חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק בשר

מאת: דניאל מוריץמתכוני בשר28/10/20145668 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הימים בהם עם ישראל נוהר לחנויות על מנת לקנות מוצרי בשר שונים הוא כמובן יום העצמאות. מדובר לא רק בחג למדינת ישראל אלא גם בחג לתפארת הבשר, כאשר המוני בית ישראל פושטים על רשתות המזון שמספקות מוצרי בשר קפואים ועל הקצביות והאטליזים שמאפשרות גישה לבשר טרי.

שיווק בשר מאסיבי לפני יום העצמאות

אך כמובן שעל מנת להגיע אל יום העצמאות וכדי שהחנויות והקצביות יוכלו לעשות את כל ההכנות האפשריות בטרם מתנפלים ההמונים על המדפים, מפעלי הבשר הם אלה שאמורים לעבוד קשה במשך מספר ימים רצופים ואולי אף שבועות, על מנת לענות על הביקוש ולהתחיל שיווק בשר לכל החנויות שדורשות אותו במהירות האפשרית. אחת הדרכים הבולטות בהן משתמשים מפעלי הבשר כדי לעשות זאת היא לשכור עובדים זמניים שיסייעו בהגדלת כוח האדם במפעל לתקופה שקודמת ליום העצמאות, זאת על מנת שכל מפעל יצליח לעמוד במכסה וברף אותו הציב לעצמו ושכל החנויות, הקצביות והאטליזים יוכלו לספק את כמות הבשר בה מעוניין ציבור הלקוחות. בעזרת העובדים הזמניים אותם מפעלים אלה יעסיקו, הם יוכלו לדאוג שלבתים רבים במדינה יהיה חג עצמאות שמח, מי מבניהם בשל כמות הבשר אותה הם רכשו ומי מבניהם דווקא בשל העובדה ששכרו אותם לעבודה במפעל וכעת הם יוכלו להביא כסף הביתה.

ניצחון הרוח וניצחון הבשר

בכלל, נדמה כי יום העצמאות הוא הרבה יותר מהבשר, הוא זה שיום אחד בשנה נותן את הרגשת הגיבוש והאחדות בעם, הרגשה אליה אנו נחשפים לצערנו אך ורק בעת מלחמות. אז נכון, שיווק בשר מאסיבי מצד מפעלים לחנויות ומכירתם לאנשים רבים היא בלא ספק צעד חשוב ומשמעותי בחג הזה, אך לא יהיה אדם שיחלוק על הקביעה שדבר חשוב עוד יותר הוא כמובן התחושה הנהדרת בה מתעטפים תושבי ישראל ביום הזה, תחושה שמלווה אותם גם ימים רבים קדימה. לקראת יום העצמאות הבא על כל אחד מאתנו יהיה לזכור כי הכי כיף להוציא את המנגלים וליהנות מכמויות הבשר העצומות אותן קנינו, אך הכי חשוב יהיה לחבק את כל מי שסביבכם ולחגוג יחד אתו את ניצחון הרוח של עם ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162718 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162824 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152722 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152554 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153428 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152186 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151494 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני בשר

מאת: amirdadon90מתכוני בשר17/01/173766 צפיות
ניתן לומר כי אפשרי למצוא היום מנגל גז אשר יגיע במגוון רחב של תצורות שונות. בין אם תהיו מעוניינים במנגל קטן ופשוט ובין אם באחד עוצמתי אשר יהיה רחב היקף, דעו לכם כי עקב הביקוש הרב שקיים היום בשוק ניתן למצוא את כל סוגי המנגלים שתוכלו לדמיין ובמחירים יוצאי דופן.

מאת: נ.אמתכוני בשר23/12/143491 צפיות
עישון בשר הינה שיטה ייחודית ועתיקה, אשר בסופה מתקבל בשר נימוח וטעים, אשר בושל בטמפרטורה נמוכה בסיבה מעושנת בתוך מעשנת. בין חלק מן האפשרויות הנהדרות לעישון: אסאדו בקר, אסאדו טלה, חזה בקר, עופות, דגים. קיימות שתי שיטות של עישון: יבשה ורטובה. במאמר זה תמצאו הסבר על בשר ודרך העישון במעשנת ותקבלו טיפים למעשן הבשר המתחיל.

מאת: shlomy mutzafiמתכוני בשר10/12/141891 צפיות
כשמדובר על קייטרינג לאירועים לרוב מדובר על קייטרינג בשרי, מגוון בחירה רחב של מנות בשריות נבחר לככב ברוב הזמנות הקייטרינג, וכשהקייטרינג מהווה את אחד הדברים המרכזיים באירוע מומלץ לבצע מספר בדיקות טרם בחירת חברת הקייטרינג לאירוע שלכם, בייחוד לעבודה שיש כיום עסקים רבים בתחום שחלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות

מאת: רונן וינברגמתכוני בשר18/04/146273 צפיות
קייטרינג בשרי עם כהגשה יכולה להיות בעד או נגד, תלוי את מי שואלים. היתרונות הם יותר מרובים. ניתן ליהנות משירות הגשה בכל מקום ובכל עת. אפשר לקיים אירוע בחיק הטבע ולקחת אתכם את האוכל שהוכן מבעוד מועד ואם זה אפשרי מבחינה לוגיסטית, לתאם עם חברת ההסעדה את האופן שבו יגיע המזון החם אל הנקודה שבה אתם מתכננים לאכול והגשתו חם אל השולחנות אשר מבקשים ומביאים אל המקום.

מאת: ישראל פלדמןמתכוני בשר23/02/148501 צפיות
ישראל פלדמן בשר מגיש לכם מתכון בשר קל להכנה. מדובר ברוסטביף מפילה בקר, בשילוב מנצח של חרדל ודבש. הכמויות במתכון מיועדות לשלושה עד חמישה סועדים.

מאת: ישראל פלדמןמתכוני בשר03/02/148682 צפיות
בדומה למוצרי מזון רבים אחרים, גם למוצרי בשר שונים ישנם תאריכי תפוגה. חשיבותם של תאריכי תפוגה כאלה, כאשר מדובר על מזון מהחי, משמעותיים הרבה יותר לעומת מוצרים יבשים, למשל. כאשר מדובר במוצרים מהחי לא רק שלא מומלץ לצרוך מזון ישן שפג תוקפו, אלא שהדבר גם עשוי להוות סכנה מהותית לבריאות וזאת בשל התפתחותם של חיידקים ומחוללי מחלות אחרים שמתרבים עם הזמן.

מאת: רונן וינברגמתכוני בשר01/04/132283 צפיות
סילבוס 1. איך לבחור בשר איכותי 2. מילון חלקי הפרה ושימוש נפוץ 3. טיפים להתעסקות עם בשר 4. סיכום ונקודות עיקריות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica