חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר וגני חיות

מאת: רחלי פריוטרינריה11/10/2010944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וטרינר – הרבה מעבר לרופא של חיות המחמד שלנו

המרפאה הוטרינרית השכונתית מוכרת לנו היטב, והווטרינר נתפס אצלנו כרופא של חיות המחמד שלנו. יחד עם זאת, לווטרינר יש תפקידים רבים מספור ולהלן נדבר על כמה מהם.

וטרינר ופעילות התנדבותית

מרבית הוטרינרים מונעים מתוך רגשות אהבה עמוקים לכל החי. מסיבה זו הם לא רק מטפלים בחיות מחמד בצרה (שבעליהן משלמים בשביל הטיפול), אלא גם בחיות מחוסרות בית. רבים מהווטרינרים מעניקים שירות לעמותת תנו לחיות לחיות, והם מגיעים לעזרתו של חתול שנדרס או כלב שנפצע גם אם זה קרה באמצע הלילה.

הרבה פעמים כשאתם נכנסים אל מרפאה וטרינרית אתם פוגשים בה חתלתולים או כלבלבים קטנים הנמצאים שם. כל אחד יכול לבוא ולאמץ שם את חיית המחמד שלו. בדרך כלל אותן חיות ניצלו בזכות טוב ליבו של הווטרינר, ורבות מהן גם מוצאות בית בצורה זו.

וטרינר וגני חיות

גני חיות זה אחד ממקומות הבילוי האהובים כל כך, במיוחד על הילדים. בחיים של אותן חיות הנמצאות בגני חיות יש לא מעט חסרונות, אך יש גם יתרונות רבים. אחד היתרונות הגדולים ביותר בלחיות בגן חיות אל מול חיים בטבע זה שירותי וטרינר. לכל גן חיות יש וטרינרים צמודים המעניקים לו שירות סביב השעון. ברגע שהצוות של גן החיות יבחין בשינויי התנהגות של חיה זו או אחרת, מייד יוזעק אליה וטרינר. אותם וטרינרים מבצעים כמובן גם בדיקות תקופתיות ומעניקים טיפולים מונעים כדי לוודא שכל החיות בסדר.

וטרינר וחקלאות

כיום לא ניתן להעלות על הדעת את החקלאות המודרנית ללא וטרינר. הוטרינרים מטפלים בפרות וכבשים שסובלים ממחלות אלו או אחרות ומונעים הידבקות גורפת בנגיפים מסוימים. תפקידו של הווטרינר חשוב במיוחד בכל הקשור בלידה, זאת משום שההנדסה הגנטית הפכה את הוולדים לגדולים יותר ממה שהטבע תכנן, ולכן אימם מתקשה בלידתם ללא עזרתו המקצועית של וטרינר.

 



תגיות המאמר: וטרינר, מרפאה וטרינרית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197139 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187251 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187419 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187753 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187823 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187895 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184130 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica