוצאים בפעמים רבות פיתרון אמיתי לבעיה שלהם. השימוש במשאפים ובתרופות שונות יכול להביא להקלה, אך לא להחלמה מוחלטת, מה שמקשה עליהם לתפקד כמו שצריך. חדר מלח יכול להיות פיתרון שונה, טבעי ומשמעותי הרבה יותר מכל מה שניסו אותם חולים עד היום.

להירגע ובכיף

פעמים רבות חלק מהליך הריפוי הינו עצם השהייה במקום שקט, מרגיע, עם מוזיקה נעימה ובידוד מהעולם. לאחר שעה כזו, האדם יוצא עם כוחות מחודשים. לילדים מכניסים לחדר צעצועים ומשחקים על מנת שלא ישתעממו.

אנשים רבים מעידים על הקלה משמעותית בבעיות הנשימה, על הפחתה בשימוש במשאפים ובתרופות ועל הרגשה נקייה ובריאה יותר. חדר מלח מומלץ לשימוש על ידי רופאים רבים. הוא מקל, מרגיע ובעיקר מבריא.

 



תגיות המאמר: חדר מלח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEO Neto team

מאת: SEO Neto teamבניין ואחזקה - כללי20/05/121416 צפיות
השמש הישראלית לא ניחנה ביכולת התחשבות ובחודשי הקיץ היא קופחת על ראשינו ללא רחם. בשעה שאנחנו יוצאים לרחוב בשעות הצהריים באמצע יולי-אוגוסט ודאי נחבוש כובע רחב שוליים, אבל זה פתרון קצת מסורבל במידה ואנחנו מחליטים לשבת דווקא במרפסת ביתנו

מאת: SEO Neto teamניתוחים פלסטיים20/05/121321 צפיות
בוטילנום טוקסין. זה בהחלט עלול להישמע מעט מפחיד, בפרט בגלל המילה "טוקסין" המתקשרת באופן אסוציאטיבי לרעל. אולם למעשה, מדובר בחומר שכולנו מכירים את שמו: בוטוקס. בוטוקס מופק מרעלן שאכן עלול להיות קטלני אבל כאשר נעזרים בו למטרות רפואיות ועושים זאת אצל רופא מוסמך ומיומן, אין סיבה לדאגה

מאת: SEO Neto teamצרכנות20/05/121693 צפיות
כשאנחנו מחליטים לקנות מקרר ביתי ברור לנו מאוד מה הצרכים שלנו; כמה נפשות חיות בבית? אילו כמויות מזון אנחנו צורכים? האם אנחנו זקוקים למיכל הקפאה גדול או שנוכל להסתפק במגירת הקפאה בלבד? אלו שיקולים משמעותיים שיש לקחת בחשבון לצד אילוצים דוגמת גודל המקרר, סוג הדלתות ואפילו המראה החיצוני שלו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121779 צפיות
עדנה, בת דודתי, חייתה במזרח הרחוק שם עיצבה ומכרה קו של בגדים. כששבה לארץ הקימה לעצמה סטודיו והחלה לחפש מכונת תפירה שתענה על דרישותיה. אם אתן גם מחפשות לקנות מכונת תפירה הנה כמה טיפים שלמדנו, עדנה ואני, בעת חיפושינו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121516 צפיות
אין יותר כייף מלעשות משהו שלא אוהבים אבל חייבים, ולגלות שזה מצליח ועוד בקלות. מגהץ קיטור הוא המתנה לכל מי שצריך להראות מצוחצח ומדוקדק, בין אם זה גבר או אשה, ואצלנו אפילו הנוער התחיל להראות עניין בפלא הזה שנקרא "מגהץ קיטור" ותפסתי אותם מגהצים גם את התחתונים, ככה סתם בשביל המשחק

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121597 צפיות
רבים הם השימושים המתאימים למוצר נפלא כמו מקרר מיני בר, אותו אנחנו רגילים למצוא בחדרי בתי מלון כשהוא מלא במוצרים במחירים אסטרונומיים. מקרר מיני בר הוא המצאה מצילת חיים ואף ממנפת איכות חיים מאין כמותה. להלן מספר רעיונות לשימוש במקרר מיני בר

מאת: SEO Neto teamצרכנות15/05/121537 צפיות
אם אתם קוראים לרכב שלכם "הבית השני," הרי שזה אומר כי אתם מבלים שעות רבות בתוכו אם בנסיעה או בהמתנה או מכל סיבה אחרת. מקרר לרכב יקל על חייכם ויעזור לכם לשמור על בריאותכם, משקלכם וכיסכם

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187293 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151797 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151888 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica