חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך כדי להוציא רשיון לאופנוע?

מאת: SEO Neto teamאופנועים24/09/20101956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה שהוא נחשק וכמה שהוא מבוקש. האופנוע הוא אחד מכלי הרכב הפופולאריים שיש על הכבישים היום - אולי הפופולארי ביותר. למרבה צערם של חובבי הדו גלגלי ולשמחתם של כל משתמשי הכביש, כדי לרכוב על אופנוע צריך לעשות רשיון לאופנוע. ולפני שאתם ניגשים לעניין, מומלץ לדעת קצת על הנושא.

דרגות של רשיון לאופנוע

רשיון לאופנוע מתחלק לשלושה סוגים: A2 היא הדרגה הנמוכה ביותר, שמאפשרת רכיבה על אופנועים (יותר נכון – קטנועים) שהנפח שלהם לא עולה על 125 סמ"ק. A1 הוא רשיון לאופנוע עד 33 כוחות סוס והדרגה הגבוהה ביותר היא A, לאופנועים מ-33 כוחות סוס ומעלה, שהם האופנועים הגדולים ביותר.

מאיזה גיל אפשר להוציא רשיון לאופנוע?

התשובה הזו תלויה בדרגת הרשיון שתרצו להוציא. על A2 ניתן ללמוד כבר מגיל 16 (עד גיל 17 צריך לקבל את אישור ההורים). כדי ללמוד על לרשיון A1 תצטרכו להיות בני 18 לפחות ועבור רשיון A תצטרכו להיות בני 21 לפחות, משום שמדובר ברכב עוצמתי שהשליטה עליו דורשת מיומנות.

כמו כן, אינכם יכולים סתם כך להתחיל ללמוד נהיגה לרשיון A. כדי לרכוב על אופנוע כזה, עליכם להיות בעלי רשיון לאופנוע מדרגה A1 למשך שנה לפחות. רק אז – ובתנאי כמובן שהגעתם לגיל 21 – תוכלו להתחיל את הלימודים על הדרגה הגבוהה ביותר.

האם צריך תיאוריה גם עבור רשיון לאופנוע?

בוודאי. אין כאן הנחות. כל אדם שמתכוון להשתמש בכביש לצורך נהיגה צריך להכיר היטב את סימני הדרך, התמרורים והחוקים. וזהו תפקידו של המבחן התיאורטי. גם רוכבי אופנועים צריכים לעבור בהצלחה את בחינת התיאוריה, אחרת לא יוכלו לקבל רשיון.

עם זאת, רשיון לרכב פרטי ומעלה יכול להקל על העניין. אם ברשותכם רשיון כזה מעל שלוש שנים, אתם פטורים מביצוע מבחן התיאוריה גם עבור רשיון לאופנוע מדרגה A2. הדבר נכון גם לגבי מי שמחזיק ברשיון A1 לפני 2007 ורוצה לעבור לרשיון A.

הגבלות וחוקים נוספים שעליכם להכיר

רשיון לאופנוע לא מתקבל כך סתם. גם כאן יש מספר הגבלות. ראשית, עבור רשיון A2 ו-A1 עליכם לעבור מינימום של 15 שיעורים. לרשיון A אתם זקוקים למינימום של שמונה שיעורים. בנוסף, מי שמחזיק ברשיון A2 אך עדיין לא מלאו לו 18, לא יוכל להרכיב אדם נוסף על הכלי.

הוצאת רשיון לאופנוע היא עניין של כמה ימים

אכן כך. אם הכל בסדר ואין לכם בעיות שליטה מיוחדות, תוכלו לסיים את שיעורי הנהיגה שלכם תוך שבוע ימים ולא יותר, גם אם מדובר בדרגת הרשיון הגבוהה ביותר. ושוב, גם כאן רשיון נהיגה על רכב פרטי יעזור לכם מאוד.

עבור רשיון לאופנוע מדרגת A2, כל שצריכים לעשות בעלי הרשיון לרכב פרטי לעשות הוא מבחן שליטה במגרש (לא דורש יותר מחמישה שיעורים), ללא טסט. גם הלומדים לרשיון A יוכלו ליהנות מההטבה הזו, אם יש ברשותם רשיון לאופנוע עוד לפני 2007.

 



תגיות המאמר: רשיון לאופנוע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEO Neto team

מאת: SEO Neto teamבניין ואחזקה - כללי20/05/121415 צפיות
השמש הישראלית לא ניחנה ביכולת התחשבות ובחודשי הקיץ היא קופחת על ראשינו ללא רחם. בשעה שאנחנו יוצאים לרחוב בשעות הצהריים באמצע יולי-אוגוסט ודאי נחבוש כובע רחב שוליים, אבל זה פתרון קצת מסורבל במידה ואנחנו מחליטים לשבת דווקא במרפסת ביתנו

מאת: SEO Neto teamניתוחים פלסטיים20/05/121320 צפיות
בוטילנום טוקסין. זה בהחלט עלול להישמע מעט מפחיד, בפרט בגלל המילה "טוקסין" המתקשרת באופן אסוציאטיבי לרעל. אולם למעשה, מדובר בחומר שכולנו מכירים את שמו: בוטוקס. בוטוקס מופק מרעלן שאכן עלול להיות קטלני אבל כאשר נעזרים בו למטרות רפואיות ועושים זאת אצל רופא מוסמך ומיומן, אין סיבה לדאגה

מאת: SEO Neto teamצרכנות20/05/121691 צפיות
כשאנחנו מחליטים לקנות מקרר ביתי ברור לנו מאוד מה הצרכים שלנו; כמה נפשות חיות בבית? אילו כמויות מזון אנחנו צורכים? האם אנחנו זקוקים למיכל הקפאה גדול או שנוכל להסתפק במגירת הקפאה בלבד? אלו שיקולים משמעותיים שיש לקחת בחשבון לצד אילוצים דוגמת גודל המקרר, סוג הדלתות ואפילו המראה החיצוני שלו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121778 צפיות
עדנה, בת דודתי, חייתה במזרח הרחוק שם עיצבה ומכרה קו של בגדים. כששבה לארץ הקימה לעצמה סטודיו והחלה לחפש מכונת תפירה שתענה על דרישותיה. אם אתן גם מחפשות לקנות מכונת תפירה הנה כמה טיפים שלמדנו, עדנה ואני, בעת חיפושינו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121515 צפיות
אין יותר כייף מלעשות משהו שלא אוהבים אבל חייבים, ולגלות שזה מצליח ועוד בקלות. מגהץ קיטור הוא המתנה לכל מי שצריך להראות מצוחצח ומדוקדק, בין אם זה גבר או אשה, ואצלנו אפילו הנוער התחיל להראות עניין בפלא הזה שנקרא "מגהץ קיטור" ותפסתי אותם מגהצים גם את התחתונים, ככה סתם בשביל המשחק

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121595 צפיות
רבים הם השימושים המתאימים למוצר נפלא כמו מקרר מיני בר, אותו אנחנו רגילים למצוא בחדרי בתי מלון כשהוא מלא במוצרים במחירים אסטרונומיים. מקרר מיני בר הוא המצאה מצילת חיים ואף ממנפת איכות חיים מאין כמותה. להלן מספר רעיונות לשימוש במקרר מיני בר

מאת: SEO Neto teamצרכנות15/05/121535 צפיות
אם אתם קוראים לרכב שלכם "הבית השני," הרי שזה אומר כי אתם מבלים שעות רבות בתוכו אם בנסיעה או בהמתנה או מכל סיבה אחרת. מקרר לרכב יקל על חייכם ויעזור לכם לשמור על בריאותכם, משקלכם וכיסכם

מאמרים נוספים בנושא אופנועים

מאת: תום ווירטאופנועים04/08/143318 צפיות
טיולי אופנועי שטח מומלצים

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: עו"ד דנה דודאופנועים05/05/131539 צפיות
בישראל מתרחשות מדי שנה בממוצע מעל 700 תאונות פגע וברח עם נפגעים, מתוכם כ-20 תאונות קטלניות בהן נהרג אדם וכ-70% מן הנהגים אשר ביצעו עבירה תאונה קטלנית והפקירו אדם, נתפסו או הסגירו את עצמם. אין ספק, כי לא יהיה זה נכון, להקל ראש בעבירת ההפקרה, מאידך, ישנם לא מעט נהגים שהפקירו אדם מתוך לחץ נוראי, פחד, היסטריה וחוסר אונים ובוודאי שלא מתוך כוונה ברורה להשתמט מעונש.

מאת: טובה שטייגאופנועים10/04/131662 צפיות
על פי הוראות משרד התחבורה, בחינת התיאוריה לרכב פרטי ולאופנוע היא אותה בחינה. המסקנה היא כי נכון להיום אין בבחינת התיאוריה ללומדי אופנוע שאלות ייחודיות לאופנוע והם נדרשים לעבור את אותה בחינה שמחויב בה נהג רכב פרטי. האם זה טוב?

מאת: משה יוריאופנועים15/11/128674 צפיות
אם נזקקתם למתרגמים בתקופה האחרונה, בלי ספק אתם יודעים שהפעולה הזו הנה דבר מהותי. ההתמצאות החיונית בניבים ושפות היא בלי ספק אנה נושא מובן. הנושא מורכב מ לא מעט מאפיינים:

מאת: טלי גלאופנועים12/11/121772 צפיות
רכישת חלקי חילוף לאופנועים לעיתים מתגלה כעסק יקר מאוד. דבר זה מוביל אנשים רבים לחיפוש אחר חברה אשר מציע להם חלקי חילוף זולים וכן חלקי חילוף משומשים. כאן חשוב מאוד להבין כמה דברים וזאת על מנת שלא תגלו זמן קצר לאחר שימוש בחלק כי מכרו לכם חלק לא איכותי אשר מסכן את חייכם.

מאת: טלי גלאופנועים16/10/121663 צפיות
אם אתם מתגוררים באחת הערים הגדולות בישראל אם בוודאי יודעים כי רוב האנשים מעדיפים לרכוש קטנוע מאשר להתחיל ולחפש במשך שעות מקום חניה בעיר, במיוחד כאשר מדובר בערים תל אביב או ירושלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica