חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום חוצות, שילוט חוץ, שלטי חוצות

מאת: שחר דודאיפרסום מקוון11/10/20101549 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום חוצות, שילוט חוץ, שלטי חוצות:

כל מסע פרסום חוצות הוא פחות או יותר win-win situation עבור בעלי המותג, אבל איך? יהיה אלינו להסתכל לתוך עולם של פרסום למותג שלך באמצעות מדיום חוצות מועיל וראוי ובכך מספק סביבה מרובת יתרונות עבור המותג שלך.

ראשית, שיש להדגיש את נקודת המבט מנקודת מבט מול התקציב שהוקצה למטרה. היא על ידי העובדה הוכח כי מסע פרסום חוצות הוא השקעה חד פעמית. אתה לא צריך להשקיע שוב ושוב עבור מסע פרסום חוצות. מסע פרסום הוא כשמו "מסע" והוא לטווח זמן ארוך המשתרע שבועות עד שנה אפילו. אין כמעט שום מסע פרסום חוצות הנמשך רק כמה ימים. בשורה התחתונה, פרסום חוצות הוא מנהג חכם של קידום מותג שהוא בעל תקציב ידידותי לבעלי המותג ומפרסמים.

שנית, פרסום חוצות חוסך זמן ואנרגיה. כאמור, פרסום המותג הוא השקעה חד פעמית. כמו כן, פרסום חוצות לא משתנה ולא דורש טיפול, עובדה החוסכת לך גם מאמץ, אתה יכול להיות נינוח עד שאתה חושב על תוכנית נוספת לפתוח עוד קמפיין קידום המותג שלך.

כל מותג צריך לבחור את המדיום המתאים לקידום המותג שלו. עבור מפרסמים ובעלי מותגים שבחרו בפרסום חוצות לקידום המותגים שלהם, מגוון רחב של כלים וטכניקות פרסום חוצות זמינים בהם יכולים ליעיל את מסע פרסום חוצות עבור המותגים שלהם.

מתן win-win situation עבור בעלי המותג, פרסום המותג שלך באמצעות מדיה חיצונית היא צעד חכם עבור העסק שלך.

אם אתה הבעלים של המותג, ואם אתה רוצה לקדם אותו, שווה לנסות מסע פרסום חוצות ולגלות בעצמך איך זה למעשה מצב של win-win situation עבור המותג שלך.

 פרסום חוצות שמח!
א.א חריתה מידע נוסף בנושא שלטים באתר http://www.sign-sign.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שחר דודאי בניית אתרים, קידום בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר דודאי

מאת: שחר דודאיעסקים - כללי12/12/101015 צפיות
שלט הבאנר הוא בדרך כלל דגל או כל פיסת בד אחרים הנושאת, סמל הסיסמה, לוגו או כל מסר אחר. אמנות עשיית שלטי באנר הוא מלאכה עתיקה. את המילה "באנר" נגזרת "bandum" בלטינית המילה. באנרים הם הדרך הטובה ביותר להציג הודעה לצרכנים שלך או אנשים שאתה אוהב. אתה יכול להגיד לאנשים בצורה ברורה מה אתה בעצם רוצה באמצעות שלטי באנר.

מאת: שחר דודאיעסקים - כללי17/11/101167 צפיות
שלטי החנות התלויים מעל דלת הכניסה או על החלון הראווה יכולים לעשות הבדל עצום לעסק שלך. עצור לרגע כדי לשקול מה כרגע מוצג סביב העסק שלך, שאל את עצמך האם השלטים המוצגים יכולים להיות יעילים יותר. אם אתה חושב שהם לא ממש משנים, אתה צריך לתת לזה עוד מחשבה.

מאת: שחר דודאיהסרת שיער25/10/101208 צפיות
3 האפשרויות להסרת שיער לגבר ישנן דרכים רבות להסרת שיער גברי הן על ידי התערבות מקצועית והן באמצעות שימוש במכונות הביתיות. אנו בודקים את 3 השיטות הפופולאריות ביותר.

מאת: שחר דודאיהסרת שיער06/10/101312 צפיות
הסרת שיער לגברים עדיף אחרי גיל 40 ? אני גבר בן 38 אני מטופל בלייזר כבר מעל לשנתיים ולא רואה את הסוף !!! אולי התחלתי מוקדם מידי ?

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162513 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152402 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146141 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147959 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132296 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131778 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica