חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות בחו"ל

מאת: DORRONUSHעובד-מעביד12/10/2010927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אלפי ישראלים נוסעים מדי שנה לעבוד לחו"ל. רובם צעירים, המחפשים עבודות בחו"ל כדי לממן טיול או לחסוך כסף לקראת הלימודים. אם גם אתם מחפשים אחר עבודות בחו"ל עומדות לפניכם למעשה שלוש אפשרויות עיקריות.

מכירות - רוב הצעירים שמחפשים עבודות בחו"ל מגיעים בסופו של דבר לתחום המכירות - בין אם מדובר במכירות תמונות מדלת לדלת, בבאסטות ביפן, בעגלות מכירה בקניונים באירופה או אמריקה, ועוד. מדובר במגוון עבודות בחו"ל שהמצטיינים בהן יכולים להרוויח יפה מאוד בכל ערב. עם זאת, מדובר בעבודה קשה ותובענית, הכוללת שעות רבות ואינטנסיביות. היתרון הוא שאלו עבודות בחו"ל שלא דורשות ניסיון, ופתוחות בפני כל מי שמוכן לקפוץ למים, ואולי לגלות את איש המכירות החבוי בו. בקניונים בארה"ב, למשל, ייתכן כי תמכרו מוצרי קוסמטיקה, צעצועים וכן הלאה, בעיקר בתקופות החגים. במכירות מדלת לדלת, לעומת זאת, כנראה תעבדו בצוותים, פחות שעות, ובמשך כל השנה. עם זאת, זו עבודה שמצריכה מיומנויות מכירה מפותחות יותר.

אופר - בחורות ישראליות רבות שחיפשו עבודות בחו"ל הגיעו למסקנה שעבודה כאופר היא בחירה קלה ונוחה יותר ממכירות. אופר היא בחורה צעירה שמתגוררת בביתה של משפחה בארה"ב ומטפלת בילדים. היא מבלה את רוב זמנה עם המשפחה וגרה בביתה. עבודה כאופר כוללת בישול, טיפול בילדים, הסעות וכן הלאה. יתרון גדול של עבודה זו הוא שהמגורים עם המשפחה חוסכים לה חלק ניכר מהוצאות המחיה. זו גם עבודה שעשויה להימשך חודשים רבים, ותתאים במיוחד לאלו שמחפשות לשלב עבודות בחו"ל ולימודים.

הובלות (מובינג) - חלק מהישראלים המחפשים עבודות בחו"ל הולכים בסופו של דבר על הובלות (מובינג) בארה"ב, בה פועלות עשרות רבות של חברות ישראליות בתחום. בהובלות תוכלו לבחור בין הובלות לטווח קצר - באותה עיר או מדינה - ולחזור כל ערב הביתה, ובין נסיעות ארוכות, בין ערים ומדינות, שיאפשרו לכם להכיר את ארה"ב, על חלקיה המעניינים והמרוחקים יותר. השכר בהובלות לרוב מגיע מאחוזים מהעסקה, אולם חלק מהחברות משלמות לפי שעות. מדובר בעבודה פיסית מאוד, אולם כזו ששכרה לרוב בצידה.

 



תגיות המאמר: עבודות בחול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DORRONUSH

מאת: DORRONUSHעסקים קטנים ובינוניים12/10/10799 צפיות
עבודה בחו"ל הפכה עם השנים לחלק בלתי נפרד מהשילוש-הקדוש של הישראלי חובב ההרפתקאות הממוצע - צבא, עבודה בחו"ל וטיול. רבים מהצעירים שמתכננים טיול מחפשים לשלב גם עבודה בחו"ל, כדי לעבור חוויה לכל החיים ולהרוויח כמה שיותר כסף. אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח בארה"ב, ביפן או באירופה סכומים שיתקשו לחסוך בארץ, בין היתר כי שם הם מתרגלים לסטנדרטים שונים - גרים כמה חבר'ה בדירה, אוכלים פשוט וזול, יוצאים פחות, ובעיקר עובדים.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162840 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153435 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151618 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148245 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148191 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138544 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica