חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות תלמידים- היתרון

מאת: dilipa תאונות דרכים12/10/20101091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הזמן אנשים מדברים על חשיבות הסעות תלמידים בטוחות, למה זה נושא שכל כך מסעיר את הציבור? למה כמעט אף פעם הנושא הזה לא יורד מסדר היום? פשוט מסיבה אחת: זה נושא של חיים ומוות, שוב ושוב שומעים על מקרים של הסעות תלמידים שהסתיימו אחרת ממה שתכננו...

יש הורים רבים שאין להם אפשרות אחרת לשלוח את הילדים למקום הלימודים שלהם, אלא רק בהסעות תלמידים מאורגנות,

במקרה בו מקום המגורים רחוק מהבית, או במקרה בו הילד קטן מידי בשביל ללכת רגלית למקום הלימודים, ובעוד מקרים רבים.

במאמר זה נקרא על היתרונות בשליחת הילדים בהסעות תלמידים מאורגנות:

הסעות תלמידים עדיפות על פני נסיעה באוטובוסים, הורים רבים מעדיפים לשלוח את בנם למקום הלימודים בהסעה ולא באוטובוס, כשההורה מעלה את בנו להסעה הוא יודע שבנו ידע בדיוק היכן לרדת ולא יתבלבל באיזה תחנה בדיוק עליו לרדת,ויגיע בוודאות למוסד הלימודים ולא למקום אחר.

בנוסף לכך, בהסעה יש לילד תמיד מקום לשבת, לחגור חגורה,לא כך באוטובוס שכמות הנוסעים משתנה מנסיעה לנסיעה ויתכן ותהיה נסיעה עמוסה בבני אדם, ובה לא יהיה לילד היכן לשבת והוא יצטרך לעמוד, וזהו דבר לא בטיחותי במיוחד, ובאוטובוסים אין כלל חגורת בטיחות.

בהסעה יש מלווה שמשגיח על הילדים לפני עליתם להסעה, בשעת הנסיעה ובירידה מן ההסעה, משגיח במקרה שיש לעבור כביש, בודק שהילדים יושבים במקומם, ובודק גם כן שילד לא שכח לרדת מן ההסעה. לא כך באוטובוס שכאשר הורה מעלה את בנו לאוטובוס אין לו אחר כך מושג מה קורה אם בנו, האם ירד בתחנה? האם עבר את הכביש בבטחה?קרו מקרים רבים בהם ילד שנסע באוטובוס שכח לרדת כי נרדם או כי לא ידע היכן עליו לרדת והתבייש לשאול ובסוף הילד הגיע לתחנה הסופית, במקרים כאלו ההורים אפילו לא יודעים לדאוג לילד, כי הם לא יודעים שהוא לא ירד.

יתרון נוסף של נסיעה בהסעה הוא באזור מרובה כבישים, כאשר ההורים לא רוצים שהילד יצטרך לחצות כבישים רבים שלפעמים חלקם גם לא מרומזרים, וכרוכה בחציתם סכנה, הם שולחים את ילדם בהסעה, אשר אוספת את בנם מפתח הבית, עד לפתח מקום הלימודים של הילד, וכך נחסך לתלמיד הקטן הצורך בחצית כבישים.

יתרונות רבים יש מדוע לשלוח את הילדים בהסעות תלמידים למרות הסיפורים הקשים ששומעים, אל כל הורה לעשות את שיקוליו האישיים האם לשלוח בהסעות כן או לא, אך הדבר החשוב ביותר הוא אם וכאשר הוחלט בסוף כן לשלוח בהסעות, אז יש להקפיד על מספר דברים חשובים: חשוב לדעת איזו חברת הסעות מבצעת את ההסעות -ולבדוק שיש להם את כל המסמכים המוכיחים על רשיון העבודה, על רכבים בטיחותיים ועוד,

כמו כן יש לבחור להסעה מלווה אחראי, בוגר ומוסמך אשר ישגיח על ילדיכם בשעת הנסיעה.

נסיעה נעימה ובטוחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

dilipa

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dilipa

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152335 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151644 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151570 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151557 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142700 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142668 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142534 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica