חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים גדולים במחירים קטנים

מאת: Alexis Vanderחתונות26/09/2010598 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירוע גדול הוא גם כאב ראש גדול, כי עם כמה ששמחים ורוצים לחגוג, כלהארגונים וההוצאות יכולים להוציא בן אדם מדעתו. איך עושים את זה פשוט יותר? צריכים למצוא אולם אירועים? על אילו עניינים קיים צורך לברר לעומק ולאילודברים תמיד חשוב להתייחס בכובד ראש כשאתם בוחרים לוקיישן לאירוע שלכם?

ראשית, בקרו בגן או באולם והתרשמו ממראהו הכללי – התאורה, הגודל, האופי ותחושת המרחב שהוא נותן. שימו לב, האם יש בו חצר? האם יש זרימת אוויר טובה? כמובן, האם אתם יכולים לראות את עצמכם חוגגים שם? את ההתרשמות כדאי לעשות בשעת אירוע כך שתוכלו לראות אותו בפעולה, אך דעו שייתכן והחוגגים הנוכחיים לקחו גם דברים שהמקום לא כולל.

בזמן הפגישה בקשו לראות רישיון עסק בתוקף ובררו אם המקום שומר על כל תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות החירום, מערכות כיבוי אש, גישה נוחה לשירותי חירום, ושאין שם שום מפגע מסוג חוטים שרופים, נזילות מים וכדומה.

שאלו מה שירותי האולם כוללים. נשמע לכם זול? המקום עלול לא לחשב שירותים מאוד בסיסיים, שיתווספו לסכום הראשוני.

הרבה גני אירועים מציעים ללקוחותיהם עסקאות חבילה הכוללות צלם, DJ ואף שירות הפקת אירועים. בחירה זו עשויה לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הכולל, אבל בררו מראש גם עם ספקים חיצוניים אם הבחירה אכן טובה והאם הספקים באמת שווים.

לא מעט מקומות מגבילים לעתים את המוזמנים בשעה. בררו מה השעה שעד אליה ניתן להישאר, כדי שלא תאלצו לשלוח את החברים הביתה בשעה מוקדמת.

חייבים למצוא אולמות אירועים? לא יכולים להשיג גן אירועים במרכז? בחירת אולם או גן אינה דבר של מה בכך, אבל אם זו זאת ההוצאה הגדולה ביותר, מסיבה זו יש לבדוק שקיבלתם את השירות הראוי ואת כל הדברים שעליהם. נדרשתם לשלם אז שימו לב לפרטים הקטנים ואל תתביישו לברר כל דבר שאינו ברור, כי תמיד עדיף להיות קצת נודניקים על פני אכזבה.

לפרטים נוספים על אולם אירועים במרכז, תנו מבט באתר http://www.ganvradim.co.il/ ותצלחו את ארגון האירוע שלכם בכיף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101232 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101357 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101497 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101358 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101224 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101398 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101285 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182905 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181383 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181515 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181591 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172069 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172186 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172113 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica