חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגריל הישראלי

מאת: חן מתכוני בשר11/10/20101410 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמשפחת ישראלי יוצאת לטיול משפחתי הם נוהגים לקחת אתם אוכל. לא חשוב מה אורךהטיול לאן, או מה המזג האוויר. תמיד הם אורזים גרילגז או מנגל פחמים ומבער, כמה חתיכות חזה וכנפיים וכשנחה הרוח גם בשרקצוץ – שיהיה. מה יש בו בגריל שהוא חביב כל כך על הקהל הישראלי המצוי?

ראשית – הבשר הנעשה על הגריל טעים במיוחד אבל אין להכחיש מצד שני שהעבודה עד שאותו בשר ראוי למאכל אדם היא רבהונתון זה מביא אותנו לשאול: האם המאמץ שווה? כנראה שכן ויעידו דורות של ישראליםמנפנפים. אם מסתכלים קצת יותר לעמוק מגלים שמעבר להיות ה-מנגל גז צורת בישול המפיקה אוכל טעים הריהו עיסוקחברתי מאין כמוהו:                        "תביא – עוד קרטון, ניסים!" "אצל מי הפחמים?" "מי מחליף אותי בנפנוף הלכן ליהידיים?" "כמה לאגר אתה שופך, השתגעת?" " מי הזמין כנפיים?" קריאות אלו ואחרותנשמעות תוך כדי הכנת האוכל. בדיחות קבועות רצות על חשבון התורן המנפנף ובמשפחותמסוימות יש כרוניקה קבועה של מי המנפנף מעל ה-מתקניגריל, מי המחלק ומי הממורמר הקבוע שתמיד אבל תמיד נאלץ לקבל את הבשר הקצוץלמרות שבנה על שישליק. הנשים מצידן מכינות על שולחן עץ בפארק את הבשר ותוך כדיטיבול מרכלות על כל העולם ואמא שלו....עיסוק שמהנה אותן לא פחות מלטבול את ידיהןבשמן ובעוף. וכמובן כשיוצאים לטיול המוני שכזה כשכל עם ישראל נמצא מסביב תמיד יש אתהגאווה בגרילים שלנו. התחרות של מי גדול יותר היא ישנה והיסטורית ואף פעם לא נגמרת.גם שאתם מארחים בבית לגריל בר -גריל ביתימסתבר לא פג טעמו של הגרילים.ולא מנגל חשמלי חלילה – זה מיועד לבני תרבות לפלפים שלא למדו את מלאכת הנפנוף שהריבמה יבטא הגבר את גבריותו אם לא בנפנופי ידיים מעלי עשן?!האורחים הזורמים אל הביתנהנים לראות את מאמציכם הרבים המושקעים הגריל בר והכל למענם כמובן ותוך כדי שאתםהולכים מכאן לשם ומנפנפים ויורקים עשן אתם נהנים לנהל שיחה תרבותית על הא ועל דאובא נאמר שגם אם אין כל כך על מה לדבר הרי שתרבות המנגל משספקת הרבה נושאים לשיחהככה שאין לחץ.

בסיכומו של עניין – כמו ההכנות לפני חג הפסח שחולף עובר ביעף. כמו חתונת המאהשחודשים קודם ממלאה את חיינו בעשיה ובלילה אחד הכל נגמר כך גם המנגל, והגרילריםלסוגם השונים נמנים עם הדברים הללו שעשיתם היא עצם העניין הרבה יותר מאכילתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חן

מאת: חן צרכנות01/09/111135 צפיות
בשנה-שנתיים האחרונות ניתן לראות כיצד ענף הדפוס עובר מהפכה נוספת ומסתגל שוב לתנאי שוק הדינאמי. בניגוד לתחזיות העגומות אשר בישרו את מותם המתקרב והולך של בתי דפוס, יודעים אלה פריחה מחודשת וגבוהה יותר מאי פעם, זאת בזכות שורה של שירותים חדשים, אשר עונים בצורה מעולה על צרכיו של הלקוח.

מאת: חן עיצוב אירועים01/09/111172 צפיות
אם אתם מתעתדים לקיים אירוע בקרוב ואתם מתגוררים במרכז הארץ, אתם בוודאי יודעים כי אין כמו אולמות אירועים בשרון כדי לקיים אירוע שלא ישכח במהירה. מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ, שטובל בירוק ומוקף פרדסים עד שאי אפשר להאמין שבמרחק לא רב מהאולם נמצאות כמה וכמה ערים מרכזיות וסואנות. מעבר ליופי, שהוא תמיד חשוב אבל לבדו לא מספיק, יש לאזור יתרונות רבים אחרים שהופכים אותו מאוד מבוקש כשמדובר בעריכת שמחות וחגיגות, ולא משנה אם מדובר בעריכת בריתות בשרון, חתונות, אירועים עסקיים או כל אירוע אחר.

מאת: חן רכב01/09/111420 צפיות
לקראת תום הקיץ, מיד לאחר שהחופש הגדול מסתיים, אנשים רבים מגיעים עם רכבם למוסך. כי אחרי קיץ שלם של נסיעות לטיולים, לבילויים, לאטרקציות ולחופשות, כל רכב זקוק לטיפול כלשהו: פחחות וצבע לתיקון המכה שקיבל הרכב בחניון בלונה פארק, תיקון המצבר שהתקלקל בנסיעה האחרונה לצפון, תיקון המזגן ששבק חיים בדיוק בנסיעה לאילת ועוד. ואם ברשותכם רכב מסוג מאזדה או פורד, המקום הטוב ביותר לביצוע הטיפולים הללו הוא מוסך מורשה מאזדה פורד.

מאת: חן בית חכם15/02/111012 צפיות
מטבח רגיל , מטבח מעוצב, מטבח בסיגנון אנגלי, מטבחים מעוצבים , מטבחים אמרקאים ועוד , הם רק חלק מהמגוון הענק העומד כיום לרשות הצרכן הפרטי בתחום המטבחים. מטבח הוא גם לא סתם עוד חדר מגוים אלא הא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, טבמיוחד בבית ישראלי מצוי שבו כידוע מתנהלת פעילות שוטפת של בישול ואפיה והעיקר – אכילה.

מאת: חן גרפולוגיה06/12/101083 צפיות
בתחומים רבים נוצר מצב שהתעסקות מרובה של אדם באותו נושא הופכת אותו לאובססיבי לנושא הספציפי שבו הוא עוסק. כך שאדם שעוסק במקצוע מסוים נהיה מומחה למקצוע שבו הוא עוסק ופועל על פי זה. קחו לדוגמא את מדע הפסיכולוגיה הרי כל פסיכולוג שני כיום זקוק בעצמו לפסיכולוג ולפעמים באופן דחוף ביותר.

מאת: חן ניקיון30/11/101020 צפיות
ישנם דברים קטנים בחיים שיש סביבינו ואנחנו לא נותנים עליהם את הדעת. אבל אם הם לה היו , זה בהחלט היה מאוד חסר. קחו לדוגמאה את העניין הזה של ניקוי חלונות. הרי האזרחים מסתובבים ברחוב ופוסעים בו הלוך ושוב. ולפעמים בכלל לא מודעים לכמה כח אדם וכמה מאמץ נדרש על מנת שהחלונות מסביבם יוהיו נקיים. ויהיה נעים להסתובב ברחוב , ונעים בעין.

מאת: חן חברה ומדינה - כללי30/11/101062 צפיות
עם כל העצב וחוסר הנעימות שבדבר מצבות הם סיפור יקר. משפחה שנפטר לה אחד מיקירה מתמודדת מול האובן , מול כל העצב והכאב. ולמרות הכל המשפחה חייבת לדאוג גם לפרטים התכניים המלווים גם את קבורת הנפטר: יש צורך לדאוג למצבות קבורה,מה לכתוב על המצבה, לחלקה קבר באם אין חלקה כבר מוכנה (במקרה של מוות פתאומי, של אדם צעיר ). וכן לארגן את סדרי הלוויה , סוג הלוויה , אם משהו יספיד , מי יספיד, וכו'.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני בשר

מאת: amirdadon90מתכוני בשר17/01/173683 צפיות
ניתן לומר כי אפשרי למצוא היום מנגל גז אשר יגיע במגוון רחב של תצורות שונות. בין אם תהיו מעוניינים במנגל קטן ופשוט ובין אם באחד עוצמתי אשר יהיה רחב היקף, דעו לכם כי עקב הביקוש הרב שקיים היום בשוק ניתן למצוא את כל סוגי המנגלים שתוכלו לדמיין ובמחירים יוצאי דופן.

מאת: נ.אמתכוני בשר23/12/143436 צפיות
עישון בשר הינה שיטה ייחודית ועתיקה, אשר בסופה מתקבל בשר נימוח וטעים, אשר בושל בטמפרטורה נמוכה בסיבה מעושנת בתוך מעשנת. בין חלק מן האפשרויות הנהדרות לעישון: אסאדו בקר, אסאדו טלה, חזה בקר, עופות, דגים. קיימות שתי שיטות של עישון: יבשה ורטובה. במאמר זה תמצאו הסבר על בשר ודרך העישון במעשנת ותקבלו טיפים למעשן הבשר המתחיל.

מאת: shlomy mutzafiמתכוני בשר10/12/141844 צפיות
כשמדובר על קייטרינג לאירועים לרוב מדובר על קייטרינג בשרי, מגוון בחירה רחב של מנות בשריות נבחר לככב ברוב הזמנות הקייטרינג, וכשהקייטרינג מהווה את אחד הדברים המרכזיים באירוע מומלץ לבצע מספר בדיקות טרם בחירת חברת הקייטרינג לאירוע שלכם, בייחוד לעבודה שיש כיום עסקים רבים בתחום שחלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות

מאת: דניאל מוריץמתכוני בשר28/10/145613 צפיות
אחד הימים בהם עם ישראל נוהר לחנויות על מנת לקנות מוצרי בשר שונים הוא כמובן יום העצמאות. מדובר לא רק בחג למדינת ישראל אלא גם בחג לתפארת הבשר, כאשר המוני בית ישראל פושטים על רשתות המזון שמספקות מוצרי בשר קפואים ועל הקצביות והאטליזים שמאפשרות גישה לבשר טרי.

מאת: רונן וינברגמתכוני בשר18/04/146223 צפיות
קייטרינג בשרי עם כהגשה יכולה להיות בעד או נגד, תלוי את מי שואלים. היתרונות הם יותר מרובים. ניתן ליהנות משירות הגשה בכל מקום ובכל עת. אפשר לקיים אירוע בחיק הטבע ולקחת אתכם את האוכל שהוכן מבעוד מועד ואם זה אפשרי מבחינה לוגיסטית, לתאם עם חברת ההסעדה את האופן שבו יגיע המזון החם אל הנקודה שבה אתם מתכננים לאכול והגשתו חם אל השולחנות אשר מבקשים ומביאים אל המקום.

מאת: ישראל פלדמןמתכוני בשר23/02/148447 צפיות
ישראל פלדמן בשר מגיש לכם מתכון בשר קל להכנה. מדובר ברוסטביף מפילה בקר, בשילוב מנצח של חרדל ודבש. הכמויות במתכון מיועדות לשלושה עד חמישה סועדים.

מאת: ישראל פלדמןמתכוני בשר03/02/148634 צפיות
בדומה למוצרי מזון רבים אחרים, גם למוצרי בשר שונים ישנם תאריכי תפוגה. חשיבותם של תאריכי תפוגה כאלה, כאשר מדובר על מזון מהחי, משמעותיים הרבה יותר לעומת מוצרים יבשים, למשל. כאשר מדובר במוצרים מהחי לא רק שלא מומלץ לצרוך מזון ישן שפג תוקפו, אלא שהדבר גם עשוי להוות סכנה מהותית לבריאות וזאת בשל התפתחותם של חיידקים ומחוללי מחלות אחרים שמתרבים עם הזמן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica